![]() |
Fable
Het nieuwe spel Fable lijkt me echt een van de bruutste RPG die gaat uikomen. Wat vinden jullie ervan
Weet iemand of Fable ook voor de PC uitkomt of een ander soortgelijk spel????? greetz |
Fable? nooit van gehoord.. geef eens wat meer info, een link of een paar plaatjes :)
|
Op de site van Microsoft staat dat ie in de winter van 2003 uitkomt maar in Gamequest zeiden ze volgens mij dat ie pas in 2004 uitkomt ...
links Site van Microsoft Site van de maker Site van de game greetz *typo |
Thx :)
|
En wat vind je ervan ???!!!
|
Dit spel wordt inderdaad zeer bruut!
bekijk www.lionsource.com eens, DE site waar nieuws over spellen van Lionhead direct binnenkomt. Dus ook Fable! (Ik kijk meer uit naar Black and White 2 :D) Fable komt ALLEEN op XboX uit, ze denken eraan om het heel misschien op de PC uit te laten komen, maar dat duurt echt nog een hele lange tijd :( De site is wel Duits maar als er nieuws is over Fable is het meteen ook daar. Ook ALLE filmpjes en screens zijn daar. Ja Fable wordt vet! Maar wat wil je bij het brein achter Black and White... |
En dan ook nog die geile coop functie :cool:
|
Hij wordt echt supervet! Alleen het feit al dat het lichaam verandert naar de manier waarop je speelt. En je kan kiezen of je een 'goeierik' of een 'slechterik' wordt. Daarbij die trailer... oew, echt zo gaaf.
jep, ik ben zeer enthousiast |
Het ziet er idd zeer vet uit :D
|
Er kunnen niet genoeg RPG's op de markt zijn! :-)
|
Citaat:
heeft er iemand nou al een recente release date of niet? :confused: |
Citaat:
EN er kunnen inderdaad nooit genoeg RPG's zijn....zeker niet zo'n vette.....lijkt me vetter als morrowind want morrowind gaat vrij snel vervelen. Zeik dat ie niet op de pc uitkomt :'( ga er geen X-box voor kopen iig....zal vast binnekort ook wel een vette rpg uitkomen voor de PC Greetz Sublime |
Het zag er 3 jaar terrug nog mooi uit, nu niet echt meer :|
|
fable... :cool: (y)
ik zou m bijna 2x kopen en nog een xbox zodat ik niet op mn broertje hoef te w88 als hij bezig is |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Daarbij komt dat het spel enorm hard gehyped wordt... Desondanks ben ik erg benieuwd wat dit spel ons brengen zal :) |
Citaat:
|
Citaat:
welke screens heb je gezien dan die zooo vet waren? misschien waren ze voor 3 jaar geleden heeel vet en nu drie jaar later (er is niks veranderd) zijn ze gewoon vet. Misschien is dat het wel? Als ik naar oude screens kijk dan zien die er gewoon hetzelde uit als die van nu. En Black and White was wat mij betreft echt wel het wachten waard... Netzoals Black and White 2 nu het het wachten waard is... Peter Molineux is gewoon een God accepteer dat nu maar :D |
Citaat:
Ik vind inderdaad de gameplay en t verhaal veel belangrijker dan de grapics..maarja....zolang ie alleen op de X-box is koop ik em waarschijnlijk toch niet :( WAAROM NIET OP DE PC :'( Greetz |
Citaat:
|
Citaat:
t kan veel erger snap niet wat iedereen nou loopt te blaten maar daar gaat t me ook niet echt om de dingen die je kan doen en het feit dat ALLES wat je doet invloed op je uiterlijk, je skills, het gedrag van andere mensen tegenover jou heeft en weetikveel wat allemaal meer dát is vet |
'n hoop leuk geblaat hier waarmee ik deels eens en oneens kan zijn maar voor mij is het belangrijkste het idee een vrije rpg die elke keer vernieuwend moet zijn en wenden naar elke voorgaande actie.
|
Zou het vetter zijn dan Morrowind ???
Mijn mening is ZEKER !!! Alleen moet t net als morrowind ook op de pc uitkomen :D |
Fable wordt waarschijnlijk 'Xbox only'. Dat houdt in dat het minimaal 6 maanden alleen op voor de box moet zijn. Na die 6 maanden komt ie dus vast ook wel op de PC.
En ik heb hoge verwachtingen van dit spel, benieuwd wat het gaat worden. |
Ik hoop dat het spel net zo goed wordt als de makers beweren. Ik vond Morrowind niet veel aan dus beter als dat kan al snel =P Can't wait to get my hands on this game!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
wat mij betreft mocht er wel iets meer gebeuren, 7/8 van de tijd was ik aan het zoeken en aan het rennen, te weinig actie wat mij betreft... |
Citaat:
|
ja beetje maf
als je actie wil moet je ut2k3 spelen ofzo een rpg is nou eenmaal niet constant actie dat is juist aantrekkelijk imo dat het traag is is juist wel ok dan doe je dr echt een tijdje over om de boel te verkennen als je alles binnen een paar uur gezien hebt is niet leuk het kan soms wel frustrerend zijn tho als je voor een opdracht 3x heen en weer moet lopen, ja ok |
Citaat:
Ik vond het spel te groot. Ik wil het liefst met een verhaal bezig zijn en duidelijk weten wat er allemaal moet gebeuren. Ook vond ik het vechten totaal niet werken (je zag niets als je schade deed). Maar ik kraak spellen te snel af eigenlijk. Misschien dat ik het (voor de derde) keer nog maar eens opnieuw ga doen =P |
Nou ik koop Fable ook zeker en dan word ik een dark wizzard :) lol echt wel vers. Als je bijv te veel in de schaduw loopt word je veel witter en als je tovenaar word veel sneller grijs enzo echt megavers, ik ben niet zo'n rpg fan maar dees koop ik zeker, dan zit wel ff een paar weken binnen =)
|
Citaat:
greetz |
Citaat:
|
Citaat:
greetz |
sjiek! :)
|
jammer dat het alleen voor de x-bix is
|
Hopelijk ga ik hierdoor wat meer de capaciteiten gebruiken van de xbox.
Nu zit ik er slechts achter voor Soul Calibur 2, Burnout 2 en wat snes roms |
Citaat:
Hopen dat Fable alle minpunten kan doen wegvallen en nog beter zijn. |
Citaat:
beetje vaag zeker in het begin pas toen ik die camps en great houses af moest gaan werd t me een beetje duidelijk (wat een kut missie is dat trouwens, dát was saai en veel lopen ja) |
Fable wordt idd een feest. Maar het is erg gehypt. En die release komt dit jaar niet meer. Eerder einde 1e kwartaal 2004.
*houdt niet van lang wachten* :| |
Wat is dat toch met die develepors van tegenwoordig...
Een heleboel spellen komen later uit dan dan dat gezegd is... Beetje jammer :| |
Citaat:
als het spel maar goed is |
Citaat:
Greetz |
Dat ben ik met je eens maar ik vind het gewoon irritant als ze een release date vaststellen en zich daar dan niet aan houden...
meer niet... |
Citaat:
|
:| ...tis maar een mening hoor
Je gaa mij niet vertellen dat je een uitstel van een spel leuk vind... |
:D Kan niemand fable ff omprogrameren naar de PC ??? en meteen een paar bugs eruit halen enzo...??? :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vervelend? nee. Ik heb veel liever een iets completer spel, dan dat ik een minder compleet spel iets eerder heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |