![]() |
Msnnamen
wat ook wel een soort gedichtjes zijn, zijn sommige msnnamen! Die kun je maybe hiero zetten ( als bewijs :P) en dan dicht je ook een soort van en het is nog handig ook! (voor msngebruikers he)
voorbeelden: Birty in the sky, you let a dirty in my eye, but I don't mind and I don't care, I just thank God that cows don't fly! Ik houd van het leven, ik houd van de zon, ik open de deuren en val van het balkon! ruigere versie:P: Ik houw van t levuh ik houw van de son ik open de deuren en flikker van t balkon! En nou jullie!!! :D xjjes isabeau |
Ik verplaats je topic naar de kantine, dit is niet echt gepast op dop-forum, meer voor de gein.
|
Pieter.
verder geen ruigere versie bekend :) |
Argh.
|
Mithhuanion; Phreeck for life!
Mithhuanion2003 (maar dan 2003 hoog geschreven) Verdere namen: The eye of the enemy is moving... The end has come --=17 december 2003=-- Hmm... Jarig... Pff verder.. ja ik had eerst ellenlange namen maar daar was ik mee opgehouden toen ik kleurcodes begon te gebruiken... Daarbij was het wel irritant, voor elke 3 of 4 woorden weer een heel verhaal :rolleyes: |
Liedje... of Lila
Bijnamen dus. |
Mijn voornaam voldoet goed.
|
Mijn naam komt uit een programma waar ik de hele vakantieweek van heb kunnen genieten: Lijn 4
|
Doen we niet aan.
|
how antifa will you go? BASH THE FASH, DO THE NAZI STOMP NOW!
|
Citaat:
|
Ach ja, voor de genen die zich hier intereseren, dit is mijn MSN-Naam:
L'ex... Sterkte Gijs Blesshetmeisjediedevakantieheeftuitgevonden 't is maar dat je het weet. |
Mijn voornaam + soulchampion.com, een website waar 2step en US Garage te downloaden is.
|
gewoon
iets van <| Mijn Naam |> soms iets van (L) vriendin erbij... ;) |
jullie zijn echt dom. ze vraagt niet om je msn naam maar om van die speuken om op msn als naam te gebruiken.
|
Citaat:
|
[-Xs-] ^ Six Flags :)
|
sjen
|
Citaat:
|
gewoon mark
vind het altijd irritant als mensen bijnamen hebben, als ze dan online komen weet ik vaak niet wie het is. En als ik dan erop klik op een gesprekvenster te openen om te kijken wie het is, dan loopt msn vast, |
Ze vraagt niet om msn namen die jullie hebben..
|
weet je hóe irritant het is als mensen van die lange msn namen hebben!
|
Citaat:
|
Meisje met je blauwe ogen
meisje met je mooie haar als je nog 1 keer naar mijn vriendje kijkt SLA IK JE HELEMAAL IN ELKAAR!!!!! Ik hield van hem Hij van zijn scooter Hij brak mijn hart Ik zijn scooter Agressiviteit de gekste. www.google.nl search: agendarijmpjes |
Jadie, dat soort rijmpjes treft men normaliter aan in de agenda's van creaturen uit de laagste regionen van de samenleving!
|
Nog steeds mijn voornaam.
|
Zero-tolerance: nieuwe verkiezingen NU!
Ik heb meestal spreuken van Loesje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal de meest achterlijke namen heb ik =/
http://ik-ben-een-slons-en-wat-doe-i...5/fryslan.html Bijv. |
momenteel: (x) marte (z) vnaaf met iris naar krezip!!!! <:o) havana's gister vet gezellig :)
meestal zoiets :) met wat ik ga doen of gedaan heb ofzo |
Citaat:
groetjesss isabeau |
Ik heb wel een handy tippie van de dag! Jullie weten vast wel dat www.msnnamen.nl niet meer bestaat... duss waar zijn nu al die coole namen gebleven? Op www.chatnamen.nl!!!!! doegiess isabeau :D
|
Citaat:
|
http://msn.tweakzone.nl/namen
ik heb gewoon me naam met wat ik gedaan heb of ga doen (nu heb ik : Evelien, alweer terug van Kreta... :-( vanaaf uit (y)) weet iedereen gelijk waar ik mee bezig ben.. |
Lies.
|
Citaat:
|
karen is ruig genoeg....
|
het wit in onze vlag de middelste baan, dat is de kleur van ons ras dat mag nooit vergaan.
dat eentje die nu in me lijst staat :eek: |
Citaat:
|
ik heet nu:
"Kijk daar! De wedstrijdboot van de kak-kak-kooohninklhukhe!!!!" "RAMKOERS!!!!" irritante kutgasten.... niet echt een gedichtje maarja... |
Citaat:
|
bikkelvrouw (F) it is a match made in heaven
de ruigere: Bikkelfrou (%) it's uh match made in hell :rolleyes: |
darth jedi volstaat......
|
Ik heb zooooo'n toffe in m'n msnlijst:
2 Me FlIrTiN iS jUsT lIkE a SpOrT.... kRiJg Je OoK sPiErPiJn VaN!!!!!! en d'OnT tElL mE wHaT 2 dO!!! En met zulke mensen moet je een economie-PO maken.. :mad: Als jullie me willen excuseren ga ik nu een potje depressief zitten zijn in een hoekje.. :o |
Ik heet op dit moment Rodmar Grimwald, maar ik heb ook wel als nickname gehad:
Dumbass Freak Of Nature En nog meer van dat soort wazige namen... :) |
ik heb gewoon Jaap
|
Citaat:
|
God (c) 7" Till Döden
|
Gevonden in mijn MSN-lijst:
BadGurl | (L)(k)YoUUUU BaBy BoY YoU StAy On My MiND(l)(k) ;) Ikzelf houd het meestal bij Michel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |