![]() |
50/50
Het nieuwe kleding merk van het Leger des Heils zal 50/50 gaan heten.
De kleding zal een eigen kledinglijn krijgen en gemaakt worden van kleding uit de depots (kledingbakken bij de supermarkt). Dit zal verkocht worden in de Bijenkorf bij de Chill Out afdeling. Zijn er mensen die hier naar uit kijken, of het uberhaupt zouden willen kopen/aantrekken omdat het 2e hands is? |
ja
maar als het bij de bijenkorf verkocht zal worden zou ik het niet kopen... mij te duur... |
Ehmm.......ik denk het niet......vind het toch een beetje vies idee [als ik het goed begrijp worden de gedragen kleren gerecycled?]
|
Als ik iets leuks zou zien liggen van dit merk, zou ik het niet laten liggen omdat het tweedehands is. Maar ik kijk er niet naar uit ofzo.
|
ik zou het wel kopen, die kleren gaan meestal richting de alternatieve sector, en dat vind ik meestal wel mooi, ik vind zoiezo de meeste dingen in de Chill-out wel iets hebben :)
|
als het leuke kleding is... sure
|
Citaat:
Ik heb niets tegen 2ehands kleding. |
Das wel cool, maar niet dat ze het daar gaan verkopen. Dan wordt het dus ontiegelijk duur. Zonde hoor. (n)
|
Citaat:
|
Gaaf idee (y).
Alleen het moet niet té duur worden nee :/ |
omdat het opeens in de chillout wordt verkocht is t hip :s en duur..
misschien vind ik mn eigen kleding weer terug..... |
kga iig niet veel uitgeven aan iets wat 2e hands is...
maar als het echt leuk is, en het geen gele plekken onder de oksels heeft, of andere ranzigheden... ja, dan valt erover na te denken. |
Daar voel ik me te goed voor.
|
ik vind het idee zo ontzettend leuk, echt jammer dat ze dat nu weer daar moeten gaan verkopen.
maar ja, er is vast over nagedacht... |
als het leuk is...wrom nie??
|
Citaat:
|
Nee, ik zou het zelf blijven maken...
|
Nee, lijkt me niets.
|
Citaat:
|
wat jammer dat het dan weer gekoppelt moet worden aan de bijenkorf, betaal je alsnog takkeprijzen.
|
als ze het in de buurt verkochten zou ik het best wel willen kopen, wanneer het leuk blijkt te zijn.
maar de bijenkorf en de chill out zitten hier niet in de buurt :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker goed initiatief, maar gaat de opbrengst dan ook niet naar het Leger Des Heils? Dan heb ik geen moeite met iets hogere prijzen dan normaal. Maar de Bijenkorf... zucht, wel gemiste kans eigenlijk.
|
Ik denk dat er heel erg leuke dingen uit kunnen komen, beetje jammer van de Bijenkorf, dat wordt duuhuur.
|
Citaat:
|
De opbrengst gaat wel naar een project voor zwerfjongeren, dus een goed initiatief is het wel. En ik ben er wel benieuwd naar ja en zal wel zien of ik het zal kopen. Als ik het leuk vind wel.
|
niks mis met tweedehandse kleding, ik koop zo af en toe hele leuke kleding bij het leger des heils en de wasmachine doet wonderen hoor!!
|
Ik kom eigenlijk bijna nooit in een bijenkorf, is hier niet in de buurt. Maar goed ik weet niet of ik zulke kleding zou willen kopen, misschien als het echt hele mooie kleding is..
|
Ik had eerst wel iets tegen 2e hands kleding, maar sinds ik gister een blousje en een vest heb gekocht voor 5 euro, ben ik verkocht :D
Maar als het word verkocht bij de bijenkorf, laat dan maar, dan weet ik toch al dat ik het niet mooi vind, en t word waarschijnlijk toch te duur. |
Vind het een beetje jammer hoor. Ik snap sowieso niet wat die hele '2e-hands hype' is, en dit is wel een heel kansloze en dure manier om iets aan de markt te brengen wat al jaren gewoon te koop is bij tweedehandswinkeltjes.
|
Citaat:
|
ok dat kan ook.
Het zal btw alleen worden gedragen als het er ook hip uit ziet. Als het van die spoepige shit is trek nobody het aan. |
Ik draag geen tweedehandse kleding helemaal niet als je er ook nog voor moet betalen en je niet weet wat voor een soort mensen er voor jou in dezelfde kleding hebben gelopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je ook niet op de grond zitten omdat je niet weet wie erop gelopen heeft? En je eten: je weet ook niet wie er aan je vlees en aardappels en groenten hebben gezeten, dus moet je dat ook maar niet meer eten? :rolleyes: |
dan zou ik vooral niet bij de mac gaan eten.
maar ik heb zelf wel een shirt dat 2e hands is. |
Citaat:
Dus draag ik uit principe geen kleren van anderen. Ik vind het gewoon niks. Misschien is het kortzichtig en elitair, dat kan. Maar het is mijn mening. Daarnaast loop ik liever wat langer (niet als in een week achtereen, tuurlijk) in hetzelfde kledingstuk dan dat ik een 'nieuw' tweedehand kledingstuk koop. |
maar als je in een winkel een kledingstuk wil passen weet je toch ook nooit wie het al eerder heeft gepast?
|
Citaat:
En ja, je kookt het eerst, om te voorkomen dat het idd vies blíjft. Daarom worden de kleren dan ook goed gewassen, om te voorkomen dat jij iets koopt was niet helemaal schoon is. |
Citaat:
|
Citaat:
Njah, mij maakt het dus niet uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |