![]() |
Dak of niet?
Hierbij een stelling:
-Kan het nou wel of kan het nou niet: een grasmat in een overdekt stadion? Graag jullie mening (het lieftst ook onderbouwen om de discussie op gang te laten komen ;)) |
Ik denk persoonlijk dat deze discussie niet van erg hoog niveau kan worden omdat er maar heel weinig grasdeskundige zijn of mensen die ook maar iets van gras afweten... :o
Het zal een gewone welles nietus discussie worden met slechte argumenten... als het al tot een discussie komt... |
Ik ben het eigenlijk met knijtert eens.
Ik denk trouwens ook dat er wel veel discussies al zijn geweest over voetbal stadions. Maar afgezien van dat ben ik van mening dat er géén dak hoort op een voetbal stadion. Kijk naar de Arena en naar het Gelderdome beide stadions ben ik geweest en vind ze beide gruwlijk lelijk. Ik denk dat de Arena zonder dak wel mooier zou zijn. De Gelderdome is net een sporthal met dat dak maar dat komt ook door die lelijke hoeken. Verder ken ik geen voetbal stadions met een dak dus heb ik geen mening over maar als ik moet kiezen, wordt het geen dak!! |
Op Arena AufSchalke zit ook een dat, das wel redelijk mooi
|
Citaat:
Mja dat vind ik ook niet echt een mooi stadion eigenlijk. Maar ik heb het meer over het stadion in z'n geheel dan alleen het dak (ook bij ufo en geldsyndroom) |
Kan wel, maar hoeft voor mij niet
|
Ik heb liever open dak, maar tegenwoordig maak je als club meer indruk met een stadion met dak.
Qua spel/sfeer maakt het volgens mij ook niet uit. Ik kan me voorstellen dat het in de winter wel fijner voor de supporters is als het dak dicht is. |
Citaat:
Nee doe mij maar lekker geen dak, dan maar bikkelen waardoor er meer sfeer wordt gecreecrd om jezelf warm te krijgen. |
Citaat:
Maar een dak heeft toch weinig invloed op de voetbalsfeer? (alleen op het weer toch?) |
Citaat:
|
Jawel, dat is perfect mogelijk. Je kan dat dak dicht doen bv enkele uren voordat de wedstrijd begint op een regenachtige dag.. Of in de winter, mocht het sneeuwen, zodat het witte gedoe van de grasmat afblijft.
|
Hebben ze in België nog geen veldverwarming? ;)
|
Citaat:
|
Misschien heb je zonder dak wat minder bobo's.. Das wel beter.. Maarja.. al maken de bobo's ook wel het verschil op financieel gebiend Ajax/Feyenoord.. Ik ben dus voor een dak..
|
geen dak, vooral die fabriekshal van vitesse vind ik errug lelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |