![]() |
Salvia!!
So salvia lijkt me best vet en ik heb ook heel wat fora erover gelezen, zelf nog ni geprobeerd maar dat komt wel. Ik weet dat je 5x of 10x extract in de smartshop kan halen enzo maar waar kun je de plantjes krijgen? heeft iemand een ID?
THC-THX :evil: |
jah ik heb 5x extract gehaald (ze hadden niet sterker :s) we hebben ieders 1 1/2 portie genomen maar t was niet echt extreem... had was alsof je net voor een paddo trip zit maar dat t niet echt doorstoot.... dus... :p maar ik wil nog wel een keer sterker proberen en kijken of dat beter is.. iig morgen paddo's... oe weer zin in :) hmmmm :p
|
Ja, twee keer gerookt, 5x extract.
Beide malen niet bijster vet, hoewel ik wel de meest belachelijke dingen wist te zien, mits ik m'n ogen dichthad, maar toch. Ik vond het 't niet echt waard. Neem ooit wel een keer 10x extract. |
IMHO is de dosage die standaard wordt aangegeven nogal mild. Salvia 5x gebruik ik eigelijk al nooit, maar met salvia 10x heb ik mooie trips gehad.
Ik heb trouwens geen idee waar je zo'n plant kan halen, ben ik ook wel benieuwd naar. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |