Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   hertengewei (schrijf je dat zo?) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=632626)

kate_temp 17-10-2003 15:11

hertengewei (schrijf je dat zo?)

Ik ben net terug van vakantie dus ben een beetje uit mijn schrijfvaardigheid. (Geen idee of hertengewei inderdaad zou moet worden geschreven) Nou in ieder geval mijn varaag:

Ik wil een hertengewei kopen voor mijn vaders verjaardag. Maar hoe duur is zo'n ding (wel redelijk groot, met 4 uitstekels in ieder geval) Want misschien doe ik het dan wel met meerdere personen. En waar koop je zo'n ding?

Alvast Bedankt!

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x- CARRETJE

Yvat 17-10-2003 17:54

uhm misschien kan je het eens aan de boswachter vragen? :confused:

kees17 17-10-2003 18:37

Ik weet niet hou duur die zijn, maar er worden ook messen van gemaakt en die zijn vrij prijzig.

Nattigheid 17-10-2003 18:47

ik vraag me toch szerieus af waar je zoiets vandaan zou willen halen.

maar die dingen zijn zeer prijzig. als je echt een grote wil, ben je flink wat geld kwijt. kleine van reëen, zijn minder duur, maar ook stukken kleiner. kijk eens op internet, zoek een jager op of ga naar een jachtwinkel, daar kunnen ze je verder helpen.

kees17 17-10-2003 19:05

Citaat:

WooF schreef op 17-10-2003 @ 19:47:
ik vraag me toch szerieus af waar je zoiets vandaan zou willen halen.

maar die dingen zijn zeer prijzig. als je echt een grote wil, ben je flink wat geld kwijt. kleine van reëen, zijn minder duur, maar ook stukken kleiner. kijk eens op internet, zoek een jager op of ga naar een jachtwinkel, daar kunnen ze je verder helpen.

Ik ben ooit eens bij het loo(hoop dat ik de naam goed heb) bij apeldoorn geweest. Naar is een buitenverblijft, was ooit van de koninglijke familie, maar is nu van staatsbosbeheer. En daar worden nog wel van zulke geweien verkocht, maar ze zijn idd vrij prijzig.

tacidvs 20-10-2003 22:39

Wat moet je vader in vredesnaam met een gewei? Ik heb een boel stomme dingen gekregen, maar op een gewei weet ik écht niks te zeggen...

En verder, ligt het er helemaal aan wat voorn gewei je wilt.

bootz 31-10-2003 13:21

Een gewei lijkt me best leuk om aan de muur te hebben hoor.

Nattigheid 31-10-2003 18:06

Citaat:

kees17 schreef op 17-10-2003 @ 20:05:
Ik ben ooit eens bij het loo(hoop dat ik de naam goed heb) bij apeldoorn geweest. Naar is een buitenverblijft, was ooit van de koninglijke familie, maar is nu van staatsbosbeheer. En daar worden nog wel van zulke geweien verkocht, maar ze zijn idd vrij prijzig.

*mja, loo is goed;)*

Klopt, daar hangt ook een kamer vol met van die dingen. *erg mooi* wij hebben thuis ree-geweitjes, maar die hebben we niet gekocht. dus echte prijzen zou ik bij god niet weten.

kees17 01-11-2003 13:43

Citaat:

WooF schreef op 31-10-2003 @ 19:06:
*mja, loo is goed;)*

Klopt, daar hangt ook een kamer vol met van die dingen. *erg mooi* wij hebben thuis ree-geweitjes, maar die hebben we niet gekocht. dus echte prijzen zou ik bij god niet weten.

Ik heb een reebokschedel met een stang, de andere stang heeft een ander gevonden en die wou hem zelfs houden :( verders het ik nog twee schedels van reegeiten.

Ik vond het ook een mooi museum.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.