FlorisvdB |
18-10-2003 20:45 |
Citaat:
SCREAM! schreef op 18-10-2003 @ 13:30:
Als ik maandag in Enschede ben zal ik ook nog eens in m'n calculus boek kijken :D. Normaal werk ik met een dictaat, alleen wilde ik graag wat meer info hebben, en daarom heb ik ook nog het Calculus boek gekocht (stewart). Alleen valt me dit boek qua diepgang best tegen, hoewel ik moet zeggen dat ik net halfverwege limieten ben. Als ik maandag de gelegenheid heb zal ik iig wel ff kijken, maar mijn verwachting is dat het geen bewijzen levert, maar hopelijk heb ik het mis. Hoever zijn jullie inmiddels bij EL? We hebben 1tje van EL bij ons gekregen (Misha) en die vond dat er best doorheen geracet wordt.
|
ik heb waarschijnlijk hetzelfde boek als jij bedoelt en met de diepgang is niks mis.
het begin (de 1e paar hoofdstukken + inleiding integreren) is gewoon vwo-herhaling en is gewoon niet moeilijk. als ik het goed heb staat achterin H11 het een en ander over Taylor, en in appendix F worden veel stellingen bewezen die te lastig zijn om in de hoofdstukken zelf te bewijzen.
Wat de snelheid door de stof over het algemeen betreft: die ligt geweldig hoog. (Calculus 1 hebben we inmiddels al afgerond.)
In 6 weken met 4 hoor/werkcolleges per week hebben we zo'n 45 paragrafen uit calculus behandelt en in die tijd ook ff Java helemaal gedaan.
nu zijn we met netwerkanalyse bezig (een van de moeilijkste vakken van de propedeuse :() en ondertussen practikum MiNa (meetinstrumenten en netwerkanalyse) die uit 12 grote proeven bestaat.
maar wat studeer jij dan?
|