![]() |
Download programma's; Welke gebruik jij?
Naar aanleiding van een topic of download programma's verboden moesten worden vroeg ik me af welke programma's men gebruiken.
Ikzelf heb Kazaa Lite gebruikt maar kon er niet zoveel mee vinden. Welke gebruik jij!? :D |
mIRC
Soulseek Dc++ |
Gebruiken of hebben gebruikt?
Nu gebruik ik vrijwel alleen nog Kazaa Lite, maar ik heb gebruikt: - FTP (vroeger, voor Napster) - Kazaa - Kazaa Lite - mIRC - DC++ (a.k.a. the Hub) - iMesh - Soulseek - Audiogalaxy - WinMX - eDonkey en natuurlijk onze oude vertrouwde Napster en ik zal vast een paar kleine minder succesvolle programmatjes zijn vergeten... |
ik heb kazaa, audiogalaxy en winmx gebruikt.
maar nu heb ik soulseek. *aait soulseek* |
ik gebruik kazaa lite, maar ik zal soulseek nu ff uitproberen :)
|
Citaat:
|
momenteel heb ik nog kazaa lite, soulseek, mIRC
beste herinneringen heb ik bij audiogalaxy, dat was echt tha bomb. |
kazaa lite en mirc..
heel lang geleden was er een site, audiofind.com dacht ik, en daar typte ik in wat ie wou, en dan vond ie meerdere hits, en dan kon ik muziek downloaden van http... die goeie ouwe tijd.. |
dc++, beste programma
|
k heb win mx
|
soulseek
en mirc |
SoulSeek
Kazaa Lite mIRC |
Shareaza en Mirc
|
Kazaa Lite
Soulseek |
Soulseek ruled.
|
k heb WinMX. wat een rukprogramma:|
|
Citaat:
|
Films: Kazaa Lite
Muziek: Soulseek |
nu Kazaa,
vroeger I-mesh (n) |
Citaat:
|
audiogalaxy was idd de shizzle!
|
kazaa lite, mIRC en ftps
en google :cool: |
IMesh, maar ik ga nu denk ik SoulSeek maar eens uitproberen :)
|
Alleen Kazaa...
|
Citaat:
|
heb gehad: winmx, imesh, audiogalaxy (y), shareazaa...
nu enkel nog kazaa lite en newsbin pro |
azureus (bittorrent client)
|
gehad: napster, winmx, aimster/madster (?), kazaa, audiogalaxy
nu: soulseek en kazaa lite |
Heb DC++ ff gedownload, maar dat ktprogramma kan nx vinden!!
|
Citaat:
Imkgebruik nu: FTP's mIRC Kazaa SLSk doet het gefocked op mijn pc, maar ik denk dat ik het toch maar weer eens een keertje ga d/l .. |
kazaa & soulseek wat ik maar een irritant ding vind.
|
Citaat:
Maar ik zoek goed genoeg hoor, al zoek ik Shakira of The Beatles of weet ik veel wie, ik kan nx vinden... |
Citaat:
|
Idd, de serveerster is iedere dag wel een paar uurtjes depri... :(
|
Citaat:
|
gebruik nu bijna alleen mIRC en af en toe FTP's.
vroeger uiteraard Napster en daarna Audiogalaxy :(. |
Emule :)
*let the donkey do the work* |
Citaat:
9 van de 10 maal dat ik hem opstart is de server weer niet bereikbaar. *probeert op site te komen... "De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. " blaat. Nee, geef mij maar mIRC. |
de url veranderd eens in de zoveel maanden. waarschijnlijk zit je op de verkeerde site te kijken. soulseek doet het niet altijd maar wanneer soulseek het 9 vd 10 x niet doet dan hou je duidelijk de updates niet bij. bij mij werkt soulseek bijna altijd. afgezien van audiogalaxy het beste programma vind ik.
|
Citaat:
|
eerst:
kazaa winmx blubster maar nu heb ik: soulseek kazaa lite wat is dat mIRC trouwens ? |
Ik gebruik alleen FTP
soms kazaa voor een enkel liedje ofzo alhoewel ik dcc ook wel aardig vind, blijf ik toch bij FTP`s |
mirc, ftp, soulseek en kazaa lite
|
kan even iemand de nieuwste soulseek linken
want ik ben het even kwijt sinds slsk.org me wil laten inbellen |
Citaat:
k heb emule en kazaa lite |
mIRC
Kazaa (Lite) Napster FTP Soulseek eDonkey Xnews (usenet/newsgroups) Audiogalaxy WinMX iMesh De vet gedrukte gebruik ik nog wel es. |
Kazaa lite
en mIRC in combinatie met ircspy (website) Als iemand mee kan uitleggen hoe je gewoon op mIrc zoekt en download, graag :) |
FlashFXP :p
DC DC++ mIRC |
hoe vinden jullie specifieke nummers via mIRC? :)
|
Eerst Napster, toen Audiogalaxy, en nu Soulseek (en nog ergens tussendoor Kazaa) en af en toe mIRC.
AG was tha shizzle. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |