![]() |
Defineer Alto plz
kan iemand voor mij de lifestyle alto defineren.. ik heb t laats geprobeerd met een vriend van me maar we kwamen er niet uit.. in de war met punk en gothic.. of is het juist een van die 2.. plz help, dankje :)
|
Alles wat stinkt.
|
iemand die niet hoort bij gothic/normaal/kakker etc denk ik
|
vredelievende mensen, meestal opvallen, gekke rare muziek :D
groenlinks! |
Citaat:
|
alternatieve mensen :rolleyes:
|
Daarbij durf ik te beweren dat iedereen die beweert alto te zijn, dat bij lange na niet is, als je van de oorspronkelijke betekenis van het woord uitgaat.
Vandaar is er onlangs een nieuw hokje opgezet: de salto's. Hiertoe behoren de superlative salto's, de die-hards zeg maar. Maar die zijn exclusief en moeilijk te vinden hoor. genoeg geneuzeld... :) |
kanker op :)
|
trash
|
mensen die nergens bij willen horen, die zichzelf geen alto noemen maar zo worden genoemd
|
nu-metal kids
|
Citaat:
Vroeger noemde ik alto's altijd die gasten met groene legerjassen met herriemuziek als korn en rage against the machine patches erop, lang haar en een overall-slonzige look. Maar die definitie is niet echt meer up to date |
Again :s
Ik denk altijd dat alto's alternatieve mensen zijn. Aangezien er 2 doorsnee mensen zijn in Nederland is de rest alto. Succes met je onderzoek verder, erg leuk. |
mensen die roepen dat ze niet in een hokje te plaatsen zijn en dat iedereen gelijk is, maar wel op hun cu2 hebben staan 'ik liev geen breezer sletjuhs'.
|
alto's hebben geen cu2 spreek ik dan van de alto's die ik ken
|
Citaat:
De alto's van tegenwoordig grijpen elke kans aan om te laten zie hoe alto te zijn, en hoe kan dat nou beter (en fouter) dan via een CU2? |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een alto laat zich vrijwillig naaien, betaald 60 euro voor tweedehands broek en is ervan overtuigd dat Korn en Che Guavara vette altomerken zijn
:rolleyes: |
fokking duur zo'n overseas broek :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een alto is een riekend persoon die door originaliteit uniek denkt te zijn, maar omdat iedereen origineel doet in de groep, zijn ze allemaal t zelfde
|
Citaat:
|
een alto is volgens de echte definitie iemand die anders is dan de meeste anderen qua gedrag,denken,manier van kleden,etc...maar toen gingen wat mensen die het niet waren beweren dat ze alto zijn en zo hebben die dan die naam overgenomen denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
whaaaaaaa dat kan niet!!!!!!! dat was vroeger vanaf mn eerste levensjaar t/m 8 jaar geleden mn "hartsvriendin", tot ik ging verhuizen! jezus ik heb haar echt al zo lang niet gezien...dit is echt zonde,........pffffff...whahahahahhahaa :D |
Citaat:
|
dankjewel (y)
|
alto is gewoon een hokje voor mensen die niet in een ander hokje passen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergelijk het met je ouders. Ooit dachten ze vrij te zijn van burgerlijke dromen, zouden later nu hele leven gaan reizen over de wereld.
Nu hebben ze jouw. Zo is het ook met de altos gegaan. Van idealistisch tegen groepsvorming en voor creativiteit, tegen de samenleving. Nu is het gewoon openlijk een groep met net zo duidelijke steriotypes als kakkers of urban. Overal in je leven vind je zulke evoluties, lijk maar naar de geschiedens. In de jaren tachtig, was het hip om met muziek te experimenteren. Later was het binnen die groep "fout" om nog maar iets te maken dat mooi klonk. Hoe slechter, hoe beter. En nu ga ik offline. |
heyz ma goe zien alto's deruit :o
hellow idreen trouwens zen nieuw hier :) :D |
tief een teringend op
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |