![]() |
Wel eens in slaap gevallen tijden de seks??
ik zelf nooit
maar een vriend en vriendin van mij hebben daar wel last van hij moet boven liggen anders valt hij in slaap :D:D:D |
Is deze laatst ook al niet geweest?
Naja, ik ben nog nooit in slaap gevallen en mn vriendjes ook niet. Volgens mij doe je toch iets fout, als je de kans krijgt om in slaap te vallen... |
als je als jongen bijna in slaap valt dan doet je geval het toch ook nie meer? :confused: :D
maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen :p |
Citaat:
Ontoppic Heeft het nog nooit meegemaakt. |
Ik heb dat gelukkig nooit meegemaakt, niet bij mij en niet bij mijn vriend.
Mijn zus vertelde laatst wel zo'n verhaal waarin zij in slaap viel tijdens de seks, ze vond het er gênant, en dat lijkt het mij ook wel... Eerlijk gezegd snap ik het ook niet, want zelfs als ben ik heel erg moe, dan val ik nog niet in slaap... |
Lijkt me echt erg voor je partner :D
|
Citaat:
|
Wel eens in slaap gevallen, is me niet in dank afgenomen, en nee ze deed niks fout zozeer was het niet gewoon dat ik al geruime tijd op was en er toch ook andere dingen in het spel waaren en ik op bed lag, nou is ik en bed zoiezo een foute combinatie...
|
Ik ben een keer bijna in slaap gevallen tijdens het voorspel - ik wist nog net op tijd dat ik niet helemaal wakker meer was. Maar echt tijdens de seks nog nooit.
|
Nee, het lijkt me ook bijzonder knap als je dat lukt.
|
Citaat:
|
Nee nog nooit gehad.
Ook niet met zoenen ofzo:) |
Is dat meisje dan zo ontzettend slecht in bed of heeft die jongen pfeiffer of zo iets?
Maar nee, dat is mij nooit overkomen. |
Citaat:
|
Zucht...
Dit is net nog geweest! |
ik was wel érg aangeschoten een avond, en toen was ik tijdens de sex diezelfde avond volgens mij half aan het slapen. ik was schijnbaar heel hard aan het kreunen enzo, maar herrinnerde me de volgende ochtend echt niks, hahah :bloos:
|
whoops.........erg hard als dat gebeurd.......zal je vriend(in) blij mee zijn ;)
|
Wel eens gehad dat ik eigenlijk al heel moe was maar vriendlief wou sex en we liggen dan in lepeltjeshouding of ik onder ofzo en dat ik dan mn ogen dichtheb en helemaal weg begin te dromen...en dan gaat mn seksuele gevoel ook weg en voelt het heel irritant, zo'n ding in je....
Wel eens gehad ja....slaperig zijn, in slaap vallen bijna, weer een beetje bijkomen, opnieuw wegdromen etc...maar nog niet echt in mn slaap geneukt hoor (dat ik weet dan :o Moet ie niet proberen haha) |
Ben 1 keer na het uitgaan bijna in slaap gevallen...
Ik was zo geil, maar tegelijk ook zooooooooo moe !!! |
Nee, nog nooit meegemaakt. Beetje lullig voor je partner, maar als je bv heel veel gedronken hebt kan ik daar nog wel inkomen. :)
|
Lekker lullig.. Mijn vriend is weleens in slaap gevallen toen ie me vingerde maar dat kwam omdat k hem daarvoor gepijpt had en hij wordt zo moe van klaarkomen:P
|
Ik hoop voor mn vriendje dat hij nooit in slaapt valt tijdens de sex anders flikker ik hem zo uit bed! :D
Ik zou het ook niet kunnen zelf.. of ik moet echt gheeeleemaal doiod zijn en hij wil perse seks ofzow..:s :confused: |
niet in slaap gevallen... wel duf worden :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |