![]() |
Iemand naar concert Feeder @ melkweg A'dam?
vrijdag 21 november geeft Feeder een concert in de Melkweg, Amsterdam. Is er iemand hiero die daar naar toe gaat?
|
die zanger had toch zelfmoord gepleegd?
|
De drummer ja.
|
ow.
|
Ja, ik ga.
|
Citaat:
Moet Echo Park nog een keer aanschaffen, vind de laatste cd niet echt super. |
auw, die is juist prachtig! Maargoed, als je de oude nummers van Feeder gewend bent en daarom fan bent geworden, dan lijkt de nieuwe cd een cd van een andere band denk ik. Het is ook de cd die het dichts bij de band staat, door oa de dood van die drummer en de nummers zijn heel persoonlijk voor Grant.
|
Citaat:
oh en ontopic : nee ik ga niet want ik vind feeder niet zo leuk. die vroegere liedjes gaan nog wel. |
nee ik ga niet, ik vind feeder stom en meelman ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Buck rogers is zeer cool.
|
Feeder is lache, ik ga denk ik wel
|
Citaat:
|
de eigenaar van de lokale platenwinkel is er wild van, en vind dat ik er ook naar moet luisteren, maarja hij werkte vroeger bij arcade(die platenmaatschappij), en valt dus niet helemaal serieus te nemen.
|
Is uitverkocht he?
Anders ga ik misschien wel, zijn leuk live. |
ik heb 1 cd van hen van 4 jaar oud ofzo en die is zo ontzettend slaapverwekkend en glad. bah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oeh wat doen jullie kattig:D
|
Kattig is kut. Kåttig is cool.
Maar het is uitverkocht he? Ik ben te lui om het op te zoeken. |
Citaat:
idd bruikbare tip he :cool: |
Citaat:
sowieso: stel dat t zo is dat de meeste nummers geschreven zijn voor de dood van de drummer, dat neemt niet weg dat je op een totaal andere manier de studio ingaat, dus het lijkt me dat deze gebeurtenis wel degelijk invloed heeft gehad op de plaat en de sfeer erop |
Ze hebben echt mooie liedjes. Maarja heb ze al gezien op Lowlands...was best leuk, niet geweldig.
:) |
Citaat:
|
tis uitverkocht
paar weken geleden geprobeert bij t gwk kaarten te halen maar die waren er niet meer |
Citaat:
|
I'll be there [=
heb ze GVD net gemist op Lowlands, maar dit wordt toch cooler denk ik (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
neuh. vond ze in schotland nou niet bijster interessant :) wel leuke muziek hoor, maar niet super
|
Uitverkocht dus, jammer. Anders was ik wel gegaan, ik vond ze erg cool op Werchter.
|
Pas sinds kort uitverkocht.... shit!!! Net te laat.... op die ticketservice site stond namelijk eerst nog wel dat ie beschikbaar was, 2 dagen geleden, maar nu is ie dat opeens niet meer. Denk dat ik dan maar naar Gent of Keulen ga... ik moet ze life zien!!
|
Citaat:
|
Dat is jouw mening. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Eerst stond er uitverkocht bij ticketservice, maar later was er gewoon weer te koop.
|
zielige ik dan
|
Citaat:
|
ik ga oowk :)
|
woei
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grrr
HOERENNNNN |
hmm wil best gaan... heb ze 2,5 jaar geleden in de melkweg gezien... was super! Op lowlands vond ik ze wat tegen vallen.
Nouja, ik ga de 19e naar Ryan Adams, de 23e naar Kings of Leon.. de kas begint een beetje leeg te geraken. |
ga ik zomaar toch wel :cool: jeej
|
Citaat:
|
ja het was wel koel
bij tijd en wijle een beetje ingedut :p maar vooral bij forget about tomorrow en just the way i'm feeling werd t wel erg mooi wel opvallend dat t bij t toegift pas los ging eigenlijk |
Citaat:
|
Het optreden was best oké.
Veel nummer van de wat oudere cd's die ik niet ken :| Ze speelden best goed, alleen zat ik niet echt in de sfeer :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |