![]() |
hertengewei (schrijf je dat zo?)
Ik ben net terug van vakantie dus ben een beetje uit mijn schrijfvaardigheid. (Geen idee of hertengewei inderdaad zou moet worden geschreven) Nou in ieder geval mijn varaag:
Ik wil een hertengewei kopen voor mijn vaders verjaardag. Maar hoe duur is zo'n ding (wel redelijk groot, met 4 uitstekels in ieder geval) Want misschien doe ik het dan wel met meerdere personen. En waar koop je zo'n ding? Alvast Bedankt! -x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x- CARRETJE |
uhm misschien kan je het eens aan de boswachter vragen? :confused:
|
Ik weet niet hou duur die zijn, maar er worden ook messen van gemaakt en die zijn vrij prijzig.
|
ik vraag me toch szerieus af waar je zoiets vandaan zou willen halen.
maar die dingen zijn zeer prijzig. als je echt een grote wil, ben je flink wat geld kwijt. kleine van reëen, zijn minder duur, maar ook stukken kleiner. kijk eens op internet, zoek een jager op of ga naar een jachtwinkel, daar kunnen ze je verder helpen. |
Citaat:
|
Wat moet je vader in vredesnaam met een gewei? Ik heb een boel stomme dingen gekregen, maar op een gewei weet ik écht niks te zeggen...
En verder, ligt het er helemaal aan wat voorn gewei je wilt. |
Een gewei lijkt me best leuk om aan de muur te hebben hoor.
|
Citaat:
*mja, loo is goed;)* Klopt, daar hangt ook een kamer vol met van die dingen. *erg mooi* wij hebben thuis ree-geweitjes, maar die hebben we niet gekocht. dus echte prijzen zou ik bij god niet weten. |
Citaat:
Ik vond het ook een mooi museum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |