![]() |
thema's schoolfeesten
Ik vroeg me af op jullie schoolfeesten thema's hebben, en zoja, welke dan?? Wij hebben er 4 of 5 per jaar, maar thema's blijven bedenken is echt moeilijk.
We hadden oa: hawaii, raar-met-je-haar, glitter, pink party, milieu & dress code white. Wat zijn jullie thema's?? |
Kinky, Gala, Carnaval etc.
|
black & white party..
|
ja, carnaval is logisch... had ik express niet vermeld...
|
Crème de la kak en de Sjonnies! Dat was een erg leuk thema van ons examenfeest. De één ging als enorme bal en de ander als een extreme sloeber. :D :cool:
|
white party
jaren '60/'70/'80 (iig wat kleding betreft) |
Citaat:
|
-Carnaval ...natuurlijk :D
-Dresscode: Black (in het zwart) -Dresscode: White (in het wit) -Hawaii -Gekleurd! euhm... Jungle lijkt me ook wel leuk! |
Citaat:
|
gala
valentijn pasen carnaval kak |
Proud to be fout!
|
Extravagant
Hippie Buiten Europa |
Wij hebben gehad:
* Flowerpower * Hawaii * Valentijn * Oranjefeest |
wij hebben op school nooit thema's, kut school, maar niet dat ik ooit naar een school feest ga
|
ons eindfeest heeft altijd een thema:
Hawaii (deed niemand, je zag alleen hier en daar een zonnebril) Boys in Black, Girls in White. (Dat werd dan weer massaal gedaan) Proud to be fout (Werd ook massaal gedaan (y) ) |
Beach, foute kleren, Grease, jungle, Kerst, Valentijn... ga maar door, we hebben er zoveel :cool:
|
Wij hebben nooit thema´s bij schoolfeesten, maar ik ga er toch nooit heen.
|
Citaat:
|
Black & white, millenium, black tie, kakkers en bouwvakkers, halloween, celebrity's etc
|
rock n roll
70tis anithas en johnnies |
hmmm is idd best moeilijk!!
wij hebben deze tot nu toe gehad: - helloween - go blond (met pruiken enzo) - de rest is al genoemd |
wij hebben er 1 per jaar ongeveer voor de bovenbouw...
mja en het galabal dan. Maar onze thema's zijn: Heksen, Beach, the 80's etc... :) |
Tropisch
Halloween Pyjama :D Gala (ieder jaar) Sprookjes Etc... Iedere keer iets anders. |
crazy hair party.. :s
|
Pooiers en schooiers doet het altijd goed. Raar-met-je-haar lijkt me wel tof.
|
'Fear no headgear', iets met hoofddeksels.
|
Ik zit zelf in de feestcommisie en Code White hebben wij ook een keer gehad alleen bij ons heette het Black & White. Met een blacklight etc. Het eerst komende onderbouwfeest gaat het thema Sjonnie & Anita krijgen, waarschijnlijk gaan er dan een paar rondlopen met badjassen enzo, je hebt 't plaatje wel. ;) Dan is een hawaii-thema ook wel grappig, maar ook al behoorlijk passé. Voorderest nog een keer Valentineparty gehad, de rest was niet echt interessant. :)
|
Aanstaande 31 Oktober ---> Halloween, degene met de meest creatieve outfit wint een prijs...
|
We hebben ook al eens een travestietenfeest gehad... Een geschiedenisleraar had een paarse strakke galajurk aan. :D
|
raar met je haar
oranje hippies :) carnaval |
Citaat:
|
Ohja, thema's, ja die waren er geloof ik wel, maar dan ging het er meer om hoe de aula eruit zag, dan hoe je je moest kleden
Maar ik ging meestal niet naar die feesten, dus ik weet het eigenlijk niet meer Alleen het eindexamen feest, daar was het thema, hoe afgezaagd, celebrities |
Hmm we hadden met examenfeest het thema: Caribbean (hoe origineel? :rolleyes: ) Maar omdat het zo makkelijk was, was wel iedereen verkleed (iig op z´n minst zo´n slinger)
Thema´s waaruit we konden kiezen: - Middeleeuwen - Piraten - Extravagant Wat ook leuk is, is een Match-feest. Jongens in blauw, meiden in roze, nummertjes uitdelen. Er loopt dan een jongen met een nummer rond en ook een meisje met hetzelfde nummer. Zij moeten elkaar dan die avond gaan opzoeken en zij zijn dan elkaars date die avond. Je kan de koppels allerlei dingen laten doen (bijv. een danswedstrijd) en dan het leukste koppel een ´private moment´ geven. Zo´n feest is echt heel leuk. |
we hadden een themafeest georganiseerd met t thema back to the beach. er was een enquete over rond geweest en dat was eruit gekomen. iederen zou t leuk vinden als er een themafeest kwam. organiseren we het, worden er maar 50 kaartjes verkocht op een school van 1000 leerlingen met introducees! toen hebben we het dus af moeten blazen. belachelijk! wel zeiken dat er nooit schoolfeesten zijn maar als we t organiseren is het niet leuk om er naartoe te gaan. vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! blijf erbij dat de middelbare scholieren van tegenwoordig gewoon verwend zijn :|
|
tip: disney!
|
Citaat:
maar flowerpower vind ik ook wel een leuk thema. hebben wij nog nooit gedaan, maar je kan het erg leuk aankleiden (zowel de ruimte waarin het gehouden word, als jezelf :D) |
ja, de ene keer glitter, en de andere keer weer gala. en zo zijn er nog veel meer, er wordt altijd weer een nieuwe bedacht.
|
hawaii,mafia (iedereen met gladde haartjes,strak int pak en een sigaartje) en nerd-alert
|
Aantal thema's die ik eens meegemaakt heb of van gehoord heb en die hier nog niet staan:
Fout in het Oerwoud Austin Powers Yeah Baby Yeah Party Red Bull Beachparty |
Citaat:
was wel :cool: |
raar met je haar, disco, hoeren en pooiers en nu is het thema army
|
maar ik ga als hippie hehehe... en met hoeren en pooiers was ik als toverfee :o
|
wij hadden: Safari, Tropical, FlowerPower, Halloween, ik vond tropical erg leuk!
|
Ideeën voor schoolfeesten bij ons: groente & fruit, hell & heaven, moulin rouge, zwart-wit
|
Sommige hebben wel hele leuke thema's :D
Wij hebben: halloween, gala, hawaii, oranjefeest :) , hoedjes :confused: , valentijn en nog een paar van die niet zo originele thema's... :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |