![]() |
[re-ask] online merk-store
1) Kennen jullie online winkels die merkkleding als g-sus, g-star, diesel, replay, only, kuyichi etc verkopen ?
2) Wie heeft ervaring hiermee en zo ja, deel ze :P? Ik ken all1 score.nl en hier heb ik eens een shirtje gekochd, was binnen 2 dagen in huis :D /edit/ het is eerder gevraagd door mij maar ik kon het niet meer vinden met de zoek-functie /edit/ |
|
yoox.com, kitmeout.com
Zijn alleen wel wat andere merken. |
|
|
Citaat:
Daar betaal je namelijk de Amerikaanse prijs voor Europese merken zoals Dolce&Gabbana, Prada, Gucci, enz. Dus voor een paar Prada's dat hier 290,- euro kost betaal je daar 450,- euro. (n) |
Citaat:
Offtopic: Kun je niet gewoon naar de sites van die merken gaan om het te kopen? Veel sites hebben wel online stores hoor. |
de vraag was ook merkkleding...niet goedkope kleding die iedere lompe boer wel kan betalen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens behoorlijk allergisch voor gsus en al die andere twinlife-shit, want het behalve lelijk ook nogal Breezer-achtige kleding. :| |
Citaat:
btw op die site die jij gaf stonden evisu broeken van 500E, dat is toch ook een tikkeltje overdreven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laten we maar ontopic gaan
|
Citaat:
(en ik koop het geeneens:p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weten jullie ook nog sites waar je shirtjes met leuke teksten enzo kan kopen?
|
Citaat:
En ik word zo moe van dat gezeik over die Breezahsletten de hele tijd. :( |
Citaat:
|
sinds wanneer kan een breezer lopen en kleren dragen?
|
maarre weet er iemand dan nog meer van die sitejes????
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |