![]() |
Hatebreed - The Rise of Brutality-Advance-2003-iTS
Schijnt rond te zwerven.
Heeft iemand hem al?? Ik wil ik wil ik wil |
Citaat:
aaaa, vet :eek: Ik ook, ik ook, ik ook |
Ja lijkt me vet
|
Alleen Satisfaction is the death of desire is luisterbaar en tot op zekere hoogte under the knife. Perseverance is een hoop stront en ik verwacht echt niets van dit album.
Tekstueel sowieso altijd al kut geweest. |
Citaat:
|
Dude. Chugga chugga i will be heard/ blood nogwat blabla chugga chugga...... Dat is t hele album.
|
Citaat:
Zo kan je het zien. Ik vond Perseverance toch wel vet, ga deze zeker checken. |
Ik vraag me af of jullie satisfaction.... wel hebben.
|
Citaat:
|
www.riseofbrutality.com
3 nieuwe mp3-tjes te beluisteren Ik heb geen Hatebreed platen in m'n collectie, maar heb Satisfaction wel beluisterd. |
Gasten! Satisfaction is the death of desire is de plaat van Hatebreed die je moet hebben. Veel afwisselender en nog veel meer oldschool hardcore.
|
Citaat:
|
Met hardcore heeft t muzikaal steeds minder te maken. Daarom haak ik af.
|
ik had ooit die Perseverance cd gekocht, mooi weer met winst door gekocht
veelste stoer, zwaar en metal voor mij |
Denk dat je die eerste lp stukken beter trekt. Tis geen ringworm of integrity natuurlijk, maarja :)
Als we t over zwaar hebben. Cursed-One.....fuckin hell wat een plaat. |
Ik heb Statisfaction, Under the Knife en Perserverance.
Ik vind Perserverance beter dan Statisfaction. Perserverance is ontzettend goed geproduceerd, vette metal-breakdowns (je moet er van houden), en een enorme bult agressie die hij de boxen doorslingert. Het is een cd die je energie geeft, en die je doet meezingen, die je enigzins voor je zelf laat opkomen;) en die je elke dag kan draaien. |
Ik heb er tot nu toe een van geluisterd en ik vind dat nummer vrijwel hetzelfde als die nummers op Perserverance. Het is te eentonig gebleven dus Hatebreed valt voort ook af van m'n lijstje :| (n)
|
Citaat:
|
maaaar 1 nummer hatebreed trek ik zeker wel hoor :)
|
chugga chugga is het enige wat goed is aan mettulkoor.
|
Citaat:
VET :D (voor een keertje dan ;)) |
heb em net binnen, zo ff luisteren (y)
|
hehe, IRCspy en dan zoeken op hatebreed... kom je em tog zeker 4 keer tegen...
en hijs weer eens vet ! t eerste nummer zullen de perseverance-luisteraars wel herkennen. geluid is beter dan bij perseverance en muziek is ook wel iets anders. maar verder... same shit, different cd, maar wel goed :) |
Citaat:
|
hardcore != muzikaal
|
Citaat:
|
Ja. Dat slaat ook weer ergens op. T word steeds meer metalachtig en daar ben ik niet down mee.
|
ik hebbem gister gedownload :o en ik vind `m weer bruutjes
|
Citaat:
|
ik zal hem eens downen, maar waarschijnlijk vind ik hem toch wel ruk. Perseverance had ik na 3 nummers al gehoord. Als dat metal-core moet zijn wat is Burnt By The Sun dan? (die band is overigens 200000000000398789282 x beter dan Hatebreed)
|
Heb hem niet, zou hem wel willen horen. Even op zoek gaan dus.
|
Ik heb Darkest Hour al gezien. Zaadband. Integrity trek ik wel though. Maar in principe luister ik liever "core" waar je nog punk in hoort.
"We need metaldetectors at every door" |
Ik heb em net binnen, kzit bij nummer 4, en tis dat m'n zondagochtend gevoel me tegenhoud, anders hadden de gordijnen en het behang er niet meer gehangen
Ik vind em moddervet (y) goeie plaat |
ik vind er weinig aan wat ik geluisterd heb.
*gaat weer door met luisteren naar Saetia |
Deze dude weet duidelijk whatsup.
|
Heb het album maar
Citaat:
|
Dat is wel coel, Hatebreed zoiezo wel :o
|
Echt een super vette CD, beter dan statisfaction......
Langere nummers ;) en de sounds is beter dan perseverance, echt kei goede CD net als de nieuwe CD van Stampin' ground ...... Allebei super, maar als je hier van houd, hou je vast ook van Dimension Seven dat is echte goede shit (beste band van ons koude kikkerlandje). |
jongentje..........
|
Citaat:
|
kut rutger ga je posts nou niet editen
|
Citaat:
en et is TROEP |
Elke replay????
Dit is pas de 2e keer, ik wil ze alleen een beetje promoten omdat ze zo goed zijn.... Dus houd je mondje maar.... :D |
Hatebreed is en blijft gewoon de perfecte afreageerband.
|
Citaat:
|
Hahaha lol :)
|
Citaat:
|
Hey iemand die ze kent.... :eek:
;) |
Citaat:
|
Citaat: