![]() |
Het zijn de kleuren die ik denk
Het zijn de kleuren die ik denk
voor een ander niets dan flarden onvatbaar voor de inhoud van zovele woorden Het zijn de kleuren die ik denk die mijn geest beheersen zo kwetsbaar voor interesse want ook dat is te verteren Het zijn de kleuren die ik denk die ik nooit uit kan leggen voor eeuwig in stilte gehuld omdat ik simpelweg niet weet hoe ik het moet zeggen.. (c) Genesis |
Hij´s mooi. heb verder niet niet zoveel over te zeggen.. Hij´s echt mooi. *is er stil van*
|
Zo mooi verwoord zeg!!!....:)
Heel goed inhoudelijk gedicht! :( herkenbaar liefs, mariamne |
Citaat:
IK kan niet zeggen dat je begin sterk was , je middelste deel sterk en dat je ook nog eens sterk bent ge-eindigd...Ik zou beter zeggen dat ik het geheel zeer sterk vind overkomen. Was het de bedoeling dat het zonder rijm werd geschreven? Of euh... wou je "gedwongen rijm" voorkomen?;) Vind ik ergens wel jammer dat er een gebrek aan deze rijm is , het had het meer 'gedicht' gemaakt , en er net dat extraatje aan gegeven denk ik. IK moet trouwens ook toegeven dat ik de gedachte erachter niet volledig begrijp , of er zelf niet echt iets aan kan toeschrijven. Maar ik weet niet of dat dan ook uit te leggen valt -->Omdat ik het simpelweg niet weet... Maar anders een klein woordje hierbij zou misschien veel doen... ( Als je niet wil op forum anders mail? en als je zoiezo niet wil ist ok :)) Hoedanook een prachtig geheel en een duim omhoog Frida |
Tanks iedereen! :)
Citaat:
ik vat dit eigenlijk niet als compliment op daarvoor :D Citaat:
Genesis |
Citaat:
Maar dan las ik het de eerste keer niet goed genoeg ofzo want wat ik er dan nu met die woorden uithaal had ik toen niet ... Enneuh... Noujah ik vind het wel even "wennen" ofzo maar khad iig niet gezegd dat ik het niet mooi vond ;) want dat vind ik het wel ! Msn..Heb ik niet....(frida_love10@hotmail.com) |
Kmoest wel ff goed lezen om de rijm te zien maar knap gevonden(ik was er nie opgekomen). Mooi gedicht, vooral de titel: het zijn de kleuren die ik denk... wowie!
kzou zelf de laatste regel veranderen in: hoe ik het zeggen moet... maar dat is maar net hoe je het leest denkik! ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |