![]() |
onderweg naar morgen [1]
naar aanleiding van het gtst-topic.
er zijn vast ook vaste kijkers van onm. reacties |
Kenan Raven is leuk! :o
Ik volgde het programma vroeger wel altijd, nu niet echt meer. Af en toe kijk ik mee met mijn broertje en zusje. |
ja, dat kijk ik ook (soapverslaafd :s:o)
|
Citaat:
|
ik kijk het soms.
met de meeste soaps heb ik een hele periode dat ik echt elke dag kijk en dan een paar maanden zowat nooit, is best raar eigenlijk... onm werd een beetje saai, net als gtst trouwens maar dat hoort in het andere topic. misschien dat ik volgende week weer ga kijken |
ik vind die Niels vooral erg saai.
nu weer met die verhaallijn over z'n belgische vriendin. En die Claire en de vader van Hugo (kan even niet op z'n naam komen) zijn ook bijzonder vervelend. |
Citaat:
en dat van niels snap ik niet echt. wel cool dat serge terug is. (overbezorgde JP :D, 'waar is Carlo??, ik bel de politie! ) |
ik ben ook onm verslaafd.
|
Joost is cool, hij doet nl helemaal niks (y)
|
Citaat:
|
up
serge is :cool: er is nog een iemand die ik wil vermoorden en dat moet nog wel lukken. het begint met een B en het eindigt op een ettina. en dan die kop van bettina :) |
Ik kijk het ook wel eens.. :o Enne Joost is :cool: ja!
|
die Carlo is alleen verschrikkelijk.
hij acteert slecht en heeft daarnaast ook nog eens een kut rol (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was me nog niet opgevallen, maar ik zal d'r eens op letten. en die Joost... :cool: |
Onderweg naar Morgen vink echt niks aan (n)
|
en nu is het de vraag: Wie schoot serge? Bettina of toch zichzelf?
|
Citaat:
ik vind em trouwens wel :cool: |
Citaat:
|
Serge is de man. :o
|
ik denk dat ie Bettina schoot, in haar been ofzo
|
kheb het einde gemist, maar blijkbaar werd Serge dus geschoten?
kvond 't echt wel spannend gister: met dat graf wat Serge had gegraven en met JP die vertelde dat Serge gevaarlijk is. was een leuke aflevering en leuke verhaallijn :) |
weet iemand trouwens of Daan nu blijft of niet?
|
Citaat:
vraag me niet waarom maar volgens mij heb ik dat ergens gelezen |
en (y)
|
wat is d'r vandaag gebeurd?
kheb het gemist... |
jp ligt in het ziekenhuis en heeft iedereen op de hoogte gesteld van serge.
De moeder van (dat dikke meisje kweet eff nie hoe ze heet) kwam op bezoek en ze durft haar moeder niet te vertellen over haar slechte nieuws over het examen. De politie heeft net op tijd serge neergeschoten en serge schoot betina ergens in haar been ofzo... Betina heeft het overleeft, maar serge is er slecht aan toe. Verder heeft carlo een meisje ontmoet in de galaxy... en is daan verschrikkelijk depressief omdat hij geen toekomst meer heeft. en aafke sloot de engel wegens omstandigheden :) zo dat was het wel geloof ik |
Citaat:
kvind 't wel jammer dat Ariël (zo heet ze ;)) moet stoppen met de opleiding. Vraag me af wat ze dan met haar rol gaan doen... En ben benieuwd hoe het met Serge afloopt.. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Carlo is om te huilen, Joost is :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
En ik ga er vanavond even op zn wenkbrauwen letten :D :cool: |
Citaat:
en wat betreft z'n wenkbrauwen: dat valt wel mee vind ik maar hij blijft wel een beetje een irritant mannetje |
en nu is de vraag... Gaat Daan op het aanbod van Bettina in?
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen als Ariël terug mag komen in het Beatrix |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien gaat Daan toch wel weg, maar het kan ook zijn dat ie over een weekje ofzo weer terug komt rijden op zijn motortje.
wat zijn die ouders van Bram trouwens een stel saaie mensen! |
Ja hoor, Daan doet een rondje Benelux en komt dan weer terug.
|
Citaat:
en in soap-land kan alles als ie echt uit de serie was gegaan was dat vast anders gegaan, veel uitgebreider afscheid. |
wat heeft daan tegen bettina gezegd dan?
ik heb de eerste 5 minuten gemist... dat stukje met die verpleegster, joost en hugo was wel grappig, dat ze moest kiezen tussen hen :D alleen blijf ik me er aan ergeren dat zo'n belmuts die rol van die verpleegster speelt.. en arme Kyra :( |
wat heeft daan tegen bettina gezegd dan? eerst zei hij dat ie het niet wilde maar later heeft hij het aanbod toch aangenomen.
ik heb de eerste 5 minuten gemist... dat stukje met die verpleegster, joost en hugo was wel grappig, dat ze moest kiezen tussen hen :D alleen blijf ik me er aan ergeren dat zo'n belmuts die rol van die verpleegster speelt.. das inderdaad een vreselijk irritant wijf en arme Kyra :( |
ik denk trouwens dat Niels en Claire iets krijgen, nu zitten ze al veel bij elkaar en aangezien ze nu al veel bij elkaar in cafe en kantine zitten en Hugo waarschijnlijk weg gaat en omdat Claire Arthur niet mag
|
Citaat:
|
Daan is naar Tjechie (Of hoe je dat ook spelt), en Kira (en JP?) gaan hem dan zoeken ofzo ;)
|
gisteravond was weer leuk! :)
Joost was in een keer niet meer zo stoer en die actie van Niels! :cool: hij krijgt vast iets met Claire |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |