![]() |
[tekening]schoolwerje
opdracht voor het school : zoek een tekening die je zelf mooi vind en teken 1 deel perfect over ter grote van een postkaartje zodat als je het postkaartje over het originele legt , dat je het verschil bijna niet meer ziet
techniek : kleurpotlood http://members.fortunecity.com/timp...ningschool.html bovenste is origineel grtz timpie |
doet ut niet, iets mis met je url
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat de bovenste het origineel is en het onderste jouw tekening?
Lijkt best wel goed (y) |
Op zich wel mooi gedaan.
Alleen wat jammer van het inkleuren. Je hebt precies wat zwarte vegen gemaakt onder de wenkbrauwen en er zitten vreemde rode vlekken in het gezicht die k niet zo mooi vind. Het zou iets meer in elkaar moeten overlopen zo die kleuren in de wangen en zo. |
koel hoor :) kleuren kloppen niet helemaal overal, bijv. het wolkje bij de nek, maar knap gedaan (y)
|
idd zwarte vegen en een rode plek maar ik heb er in het totaal 9 uurtjes aan gewerkt en ik was het zo beu dat ik op het laatste veel te vlug heb gewerkt :)
|
Ik vindt hem aardig lijken, alleen de kleuren zijn niet mooi met elkaar gemengd, ook rare vegen. Maar kan begrijpen dat je er na 9 uur wel genoeg van hebt :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |