![]() |
identificeer uzelf!
een verkreukeld papier
hetgeen van orkaanachtig karakter was een uitgedrukte sigaret zulks heeft 'm doen ontspannen een half glas whiskey de frequentie van teugen was niet bij te houden een ravage in diens kamer hetgeen de gemoedstoestand leek te belichamen een gebroken hart dit porreus, stinkend orgaan stond al op barsten een geopende enveloppe die voor een omkerende maag gezorgd heeft mogen bankafschriften branden in het alom bekende doch steevast ontkende Vagevuur! |
een beetje koud, veel stijve woorden die weinig tot de verbeelding spreken (zulks, hetgeen, doch, steevast). Ik hou wel van het gefragmenteerde, dat vind ik heel mooi.
|
Orgineel en sterk woordgebruik! Ik vind er een goed ritme inzitten, je strofeopbouw is heel prettig voor de lezer. Je beeldspraak is leuk gedaan; het gedicht roept een fijne 'late-avond' sfeer bij me op :)!
|
Klasse!
Niet het allerdaagse slap gewauwel, en behalve dat; het loopt ook lekker. Alleen jammer van het ontbreken van hoofdletters, maar ach, daar valt ook wel overheen te komen :) |
Vergeef me mijn spellingspurisme. Het is poreus, niet porreus. Verder een erg goed gedicht (y)
|
oopzzzz
poreus..... thanx voor jullie reacties... kennen jullie het gevoel? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |