![]() |
nieuwe condoom in aankomst
Er komt een nieuw condoom met een soort spul erin dat er voor zorgt dat mannen minder snel klaar komen !!!
Wat vinden jullie daarvan ??? Zoduen jullie die willen gebruiken ??? |
Kweenie,
ik denk dat ie niet veel gebruikt gaat worden; dick control is met beetje oefening echt wel mogelijk, en veel stellen gebruiken toch geen condoom |
Een 'spul' wat ervoor zorgt dat mannen minder snel klaarkomen? Ben wel benieuwd wat daar de chemische werking van is dan...dat vertrouw ik niet zo 1-2-3.
Overigens ook weer een typisch 'male-oriented' dingetje. Alsof alles alleen om zo lang mogelijk neuken draait. |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar had ik nog niet eens aan gedacht !! WHAHAHAHAHA
|
Citaat:
|
Alsof latex niet oplost in een oplossing van geconcentreerd zwavel- of zoutzuur met PH < 5
|
heb ik bij barend & van dorp gezien... er zit een of ander ( licht) verdovend spulletje in het condoom, waardoor je minder gevoel in je eikel hebt en het dus langer vol kan houden... errug pretiig voor vrouwen die een snelklaarkomende vent hebben denk ik!!!
|
Het klinkt idd wel geloofwaardig, maar of veel mensen het gaan gebruiken...Ik denk het niet.Want er zijn veel mensen die geen condoom gebruiken, en de rest die dat wel doet gaat niet vet veel extra betalen voor zon ding..denk ik.
|
waarom bouwen ze ook niet meteen een plaatje van een dik oud wijf in een corset in ofzow, dat lijkt mij ook wel afleidend genoeg :D
http://www.detmer.de/nachruf/oma.jpg |
Citaat:
ze is nog best wel te doen alsof ie daar slap van gaat hangen ik ben wel droevig genoeg om dat hierboven te doen hoor! |
Citaat:
Dan kun je nog beter naar de hoeren gaan. |
Citaat:
Ik zou dat liever niet aan m'n pik hebben hangen. Ten eerste vind ik het maar dubieus: 'een goedje wat de eikel verdooft'. Ten tweede: dan is het dus minder gevoelig -> minder geil. Ik zou dan liever wat 'oefeningen' doen of gewoon niet zo focussen op het neuken, dat lijkt me veel prettiger en natuurlijker. |
Ow. Volgens mij bestaat dat al veel langer. Condooms met lidocaïne erin.
|
hmm...ik heb t niet nodig en zou t niet gebruiken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |