![]() |
Gespierd of niet?
Wat vind je beter, althans wat vinden vrouwen beter: Heel gespierd of helemaal niet gespierd. Of een klein beetje gespierd?
Ik vind gespierde vrouwen niet echt aantrekkelijk ofzo. |
een beetje gespierd is nooit mis :D
|
bedankt voor je reactie, je ben de eerste! het gaat goed met deze topic!
|
Citaat:
|
Citaat:
is dus logisch.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een beetje gespierd wel mooi, maar teveel.. hmmmm dat is zo van kijk mij es. En zo geforceerd, alsof ze er echt veel moeite voor doen enzo, dat vind ik minder. Van die semi-stoere mannen die eigenlijk stiekem heel ijdel zijn dus... ghighi, en dan denken ze dat ze aantrekkelijker zijn :rolleyes: Ik heb nog nooit iemand gehoord die 'behoorlijk heel erg gespierd' wel mooi vond. Maar helemaal niet gespierd vind ik niet erg hoor, trouwens. (naja, 'niets' is ook weer relatief :))
Moraal: van niets tot een beetje vind ik okee :). Oh ja, maar 'een beetje' wel in de ruime zin vh woord :)) |
ik hou van volleybalsters :D
|
en blokjes? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel klein beetje mag wel, niet te veel, is niet echt mooi vind ik. Een jongen met normaal figuur, dus niet mager maar ook niet dik vind ik mooier :)
|
Beetje gespierd mag wel.
|
dank iedereen wel voor de reacties. Ik wou het ff weten omdat ik tegenwoordig fitness instructeur ben, en dan weet ik wat ik meer moet doen in de fitnesszaal: lullen of trainen. Ik ga denk ik nog maar ff trainen...;)
|
beetje gespierd vind ik mooi, maar niet zo erg dat ie 8 keer zo breed is als ik :D
|
Nou van mij hoeft ie niet gespierd te zijn. Echt niet, beetje mag wel op zich maar hoeft ook niet, en echt heel erg gespierd vink nie meer mooi hoor. Maar ook geen buikje. Maar uiteindelijk gaat het me idd toch om innerlijk.
|
Citaat:
|
Ik vind overdreven gespierde mannen echt LELIJK!!! Oke, een beetje spieren mag wel, maar het moet niet zo'n spierbundel zijn. Dat vind ik zo nep en tegennatuurlijk! :rolleyes:
|
Voordat iets er nep uitziet moet je wel aanleg hebben om veel spieren te kweken, veel trainen, nog meer trainen, goed eten, veel eten, bla, bla.
Dus uiteindelijk is minder dan 1% voorbestemd echt gespierd te zijn, zoals bodybuilders. Dus goed nieuws voor de jongens, we kunnen gewoon blijven trainen. |
Ik kick op spieren...
Niet te veel, maar wel genoeg... HET LIEFST ONGETRAIND :p Hmmm... Spijkers roeleren :D |
van die bodybuilders vink dus echt superlelijk...
maar een beetje spieren vink wel mooi, maar is geen eis, zoals al wel eerder gezegt hier |
mij maakt het echt niet uit, me vriendje is vrij groot en heeft een beetje n buikje, maar dat staat hem echt wel liefjuhs! en het valt ook niet op, omdat ie groot is.
kuzzjuh, xxELZZxx (die oorspronkelijk op zn innerlijk gevallen is!) |
Dat interesseert mij niet zo, eigenlijk.
Al vind ik de hoeveelheid zichtbare spieren bij bodybuilders er wel erg ongezond uitzien. |
overgespierd, nee. eigenlijk hoe dan ook gespierd niet denk ik.. kijk, dik is lelijk, maar zo'n zacht aaibaar I-want-to-prick-that-with-my-finger-buikje is superlief :)
|
maakt niet uit...ik vind iets dikkere jongens meestal leuk haha vreemd he maja thats me
|
Citaat:
|
een beetje gespierde jongen is nooit weg natuurlijk:D . Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Heb gespierde jongens gehad en magere jongens.
Bij vrouwen vindt ik het mooi als ze gespierd zijn maar wel tot een bepaalde hoogte.Sportsters vindt ik vaak mooi gespierd. Zoals schaatsers en voornamelijk vrouwelijke wielrenners(Leontien van Moorsel! bv). Zij hebben vaak mooie gespierde benen.(heb ik zelf ook :) :D (y) |
Van die 2m brede ventjes met zo'n patserige kop erboven vind ik echt gruwelijk... helemaal ielie-mannetjes vind ik daarentegen ook nix.... gewoon lekker de middenweg duzz... van 'gewoon' tot matig gespierd vinnik ok.
|
gespierd is niet erg. Maar je kunt het ook overdrijven. Beetje strak is wel mooi ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |