![]() |
Bogdan Raczynski
Mijn nieuwe ontdekking van dit moment is Bogdan Raczynski (hijs Pools vandaar de naam :D ). Wat een vette muziek!!! Hij combineert Aphex achtige melodieën met 'samurai' beats en andere vage geluiden. Echt een aanreader voor mensen die wel van experimenteel en IDM houden (y)
|
Wel van gehoord, nog nooit geluisterd. Binnenkort wat downloaden :)
|
Bogdan Raczynski is mijn held. Het doet dan ook pijn om deze beschrijving te lezen.. Je kan beter even copy-pasten van allmusic.com ben ik bang maja.
Citaat:
|
officiele site is erg kitsch :D http://www.bogdanraczynski.com/
|
ja ik ken hem wel ja, heb hier zelfs nog een cd liggen van hem ergens 'muzyka dla imigrantow'..erg goed!
|
Citaat:
|
dat is dan wel een dolletjes initiatief maar dan is het wel handig als die indicatie klopt. (indicatie is trouwens niet het juiste woord).
|
Citaat:
(altijd bereid te helpen) |
Citaat:
Ontopic: Jammer dat 't zo'n moeilijke naam is, anders zou ik het onthouden. |
gewoon even 10 x hardop zeggen of op schrijven dan onthoudt je het wel. hij is het waard
|
Beter nog: kan ik er naar luisteren op de site? Want als ik het klote vind is het zonde van m'n hersenruimte.
|
volgens mij niet maar ik zou zeggen check zelf maar luie zeekoe
|
Ja, (y)
|
tjek die mix die hij heeft gedaan voor Ulver, die is echt super :)
|
Tis een rare snuiter, maar wel een toffe rare snuiter
|
heb wel es cdtje van gehoord
wel hippe shit |
ik heb een ringtone ervan op me telefoon maar om nou tezeggen van ............ :confused:
|
je hebt een ringtone maar verder heb je zijn muziek nog nooit gehoord? en dan kan je oordelen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |