![]() |
Our Lady Peace
Wij kent deze band? En wat vind je ervan? Ik heb net pas 'Thief' ontdekt, geweldig nummer (y). Wat zijn verder nog aanraders? (bij voorkeur ballads)
|
ze zijn wel schattig
moest het erg vaak aanhoren op vakantie in canada, maar vond dat niet echt erg |
En kun je me nog dld (:o) tips geven?
|
our lady peace - superman is dead is wel goed :)
|
ja supermandsdead is gaaf :) (whyyyyyyiieeeyyyiieeejaaajjeeeeeehhh Supermans dead! :p )
Anybody Home (aanrader!) vind ik ook super mooi. Vorig jaar heb ik ze gezien in de Melkweg... was echt supermooi! :o (en die zanger zag er ook aardig aangenaam uit ;) ) |
our lady peace - innocent
|
ik ken somewhere out there.. zanger is idd yummie !! *yay*
met die blauwe oogjes.. *zwijmel* maar hijs vorig jaar opgenomen voor verslaving en shit. maar tis nu weer goed. *roddelqueen* :evil: |
Our Lady Peace - Is anybody home? dat is echt een kewl nummer van een briljante band.
|
Are You Sad is mijn favo nummer.
Ik heb ze live gezien in de HMH, als voorprogramma van ***** ... toen waren ze geweldig. We waren zo'n beetje de enigen die voor OLP kwamen daar, maargoed :D Leuke band :) |
Citaat:
(pfff heb het al lang niet geluisterd) Are You Said en Is Anybody Home zijn denk ik toch echt mijn favo's :) We are all innocent vind ik een beetje te ehh slijmerig/braafjes klinken, maar dat zal wel aan mij liggen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |