![]() |
zijn lul past niet in mij
ik heb al 9 maanden met mijn vriend,
we hebben het nog steeds niet gedaan, omdat ik er niet voor klaar was ik ben namelijk nog maagd. toen ik ervoor klaar was paste zijn lul niet in mij. dikke vernedering rara wat moet ik doen? |
Zijn zen 'maten' dan zo groot? :)
|
is zijn penis groter dan een baby? lijkt me niet. en die past er ook door. het zijn waarschijnlijk puur zenuwen omdat het je eerste keer was, lijkt me vrij normaal dan je dan je spieren wat verkrampt en dat het daarom niet lukt. maar wat dan nog? is toch niet erg? probeer je het volgende keer weer als je iets minder zenuwachtig bent. het past absoluut!
|
:o
gebruik een schoenlepel, of desnoods een kaasschaaf. |
Citaat:
|
meis, er moet een kind uit je komen, dan past zijn penis er vast wel in hoor, als het echt niet lukt, een beetje glijmiddel doet ook wonderen hoor
suc6 |
Citaat:
Hallo zeg, als dr een baby door moet heb je eerst 10 cm ontsluiting, een baby past er zo echt niet door hoor, daar gaat me toch een heeeeeel compleet proces aan vooraf.. beetje loos.. Maar je hebt verder wel gelijk, bij mij wilde het de eerste keer ook echt niet..maar waarschijnlijk was je toch zenuwachtig en t komt echt wel goed!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, je nog beter relaxen - ik spande ook onbewust alle spieren nog aan, dat had ik toen niet door (behalve toen het zeer ging doen :S) maar dat deed ik dus wel... En anders - glijmiddel? Weet niet of het werkt, nooit geprobeerd, maar lijkt me wel helpen :) |
ach
beetje glijmiddel probeer het eens van een andere kant! of bef en pijp elkaar eerst even rustig! |
Hou eerst een intiem voorspel van een kwartier of een half uur ofzo..., in ieder geval lang!
Door de opwinding gaat je vagina openstaan. Als je dan ook nog is glijmiddel gebruikt moet het lukken! Succes! |
Citaat:
|
hij moet wel een extreem grote piemel hebben. Ik denk dat je gewoon nie topgeweonden genoeg was.. en t is best een gepruts om dat ding er fatsoenlijk in te laten gaan. Lukte bij ons ook niet meteen de eerste keer.
|
Alles past, geloof me maar ;)
Waarschijnlijk ben je gewoon erg gespannen (wat ik me trouwens heel goed kan voorstellen) Gewoon blijven proberen, het gaat echt wel lukken :) Succes! Greetz, Nicole |
Citaat:
|
Ik snap niet waarom veel mensen hier zo lacherig over doen, dit is namelijk een heel ernstig probleem. ik had hier ook last van, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het door de pil kwam. Ik ben toen een tijdje gestopt met de pil, en toen ging het wel iets beter. Je moet gewoon geduld hebben, en als je stopt met de pil (als je aan de pil bent) veilig vrijen met condoom
|
Citaat:
hoe kan dat nou weer door de pil komen :confused: als dat zo was dan zou het in de bijsluiter moeten staan (serieus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(flauw :p ) |
Ik ken het, helemaal.
Het komt doordat je onbewust spieren aanspant, omdat je het waarschijnlijk allemaal best wel spannend is enzo. Dat het door de pil komt is *bullshit*. Wat je er aan kan doen? Je helemaal ontspannen, lang voorspel tot jij echt heel erg opgewonden bent. Dan ontspan je je namelijk veel makkelijker, en wordt je vagina wat vochtig. Als je vagina niet echt vochtig wordt (dat kan soms) kan je wat glijmiddel of speeksel gebruiken. Alles gewoon heel rustig doen en zorgen dat je je op je gemak blijft voelen. Leg vooral aan je vriend goed uit dat een lang voorspel eerst echt belangrijk is om je op gewonden te krijgen. Ik heb het zelf ook gehad, vrij lang. Vooral om mijn vriend een voorspel nooit echt lang volhield :D Maar, wanneer je echt goed ongewonden bent zal je versteld staan hoe dat ding naar binnen kan schieten zonder dat het pijn doet :) Succes he! (Oh ja, en die opmerking van die baby klopt wel een beetje hoor. Je hebt dan wel weeën, maar zo'n kind komt er uiteindelijk wel door. Een kind is natuurlijk veel groter dan een penis, een penis moet dus echt wel gewoon passen zonder veel pijn. Pijn gaat overigens na een tijdje weg, spieren moeten wat opgerekt worden.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey!
Nummero 1: vagina en penis zijn voor elkaar gemaakt, maakt niet uit hoe krom, scheef, kort lang zijn penis is, hij past er in. Nummero 2: waarschijnlijk heb jij je niet goed kunnen laten gaan, (wat absoluut GEEN vernedering is) je moet 100% relaxed zijn anders wil het al niet. Nummero 3: Volgende keer, geen datum, plaats, tijd afspreken, het komt wel. Niet plannen! Dat maakt je erg nerveus. Voel je niet stom, het is niet jou schuld. Je hoofd, hersenen, moeten er gewoon voor 200000% voor willen gaan. Je hoofd stuurt de message door je hele lichaam en dan moet je je lekker kunnen laten gaan! Nummero 4: Meis het komt allemaal wel goed! Good Luck! (y) |
mischien was je te gespannen. dan trekt de vagina zich samen en is het moeilijk om erin te komen
|
Citaat:
|
kan toch ook door maagdenvlies komen, dat ie daar gewoon eve hard dooorheen moet duwen... tenminste als je t nog nooit eerder gedaan hebt..
naja kheb t ook nog nooit gedaan, maar lijkt mij t logischt |
Citaat:
Wat isss dit?! |
Citaat:
|
Nog nooit van een verzorgingsboek gehoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
nie nerveus zijn thats it :) |
Hey, ik wil eerst even zeggen hoe vervelend ik het voor je vind want ik heb dit zelf ook ondervonden.
Ik heb zelf een vrij grote omtrek waar ik op zich niet al te blij mee ben. Ik heb dan ook met mijn eerste vriendin gewoon nooit sex gehad doordat het gewoon niet wilde lukken. Ze was uit zichzelf gewoon echt heel erg strak, het zal niet liggen aan haar opgewondenheid want ze had toch al enige ervaring met andere mannen. Ik heb later een andere vriendin gehad die uit zichzelf gewoon al een heel stuk losser was en dat ging wel, ook al ging het bij het begin wel vrij lastig. |
Citaat:
|
Kan zijn dat je heel gespannen bent of dat je eerst door het maagdenvlies moet (ribbeltje) ... Gewoon een keer je tandjes op elkaar doen en ik kan je verzekeren: het is de moeite waard!
Love, Lis |
Citaat:
|
Ach dat probleem heb ik nu ook met mijn vriendin. Komt vanzelf wel een keertje goed. Meestal gaat het de eerste keer niet goed door spanningen enzo. En tja, anders glijmiddel ofzo he.
|
Damn nooit gedacht dat er ooka nderen waren met zelfde probleem al swat ik een tijd je geleden had.
We hebben nooit echet vaak geprobeerd maar ika ccepteerde gewoon dat het neit kon en dat zij waarschijnlijk gewoon te jong was. 15 is best jong voor sex, imho. Tis nu helaas uit tussen mij en mijn vriendin. |
Citaat:
Niet waar, dat probleem had ik ook, en we hebben het er nog over gehad :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hhhahaahh meissie dat kan ni elke lul past in een poes hoor kom op zeg doe ff normaal dan is denk k je maagdenvlies nog ni helemaal doorgebroken,wees ni bang het komt goed,xxxxxxxxx
|
Citaat:
|
Kan het zijn dat het niet aan hem ligt, maar aan jou? Misschien heb je wel last van vaginisme (en dat is zeker niet leuk). :(
Ripper |
Hmmm... ze antwoord niet eens :confused: Waarom dan dit topic???
Maar verder is het best wel vervelend als dat gebeurt maar dan moet je dus idd relaxen even w88 tot je er ECHT klaar voor bent >>> qua spanning enzo |
Citaat:
jij ook :D |
ten eerste,
ik neem aanstoot aan jouw vulgaire topictitel maar dat daargelaten kijk naar een alternatief, ofzo :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |