![]() |
Speed
Vanavond ben ik van plan om een half lijntje speed in een bommetje te nemen. Wel heb ik een redelijk vlugge hartslag, heb ik de hele dag door, heb er eigenlijk geen last van, denk dat dit eerder ligt aan het feit dat ik geen sport doe... Ok,speed is hoe dan ook niet gezond, maar moet ik me zorgen maken richting hartaanval of hartproblemen? aangezien ik hier anders geen last van heb? plz geen bullshitreacties...
|
Voor mensen met een zwak hart, hoge bloeddruk, suikerziekte of epilepsie is het gebruik van speed gevaarlijk.
Bron: http://www.trimbos.nl/default.asp?id=685 |
zwak hart heb ik niet,mn hart gaat gewoon te vlug als'k in beweging ben. hartslag ligt rond de 90 als ik iets doe, en rond de 80 als ik gewoon computer ofzo?
|
owja,verder heb ik nergens last van, qua hartproblemen dan...
|
Citaat:
Ikzelf heb een hartslag in rust van 75 per minuut.. (En met speed zo rond de 110 a 120 :bloos: ) Als je hart snel tekeer gaat met speed op, kun je het beste gewoon ff proberen stil te zitten (Soms een bijna onmogelijke optie ;) )... Hoeveel wou je de eerste keer snuiven? 0,5 gram oid? Joyce |
ik heb ook een redelijk hoge hartslag namelijk: bijna tegen de 100 aan als ik stil zit.
maar als ik speed/xtc weet ik het heb gebruikt heb ik nergens last van! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
|
Citaat:
|
heb het dus gedaan,als bommetje,was niet te veel,net genoeg :)
heb nergens last van gehad (buiten van mn maag :( ) maar was super en binnen enkele maanden nog eens voor herhaling vatbaar. was wel grappig,toen het begon uit te werken ging mn hart eindelijk een keertje normaal :) |
Citaat:
|
ik heb ook een hartslag :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mijn hartslag ligt ook zo rond de 60, wat betekent dat dan precies?
|
Citaat:
|
Citaat:
(Hartslag hangt overigens ook af van je lengte annex gewicht) *rectificatie* |
ik heb een hartslag van bijna 100 als ik niks aan het doen ben.
maar heb helemaal geen slechte conditie |
normaal rond de 70 ofzo....
maar toen ik een keer fout ging op spacecake had ik 120... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |