![]() |
Wat vindt een man lekker?
Misschien is het al 600 keer besproken op dit forum, maar ik wil het toch nog even weten. Wat vinden mannen nou echt lekker in bed? Okeej 2 vrouwen, dat snap ik. Maar als het om de seks gaat, wat wil een man graag dat een vrouw bij hem doet?
|
Interessant...
|
euh..
ej goeie vraag :D |
verschilt per persoon denk.
Ik denk dat een man al gauw iets goed vind hoor op sexgebied. Als de vrouw lekker meedoet met de sex dan is het voor de man wel oke. En om iets op te noemen wat mannen lekker vinden: gepijpt worden? |
Als man anaal geven natuurlijk (y)
|
Dat verschilt.
|
Ja of iemand sandwichen
|
|
Citaat:
want dan denkt ie...mooi, die heeft dr lol gehad nou kan ik...en dan komt hij ook en kan ie gaan slapen zonder schuldgevoel |
Gewoon geweldige seks hebben. Dit kan je bereiken door elkaar gewoon eerst goed te verkennen en kijken wie wat lekker vindt. En seks moet zeker geen routine worden, het moet spannend blijven en niet elke keer hetzelfde zijn.
|
In mijn geval: zélf genieten.
Ik kan er niet van genieten als zij niet geniet, dus vind ik het belangrijk dat ze genoeg aan zichzelf denkt :) |
tja, gewoon een vrouw die lekker meedoet en niet teveel praat, praten kan daarna wel , dus niet elke 10seconde vragen of het lekker is...wel aardig hoor..maar anders zeg je zelf wel iets,lijkt me :confused: , maar goed gepijpt worden is altijd leuk...
|
Wat ik wil?
Een vrouw die zich zou durven geven aan mij in de sex, een vrouw die zich zou druven laten gaan en geen moeite heeft met het toelaten van mij bij haar. Een vrouw die plezier wil maken en niet alleen de ander wil laten genieten, maar zelf ook durft aan te geven wat ze wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pijpen!. afgetrokken worden.op zn Hondjes,onderop, boven op en natuurlijk Bier halen!
|
Citaat:
|
3 vrouwen ;)
|
Citaat:
|
Gewoon neuken
punt uit (y) |
lekker pijpen (met nadruk op lekker)
|
Citaat: