![]() |
IB-groep
Kheb een vraagje en omdat ik geen antwoord terug krijg van IB-groep krijg, wil ik mijn vraag even aan jullie voorleggen.
Mijn vader gaat per 1 Maart volgend jaar met pensioen :eek: (nee tis nog nie zon ouwe, hijs 61 dan ;)). Maar omdat hij dan niet meer verdiend of iig 30% moet inleveren of zo iets(weet het ook nie pcies), vroeg ik me af of ik dan meer studiefinanciering kan aanvragen?! Kheb ook al gehoord dat de IB-groep de studiefinanciering, die ik krijg, baseerd op cijfers van 2 jaar terug, maar ik weet niet zkr of dit klopt vandaar. Dus als iemand me verder kan helpen...?! Alvast bedankt!! |
ALs je nu 70 nog wat kijgt danzal je waarschijnlijk niet meer aan stufi krijgen
grtz ivo |
Misschien heb je wel recht op een aanvullende beurs, maar dan zou je even moeten kijken aan welke voorwaarden je moet voldoen. Even een telefoontje plegen of de site bezoeken kan je dan uit de brand helpen.
|
Het zou heel goed kunnen dat je meer krijgt, maar dat hoeft niet.
De IBG kijkt naar de loongegevens van de belastingdienst, van een jaar terug dus. Ik kreeg eerst ook een aanvullende beurs, maar nu mijn pa (veel) meer is gaan verdienen, zou ik volgend jaar minder krijgen, ware het niet dat ik op het moment geen recht heb op stufi. Gewoon aanvullende beurs aanvragen dus... van de IBG krijg je idd nie zo snel antwoord, maar je kan op het postkantoor foldertjes krijgen, meestal met een bon ofzo erin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |