![]() |
me, myself and Irene
21.00 Yorin
ik ga kijken, want ik heb hem nog nooit gezien :o |
He's funny. :)
|
Ja die is erg leuk
Spoiler
|
De drielingen waren cool, maar de film bleef toch te vulgair grotendeels.
|
Super film, ook al 15 keer gezien :evil:
Stukje met die koe is zeer :cool: In het begin is die limousine chauffeur ook tof, met ze stokjes :D |
Hmm, we wilden vanavond een filmpje gaan huren. :o
|
Ik vind hem zo enorm flauw... niet leuk meer (n)
|
Als ik me vanavond verveel en er niets leukers op tv is, ga ik hem wel kijken :)
|
zwaar melige film...
je moet wel echt van carrey houden én melig zijn |
daar vond ik nou echt geen bal aan (n)
|
wat een klotefilm is dat zeg
|
goeie film.
als je eenmaal op het concept bent gekomen om iemand met n gespleten persoonlijkheid op een vrouw te laten vallen heb je zoenzo wel een goeie film. maar ze hadden het wel iets beter uit kunnen werken though.. maar wel leuke/goeie film dus. gha m cker kijken. (y) :cool: :D |
Ik heb een stukje gezien en het was ontzettend flauw. Ik ben sowieso geen fan van Jim Carry trouwens.
|
Citaat:
Maar goed, misschien hou jij meer van de voor de hand liggende concepten. |
Ja zeker klotefilm. Dacht dat hij leuk zou zijn, maar viel wel tegen hoor :nono:
|
echt wel leuke film dus, als jullie dit geen humor vinden, wat dan wel?
ik heb niet de hele film vlak gelegen, maar er zaten flink wat goede oneliners en andere gevatte grappen in en het verhaal was ook best vermakelijk je moet er natuurlijk zin in hebben, maar dat is bij elke film zeker een goede komedie dus :) zegge de film-o-loog |
Citaat:
nee, wij vonden hem echt té flauw. verre van leuk, iig. |
jim carrey is duidelijk de man. echt coole film :D
|
zaadfilm.
alleen die negerdrieling vond ik lachen :) |
Citaat:
ohw...maybe heb ik dan het verkeerde woord gebruikt...maar zoiets noem ik dus een concept. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |