![]() |
Alles hebben van een band.
van welke band heb je alle cd's, ep's, limited edition 7" etc ect??
en van welke plan je ooit alles te hebben? owja post hier ook alle zeldzame shit die je hebt, die anderen niet hebben, om ze te dissen ermee. |
ik heb van glory bound alles. :cool:
|
Citaat:
|
zeldzame plaatjes:
side by side 7" eerste pers chain of strength - what holds us apart 7" eerste pers onward - words still pray 12" goud bold - speak out gatefold hoes 2e pers eyeball - talking straight 7" wit sportwear - it runs deep 7" goud american nightmare - eurotour 7" paars chorus of dissaproval - standing law 10" zwart witte splatter dat is geloof ik mn meest gelimiteerde shit, stelt dus nog weinig voor idd alles compleet van ehm... weet ik veel :D zoveel bands alle full lengths van iron maiden en normaal |
Citaat:
maximaal onthaal pre-gxb en de o zo slechte oefenruimte tapes van zowel de begin als de eind jaren |
Ik heb alle full lengths van Bad Religion. Verder wil ik veel american nightmare spul hebben. Enigste noemenswaardige van ze nu is de 2001 eurotour pers van The sun isn't getting any brighter. Van Tear it up heb ik ook bijna alles. Op 1 7" na...
Van the suicide file heb ik allerlei gelimiteerde shit. split met the hope conspiracy op geel(485), de lp op cum on a tanned whore(300nogwat) :P. De nieuwe 7" op wit en grijs. De split met RNR op wit(pre-order versie). Verder heb ik wel wat leuke dingetjes. Waaronder een Isis-Oceanic dubbel lp op paars/bruin....gelimiteerd tot 125. Oja de 2 97a lp's op rood en oranje. Ook redelijk gelimiteerd. En zo kan ik nog wel door blijven gaan, maar niemand kent die bands vast :D |
Citaat:
|
Sk8 the state. Beste nummer ooit van die band hahaha. Alleen de tekst is retarded :P
|
Citaat:
|
Platen verzamelen is cool.punt
|
Citaat:
en ik heb niets mee om te pronken want ik ben niet zo hip. |
Ik heb tot nu toe alles van Radical Frenzy.
|
alle cd's van Iron Maiden (op edward the great en real live dead one na)
Alle cds van Ramms+ein (+3 singeltjuz) Een stuk van de handdoek van shagrat van tijdens het dimmu borgir concert :D |
Citaat:
later duidelijk geript ;) |
Pavement.
|
Citaat:
|
Citaat:
Schijnt redelijk zeldzaam te zijn, of het echt zo is weet ik niet :D |
Ramones (alle studio albums)
A Radio With Guts The Ragin' Hormones The Queers Lou Reed The Apers |
ik heb er niet alles van maar wel veel;
The Beatles, 24 albums (LP's en CD's) maar van die verzameling was een groot gedeelte van mijn ouders. |
toch wel veel van grandaddy.
|
Soilwork.
ja en Metallica, maar daar zitten nie echt aparte dingen bij. |
Metallica
Placebo Dropkick Murphy's Manic Street Preachers (canadian holy bible) Muse (random h8, deadstar/inyourworld single) U2 (joshua tree vynil LP) The Doors (alles dat op cd opniew is uitgebracht tenminste) ik ben Bob Dylan nog aan het verzamelen |
alleen van rhapsody heb ik alle studio-albums, maar dat was meer omdat ik ze allemaal op een na over kon nemen van een gast.
van maiden moet ik nog 2 albums. |
Sinds Immortal uit mekaar is (was mijn fav band) ben k echt met het idee begonnen alles van die gasten te sparen, niet dat t zo heel veel heeft opgeleverd maargoed, k moet bijvoorbeeld nog steeds een cd, maar k stel t steeds uit om te kopen omdat dat de enige is van ze die ik eigenlijk niet goed vind.
Dingen van ze waar k wel erg blij mee ben dat k ze heb: Picture LP en Box van Damned in Black (niet superlimited ofzo, maar wel mooi om te hebben) Destoying Divina Bootleg op blauw vinyl, gelimiteerd tot 318 stuks |
ik heb van undeclinable de 3 officiele cd's legaal.. maar daar houdt het ook op, ik vind het wel onzin, al die ep's...
maar ik heb wel een felgroene 7" van the offspring - all i want :cool: :p |
nee ik ben niet zo erg.. het is wel zo dat hoe gaver ik ze vind hoe meer ik iig origineel koop.. maar eigenlijk ga ik niet verder dan de gewone cd's, als ik iets koop wil ik best een lim edition kopen als ie er toevallig is maar ik ga er niet veel moeite of geld voor uitgeven..
|
Heb van diverse bands alle officiele releases en van maar een paar ook 7 inch dingen, boxsets enzo (Elliott Smith,Smashing Pumpkins).
|
Ik wil alles van Simon the Ghost. Inclusief krummeltje.
|
Citaat:
|
ja eXo, je hoort er niet bij zonder remix :nono:
|
Ja man ep's zijn echt onzin hahaha. Pffff.
|
ik heb de eerste 7" van scarling.
en ik ga morgen kijken of hun single-cd'tje met 3 nummers al te bestellen is. (hij komt officieel pas 10 dec uit, maar hun label is een week geleden al begonnen met verkopen. :|) |
Heb vrij veel van Radiohead
6 albums, 1 EP, 3 singels, 3 DVD's, 2 T-shirts en 2 speciale CDs legaal... 4 Bootleg-CDs, 1 optreden op video (opgenomen van TV: legaal of niet?) en zo'n beetje alle clips van internet...en de 2 afleveringen van Radiohead En binnenkort ga ik nog de 12" van Hail To The Thief kopen... alleen nu een beetje geldloos... |
Ik heb vrijwel alles van Pink Floyd. Alle studio-albums, officiele live-albums, bootlegs, filmsoundtracks en vrijwel alle solo-albums van de 2 belangrijkste leden (Waters & Barrett). Tevens t-shirts (4x), boeken (3x), ansichtkaarten, tourboek en een poster (uit 1977!).
|
ik ben altijd wel op zoek naar vage singletjesen bootlegs en improts van presidents of the USA
|
Citaat:
|
Bon Jovi :cool:
|
nou ik heb vrij veel van smashing pumpkins
singles op vinyl en cd veel live shows rare unreleased studio sessies etc.. en van Zwan heb ik ook alles maarja das niet veel :P wel nog een door de hele band gesigneerde mary star of the sea |
heb alles van Iced Earth en David Bowie :)
|
Deftones - 30 CD's
Tool - 26 cd's Bad Religion (11) Sick of it all (11) Special shit: Gorilla biscuits - Live in goudvishal 7'' Incubus - when incubus attacks EP (origineel) + Wat australian tour editions van bands. |
Alles compleet van The Who, KISS, Aerosmith, Levellers
plus: - 40 bootlegs van KISS - KISS plectrum (van Ace Frehley) - 100 bootlegs van The Who - 15 bootlegs van de Stones - gesigneerde cd's van de Levellers |
Citaat:
|
Citaat:
neem het niet te serieus |
Van Beherit & Blasphemy heb ik alle studio albums en demo's.
Van Burzum, Darkthrone & Atari Teenage Riot alle studio albums. Rare shit: Een hele zooi wazige gelimiteerde black metal shit, waarvan een stuk of wat exemplaren ook wat waard schijnen te zijn. |
Citaat:
|
een leraar van me heeft 90 cd's van Frank Zappa :eek:
|
Ik heb een demo cd van Craven een locale crossover band, ben ik nu stoer :o ...
Maar nee ik heb te weinig geld om van een band alles legaal te kopen.. |
Citaat:
:cool: |
Shit, wordt ik hier weer eens even gedist :o :p..
|
Citaat:
5 euro voor 7 tracks dan ben je meteen weer de man... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |