![]() |
Duf spelletje, maar probeer t maar eens :o
Altijd al willen weten hoe moeilijk het is om leraar (m/v) te zijn? :D
hier kun je t uittesten (ik was dus waardeloos: 5.41 :D maar ik was vergeten te peilen hoe t met de leerlingen was. Moet je dus ook doen: klikken op de leerlingen om te checken wat ze willen of wat je er tegen kunt zeggen) |
Ik had gewoon een 8,5:D
|
Jeuj, een 5.5 Het liefst had ik al die ettertjes er met de karwats van langs gegeven. Maar die optie stond er niet bij. :(
Edit: bij de tweede poging een 5.7 Wat een gortdroge conciërge trouwens (y) @naam onbekend: je moet leraar worden i.p.v politicus :) |
Bijdehand ventje, ben me boeken vergeten. Rot maar lekker op dan :P
Wel een zeven gescoord :cool: |
Citaat:
|
Weet ik niet. Maar iedere leraar heeft zo zijn lievelingtje. En hij was dat gewoon niet bij mij ;)
|
Citaat:
Mwah, ik ben misschien wel goed in het houden van voordrachten, maar ik verlies m'n geduld veel te snel (in de werkelijkheid dan). Maar ja, het schijnt dat veel politicologie-studenten leraar geschiedenis worden, dus mocht mijn politieke carrière mislukken... Om het in de woorden van mijn leraar muziek van de middelbare school te zeggen: 'als je dan ècht niets kan, kun je altijd nog leraar worden'. :D |
6.5.
En m'n moeder is nog wel lerares. :eek: edit: tweede poging een 7.9. :D |
Ik heb ze gewoon aan het werk gezet :D
4,78 Hoe kan dat, in de 2e fase moet je toch zelfstandig werken :confused: ;) :p |
6.8 bij de 1e keer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
9.1
Nou was ik dus al van plan om leraar te worden... |
Ik had een 8.46 :confused: maar ik snap het spel niet dus ik ga het nog eens doen!
|
6,5. :cool:
|
gaap
|
8,5 !! (y)
|
8.171
|
Citaat:
|
8.316! :d
|
8,9nogwat :)
|
3, 81 ik heb ze er gewoon allemaal uitgestuurd :D
|
7.4 :)
|
7,3...Volgens mij zat die Peggy te liegen toen ze zij dat ze zich niet lekker voelde, stomme doos dat het is.
|
Citaat:
|
3.701
|
Ik had toch mooi een 8,6 :p
|
gemiddelde eindscore van 8,01
alleen de motivatie was een 5, de rest had ik een 9 :cool: |
7,018 :eek:
|
8.1 :eek:
|
na 3 keer heb ik een 8.783
die motivatie had ik een 6.7 voor de andere 2 9.5+ , best grappig spel :) |
8,33 :)
|
Citaat:
|
to nog een 8.7:D
|
die gast van live ongenomen (ELLO TV :cool: ) is echt de bom.
|
8,769 :)
|
9,8/10/4
fuck maar met die kut ongemotiveerde kutkinderen :P |
8.8.. :rolleyes:
|
1e poging: 3.45 (ja ik stuurde ze allemaal eruit)
2de poging: 8.76 |
6,9
|
8,28 voor werken
9,8 voor kennis 6,39 voor motivatie LEET, super mario :P |
5,267 :d
|
7,309 ofzo. Waarom moet ik die kinderen gaan motiveren? Als ze niet willen leren komen ze toch gewoon niet? Of gaat het hier om les aan de onderbouw ofzo :s
|
ik heb net een 9,1 gehaald :)
|
8,357.
Voor kennisoverdracht een 10, voor motivatie een 5 :o |
6.7
voor motiveren een 4,5 :o |
6.03 :s
pfff, kijk die high score lijst!!gekke.. |
7,7
|
9,2 voor zelfwerkzaamheid, 9,6 voor kennisoverdracht, maar een 4,5 voor motivatie
Ik sta daar toch zeker niet om grapjes te maken! werken zullen ze! :mad: Gemiddeld een 7,9 dus. Wel cool :D |
6.84
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |