![]() |
Loekie van de buis?
NEE mooi niet!
Red Loekie en breng je stem uit bij http://www.redloekie.tk !!! Jullie willen Loekie toch ook? :) Doen he?! :) |
Eerst dat kuiken en nu weer loekie :( :rolleyes:
|
Precies :( stemmen mensen!
|
Done.
|
|
Ja idd... :confused:
|
vaag?
|
Ik krijg een andere site hoor. :confused:
|
Tss ja zeg! Echt triest!!
|
|
Hier komt de reddende engel! *hahahahha* Zal voor je stemmen hoorz! Ik vind loekie wel lachuh!! :D :rolleyes: :p
|
done...loekie is heilig...
|
done
|
Gedaan, maar eigenlijk boeit het me helemaal niets. :o
|
Gedaan, want dat Loeki verdwijnt om commerciele redenen is niet goed.
|
Ik vind de reclameblokken al zo lang duren en met dat beest er bij worden ze nog langer...
|
'Loeki zou niet meer passen bij de intellectueel uitdagende programma's (Lingo, Ter land, ter zee ...., Oppassen, Get the Picture, enz.)'
Ha ha :D Deze programma's zijn inderdaad bijzonder intellectueel uitdagend :rolleyes: Het kan me niets schelen, dus ik ga niet stemmen hiervoor. |
Citaat:
|
loekie is heel erg leuk, die mag niet weg!
|
precies! bedankt alvast stemmers :)
|
Asjemenou.
|
Kan me nou niet echt heel veel schelen, maar ik heb 't toch even gedaan.
|
Citaat:
|
ik heb gestemd :)
|
done tuurlijk
|
Loekie moet blijven!
|
Citaat:
|
Gestemd. Loeki is een guitig leeuwtje dat onafscheidelijk verbonden is met het verschijnsel ''publieke omroep.''
En ik vind Loeki lief. :o Op de basisschool kreeg ik altijd een Loeki-stickertje als ik nul fout had in m'n dictee :cool: |
IK vindt het nooit grappig.
IK stem niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
done. loeki is heilig
|
Citaat:
|
Loekie suckt.
|
Loeki is intellectueler dan de programma's waarvoor ie moest wijken in ieder geval ;) Ik heb ook gestemd.
Kan iemand overigens nog herinneren dat je vroeger naast Loeki ook van die kronkelfiguurtjes tussen twee reclameboodschappen had? |
De site doet het niet bij mij, morgen nog maar eens proberen dan :)
|
Citaat:
www.redloeki.tk |
Citaat:
|
arme loeki :( *invult*
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu deed ie het wel dus ik heb net ff gestemd :) |
Loekie moet blijven :(
|
Ja, ik wil dat Loeki weer op alle sterblokken van Nederland 1, 2 en 3 terugkomt!
Bedankt voor je stem. (je gegevens worden uitsluitend voor deze actie gebruikt) Alle stemmen worden verzameld en overhandigd aan de algemeen directeur van de STER: Julius Minnaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |