![]() |
elektrisch geladen
Hey!
Wat ik wel vaak heb, is dat ik schokken krijg, zoals wanneer ik van de pc naar de wastafel toeloop, dan krijg ik van de kraan een schok! Of heel vaak van autodeuren. Weten jullie iets eraan te doen? Of herkent iemand dit? Of ben ik gewoon te beladen ;) ? X |
ligt voornamelijk an je kleding denk ik
kaar voordat je bloot ijzer aanraakt ff een geschilderde!!!verwarmingsradiator aan .. dan kan de stroom wegvloeien |
Een paar maanden geleden had ik dat -zomaar ineens- ook heel erg. Ik kon geen deurklink aanraken zonder stroom te krijgen, hetzelfde gold voor auto's, en -in iets mindere mate- ook voor mensen... Nu is het weer opgehouden, ik weet niet waar het door komt...
|
Haha, ben dan niet de enige, ik heb het ook met periodes, en qua kleding: draag geen synthesische dingen en ook niet zo vaak wol...
Misschien is de een er wel gevoeliger voor dan de ander? Ligt het aan de persoon? Geen idee? Dokters in de zaal? :D |
Je bent een isistoop ;).
Ben je soms meer gaan zweten? |
Haha, goeie :D
Nee niet meer gaan zweten, ik geef ook andere mensen schokken, en krijg schokken van ijzeren dingen. Zit te denken of ik het vaak in de winter of zomer heb, maar daar ligt het niet aan... Keine Ahnung |
Ik heb het ook vaak, meestal let ik er idd op dat ik zelf geen metalen dingen aan raak, maar doe er iets omheen (kleding (trui ofzo) of ik duw met m'n schouder of elleboog ofzo). Kleding hoef je maar één keer per dag uit te trekken, als het goed is, als dat dan statisch is, naja (das meestal ook minder erg). En andere mensen raak ik ook niet tig keer per dag aan.
|
Nee klopt, meestal doe ik dan even mn mouw over mn hand heen of gebruik mn elleboog, maar weet iemand misschien ook hoe het komt en wat je ertegen kunt doen? :)
|
Rubberen zolen schijnen te helpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |