![]() |
hatseklatsende zomerklappers
wat zijn de nummers waarbij jullie de beste herinneringen aan de zomer hebben? echt zo van die nummers dat je zo'n flashback krijgt en weer helemaal in de warmte en in de vakantie zit?
ik heb dat bij Monstertruckdriver van T Raumschmiere oh... hoe vaak is dat nummer niet gedraaid midden in een hoogtepunt of als afsluiter bij een geweldig feest.... en ook bij Little Eternity van Ingo Boss beide housemuziek verder hebben pinback en yo la tengo mijn zomer gedomineerd edit: bjork kwam trouwens ook vaak een stukje zomer met muziek bedekken |
Ik vind rabaukendisko errug vet :D :cool:
|
Wheatus - The song that i wrote when you dissed me
|
ik vind de zomer meestal kut, ik kan niet goed tegen fel zonlicht en hitte.
maar manu chao roept wel een leuk zomersfeertje op. |
Tok Tok vs. Soffy O - Missy Queen's Gonna Die
|
Negrocan - Cada vez
Sergio Mendes & Brasil '66 - Mas que nada |
i'll be missing you, van puff daddy ofzow
die werd een paar jaar geleden op onze camping elke avond -de hele avond gedraaid :D |
Zo dan, clippie
nuff said. |
hehekoel
|
1,7 mB :)
|
Citaat:
|
Leuk hoor zo'n plaatje, maar erg kt, want internet begint meteen te downloaden, die 1,7mb.
|
Citaat:
edit : nu blij? |
pushhh me, inderdaad
|
Citaat:
Mijn internet is nog wel redelijk snel, maar niet iedereen heeft dat, erg kt. |
Citaat:
|
op lowlands werd ik daar echt helemaal gek van, de hele dat liedje uit de 24 uurs tent, `s ochtends in je tent dat lied `s nachts in je tent dat lied :mad:
|
erg kt
|
sorry, toch summerjam :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Beck- Tropicalia Rascals- Groovin' Lovin' Spoonful- Summer In The City Marlena Shaw- California Soul :cool: Turin Breaks- Pain Killer veel gedraaid deze zomer :) |
Citaat:
ojaa! toch wel hét lied waar ik zooo'n vakantiegevoel bij kreeg is eigenlijk aicha |
het stomme is dat daar ook een origineel liedje van bestaat dat al 4 jaar oud is ofzo, maar dat hapt de nederlandse kt bevolking niet, nee er moet eerst een slap afgetrokken kt trance vervorming aan te pas komen om het grote publiek aan te spreken, bij dit soort dingen word ik altijd diep verdrietig om de mensen die in NL wonen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: