![]() |
Dawn of the dead
Ik weet niet of hij al gepost is, maar hier is de trailer voor de remake van George Romero's klassieke meesterwerk Dawn of the dead. Ziet er aardig uit, maar het is wel volstrekt overbodig.
http://www.apple.com/trailers/universal/dawnofthedead/ |
*meh*
Een paar mooie shots, maar het lijkt alsof het zich meer op aktie dan horror zal richten. En wat is er gebeurd met het commentaar op de samenleving? |
Zombies zijn ook een stuk sneller... alhoewel het er allemaal gladjes uitziet doet het me niks.
|
Eerst TTCM en nu dit.
Schandalig gewoon. |
Citaat:
|
Lijkt me niks.
Ik hoorde dat TCM eigenlijk meer een vervolg is dan een remake, wat me wel weer wat nieuwe moed inblaast. Maar toch... Psycho, Ringu, TTCM, Dawn of the Dead, Susperia, King Kong.... what's next? |
The Hills Have Eyes, The Toolbox Murders, The Eye, Dark Water (met Jennifer Connelly), etc.
Er is trouwens een speciale voorpremière van "The Texas Chainsaw Massacre" op zaterdag 1 november in Pathé Eindhoven. De officïele release is pas eind januari volgend jaar.. Ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat. Helaas zit in in Zandvoort voor het "Festival of Amateur Film Creations". http://www.filmcreations.nl |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vraag me af of ze die andere 2 ook gaan remaken :rolleyes:
Ik vraag me ook echt af hoe het komt dat ik die oude films met die neppe zooi wel creepy vind maar al die nieuwe met die computeranimaties niet :confused: Te smooth misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
Zodoende vind ik de gelijklopende trent om alle klassiekers van vroeger te remaken te banaal voor woorden. Even ietwat offtopic: Wie stoort zich ook aan al die computergeanimeerde zooi in de reclames? Bijvoorbeeld die nep chipszak als ze op die tractor zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
Als het op monsters aankomt staat latex voor mij nog altijd boven GCI. |
Citaat:
|
Citaat:
Alles wat je uit de film haalt, zij het uit de digitale doos of gemaakt van latex, is slecht. En dat is ook niet wat je wil als regisseur. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn volgende twee producties na TTM zijn RETURN OF THE LIVING DEAD 4: RAVE FROM THE GRAVE en RETURN OF THE LIVING DEAD 5: BATTALION. Maar dat wist je zeker al. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Althans, zo heette ie in From dusk till dawn. Die en Dawn of the dead zijn eigelijk de enige 2 films met hem die ik ken :s |
Tom Savini is dan ook meer bekend om zijn special effects werk dan zijn acteerprestaties.
Alhoewel hij aardig wat geschnabbelt heeft als acteur. Ik noem een "Martin" van George A. Romero en een "Maniac" van William Lustig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ff downloaden
de film dus, niet zo'n stomme trailer Kheb het orgineel eigenlijk nooit gezien, kben benieuwd |
Origineel is typische voorbeeld van een echte cult-film :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dawn of the Dead is vooral gewoon erg goed :). Je hebt niet echt horde fans die zich als zombies verkleden en mee gaan zingen. Mag ik hopen...
|
Citaat:
Ach, die hele cult-stempel is al onzin. |
Cult of niet, de film heeft tegenwoordig de status van meesterwerk onder critici. Dat is meer dan genoeg. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |