![]() |
Poll: Bij welk groepje hoor jij?
Vertel het maar!!
ik ben skater |
:rolleyes:
maar k heb toch maar gestemd om je een plezier te doen. :) |
Anders, ik ben gewoon student, zo'n 'gave gast' die heel normaal kan doen en heel erg studentikoos. :D
|
Antilliaans Reto-Gothic
|
ik ben normaal (meestal dan) :D ...
|
normaal
|
normaal
|
normaal...
hoewel wat is normaal? :p als ik mezelf normaal vind, vind ik het knap dat de mensheid nog bestaat :evil: |
Ik ben kakker en Wawl. :)
|
Ik hoor bij mezelf ;) mag dat ook? *ik heb dus ook op anders gestemd :D*
|
Anders...namelijk...(vertel)
Wannabe :o |
WD vond my een tukker :(:(:(:(:(
Maar ik vind mijzelf normaal.... |
Wannabe emo-skater-punk-gothic-kakker-breezah.
Da's mijn groepje :rolleyes: |
Anders, namelijk een van-alles-watje.
ik hou me niet aan een stijl, ik doe, draag, en gedraag me naar hoe ik zelf wil. |
normaal (want ik wil me net zo anders voelen als iedereen :P )
|
Hahah kijk die mislukte gangsta's op 0 staan. Maar goed ik heb dus iets anders, en ik hoor bij de Asocialen.
|
Citaat:
|
fa'aka kben die harde gangsta :D
|
Euhm... beetje rommeltje: Alto (?), kakker, normaal, mezelf :)
|
Anders namelijk: abnormaal. :D
|
Ergens tussen kakker en normaal. Of eigenlijk normaal, maar neigend qua kleding naar kakker. Normaal is een zeer grote, niet definiërbare groep.
Volgens mij. |
Anders namelijk een BoErUh BrEeZaH GaNg$tA. Met al mijn homies rijden we met de trekker door het weiland om drijf bij's te doen bij de koeien en dan drinken breezer liquor en smoken we bluntjes.
:rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
ik word in één adem genoemd met
elvis presley justin timberlake daniel beddingfield jan smit en elvis costello |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :p mja ik geloof eigelijk niet zo in 'groepjes' waar iemand bijhoort.. ok je hebt van die skater groepen en gansters enzo maar iedereen is toch vooral zichzelf denk ik zo. maargoed dat zal dan wel weer afgezaagd zijn... |
tussen alto en "normaal"
|
Boer
*buuuuuuuuuuuurp* :p |
Citaat:
|
je mist wel veel "groepjes"
|
Anders nl... tuig
|
normaal
|
Agrarier!
|
Citaat:
|
Ik ben een loser. En aangezien wij losers met velen zijn eis ik dat er een aparte categorie voor ons soort mensen wordt aangemaakt.
|
een combinatie tussen kakker, boer en normaal, mag dat ook???
|
ik ben een wannebe-breezah-alto
|
Citaat:
|
Raar topic... een corpsbal zal nooit zelf zeggen dat ie dat is (ook wel kakker genoemd). En de grootste groep, de alto's mist nog in de poll...
|
normaal achtig
|
I am a Gangsta Nigga ;)
|
mh ik heb maar skater gezegd
maar ik vind het een beetje vaag om mensen in hokjes te stoppen hoor... je moet niet kijken naar bij welke groep iemand hoort maar hoe iemand is.... |
Anders...namelijk...MIJ
|
Citaat:
altos zijn er toch niet zoveel volgens mij zijn er veel meer van die hoe zal ik het zeggen puntschoenmensjes.... maar ja zolang ze aardig zijn maakt het toch niet iut waar je bijhoort |
Citaat:
|
Ik ben een Nerd. :p
|
Goth / Metal Dude
|
Citaat:
|
Ik ben dol op het anders....namelijk...(vertel) clubje, zo speciaal is dat. (y)
|
Een boer? Iemand die een boerderij heeft? Goh, ik wist niet dat we die hier hadden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |