![]() |
melt banana
24 oktober waterfront, rotterdam
25 oktober paradiso, amsterdam 27 oktober ekko, utrecht ik denk dat ik naar paradiso ga :s http://www.parkcity.ne.jp/~mltbanan/main.htm officiele site info allmusic.com : Japanese noise rock band Melt Banana found more success in the U.S. and the U.K. than in their own country, gaining a small but dedicated fan base among American and European punk rock fans. Although their music sounds noticeably different from any sort of traditional punk, it contains some punk elements: shrieking vocals, overdriven guitars, and one-and-a-half minute songs. Melt Banana's unique style, however, comes as a result of the distinctly piercing vocals of lead singer Yasuko O., as well as the frenzied, effect-charged playing of guitarist Agata. Searing, intense, and mind-blowingly fast are perhaps the first adjectives that come to mind when listening to Melt Banana's music. Try to imagine an even more energetic incarnation of the Boredoms. |
Hmm.. tempting. Misschien, ik weet nu niet of ik dan in de stemming ben.
|
ja eeh ging ik nu mee of niet
|
melt banana is vaag maaar wel tof. :)
|
nee, bedankt.
|
ik vind het maar herrie
|
dan ben je dom en moet je beter luisteren.
friso :confused: |
melt banana is leuk :cool:
lekker geblére, en ik ben er nog niet over uit of ik wel zal gaan, hmhmm |
ga maar wel. ik ga toch maar in utrecht denk ik. ik weet t ook niet meer.
|
utrecht ga ik sowieso niet,
misschien paradiso dan, maar meh ik weet het nog niet alles is ook zo vlak achter elkaar of op dezelfde dag, stom gedoe |
cottoncandy, wat heb jij toch met japanse/chinese bands/acts?
|
jaha
paradiso is vlakbij voor mij maar voor de mens(en) die meegaan niet, en paradiso is in t weekend en doordeweeks is goedkoper met ov. blablablabla mehh. |
Citaat:
melt banana vond ik al leuk voordat die hele obsessie begon |
ga pepernoten zoeken bij rich, lekker mokkel
ontopic ; ik ga maar niet, fjdkfajsfkafja |
Citaat:
dat jij daar van houdt is een andere zaak... |
het is geen herrie in vergelijking met wat jij luistert
hoeveel nummers ken je dan en welke? |
free the bee!
misschien ekko. melt banana heeft een split 7" met the locust, maar het is minder herrie dan the locust in ieder geval. |
Citaat:
en ik luister geen herrie, maar cleane hardcore, zonder onverstaanbaar geschreeuw met een positieve boodschap |
Citaat:
|
nee.
|
ik zou zeggen download eens wat.
|
maar ik kan helemaal niet
ik ben naar een cleane hardcore show met positieve teksten ;) |
Ach wel aardig. Ken de split met The Locust en wat random mp3's. Aangezien de cashflow te laag is en t hipster gehalte te hoog, ga ik niet.
|
Citaat:
|
Oja :D....ja dat gaat voor....psyched!
|
ik dacht dat het van die electronische bliep bliep muziek weer was, maar het is gewoon riching the locust, hmm toch maar een uitchecken dan
|
komt Dave Witte ook mee? (drums) Misschien dat Burnt By The Sun dan ook nog op te trommelen is. :D
|
ik ga daar dus echt niet naar toe, want ik lig telkens in een deuk om de stem van dat mens...
word ik meteen boos aangekeken door alle trouwe fans |
natuurlijk niet, iedereen lacht haar uit.
|
Citaat:
|
Heb een kaartje gekregen voor Waterfront 24/10
Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, dus net even wat gedownload... en wat ik ervan hoorde....heeeeeeeeeeel vaag, maar daarom zal 't dan juist wel weer heel leuk worden...hoop ik. |
vaag is altijd leuk. ik ga misschien naar paradiso én utrecht
|
Even nagekeken, Dave Witte drumt idd :)
|
Melt banana heerst.
Jammer alleen dat ik momenteel te krap bij kas zit om een concert van ze bij te wonen. :( |
ik ga naar ekko.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goedkoop genoeg. ik ga. |
Ik ga niet, ik ken het ook niet goed genoeg.
|
Citaat:
|
het stond wel op de site
|
Vanavond al!!!
Oh oh oh, wat zal ik veel gaan lachen... wie weet hoe zij een platencontract hebben gekregen?! |
als je het niet leuk vindt waarom ga je er dan naar toe?
|
Melt Banana gisterrr in paradiso was echt super.
Op een gegeven moment gingen ze een hoop nummers van het nieuwe album spelen, een stuk of 7 maar ze waren allemaal ongeveer 5-20 seconden, en dan riep ze met dat hoge stemmetje (met cliché japans accent) 'ok thank you next song is called..' Dat was heel lachwekkend. Nee, echt. En de bassiste is supercool, zo'n supercute opdondertje met een enorme basgitaar die probeert te headbangen <3. En de gitarist was zoo goed, alles ging zo ongelooflijk snel, veel nummers werden supersnel achter elkaar gedaan. Ik vraag me alleen af hoe ze het deden met die 'samples', het leek of niemand er controle overhad en of ze binnen een bepaalde tijd moesten spelen. Dat was waarschijnlijk niet zo, maar ja. |
ik heb gisteren nog iemand lastig gevallen omdat hij een melt banana shirt droeg
|
Citaat:
ontopic: ik was er gister niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
en mijn vermoeden dat escapism een vrouw is, is dus bij deze bevestigd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |