![]() |
Vrouw boven man onder of man boven vrouw onder
wat vind jij het lekkerst??
Ik onder en en zij boven mmm Ik hoorde van een vriendin dan haar vriend boven moest liggen ander viel hij in slaap:D aan leiding tot vogende topic greetz marinus |
gewoon afwisseling he.. :cool:
|
afwisseling idd
ik voel het meest wanneer hij bovenop zit, maar geniet van het feit dat hij het meest geniet wanneer ik bovenop zit... allebei heeft zn eigen charme :P |
ergens heeft het wel wat als je er geen invloed op hebt, en alle initiatief aan je meisje overlaat, ik vind het wel gaaf als ze boven ligt.....
|
afwisselen, maar t leukst is wel ik boven...maarja, de hele tijd tzelfde gaat ook vervelen....eej ik denk btw dat dit echt een topic is met 1000 000x ongeveer hetzelfde antwoord
|
Allebei niet, ik ga voor doggy (y)
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoe groot het meisje is :p Ben zelf 2.04 meter en weeg 105 kilo, dus kan ik niet zomaar bovenop iedereen duiken :P
|
Persoonlijk vind ik haar-boven 't lekkerst.
|
Er zijn meer standjes dan het standaard "hij-boven/zij-boven".
Varieer eens wat...tegen het bed, doggy, zittend, lepeltje-lepeltje etc... |
Sex is gewoon lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In bovenop vind ik het leukst als ik in een actieve bui ben, in onderop vind ik het leukst als ik in een passieve bui ben. Zijdelings vind ik goed als de sex vooral lief moet zijn, staand of steeds omrollend voor als de sex vooral geil moet zijn.
|
Merendeel hij onder en ik boven..
|
ik boven! zeker! tenzij we half aant beuken zijn dan gaat hij boven. hij kan beter beuken:o
|
't Is niet het één of het ander. Het is allebei erg lekker.
Leve de afwisseling dus. |
Mn vriend vindt mij boven ook wel lekker, maar ik ben heel erg lui :D als ie sex wil moet ie t zelf maar komen halen :o
|
Wat is het criterium, hoe je orgasme ( en welke soort dan?) het heftigst is? Wat het gezelligst is? Wat het meest comfortabel is? Het opwindendst?
MOET ik kiezen uit deze twee? Meisje bovenop liggen is gezellig, intiem, veilig, warm, ik kom er heel makkelijk en lekker van klaar. En ik ben degene die mag bepalen wat er gebeurt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |