![]() |
En wat vinden jullie van Dr. Quinn?
?
(kijk maar naar mijn avatar, dan wordt wel duidelijk wat ik ervan vind....) Nog meer fans? |
Vroeger keek ik het altijd, geweldige serie vond ik het toen :)
En ik weet dat het nu weer op tv is, maar ik heb het nog geen een keer gezien.. |
Keek het vroeger altijd toen het door de EO werdt uitgezonden...was wel aardige serie.
|
vriendinnen van mij keken het altijd, zelf nog nooit gezien :)
|
Citaat:
|
Keek het vroeger echt altijd...spannend was dat. Heb het nu nog niet weer gekeken, denk dat ik er nu nix meer aan vindt...
Toen was het wel leuk, met Sully (zo heette ie toch?) en die indiaan, was altijd wel vet. |
Ik heb het net nog gekeken :o
Al heb ik eigenlijk de hele serie al gezien, maar het blijft nog steeds leuk. Is wel grappig, het enige programma wat wij als gezin met z'n allen kijken :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd Regio 1 DVD boxsets van seizoen 1 en 2 :cool: |
oeh dat vond ik vroeger echt geweldig !!
komt het weer?? oh leuk, dan ga ik zeker binnekort weer eens kijken (y) |
Af en toe wel vermakelijk, maar ik ga er niet speciaal voor zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
O ja!!!! Geweldige serie! Ik heb de eerste keer, dat de serie werd uitgezonden, ALLE afleveringen gezien, en dat ga ik nu ook weer zeker doen!
|
Citaat:
|
leukleukleuk! ik heb t vroeger altijd gekeken, en toen kochten we de boeken. toen was het er niet meer op tv, en nu vinnik het geweldig dat het er weer is:D mis het alleen te vaak:|
|
Citaat:
|
Dr. Quinn Medicine Poeperd, zoals ze bij ons heet (y)
Nee, dankje. Ik hoef geen Amerikaanse moraal door mijn strot heen gedouwd. :p |
Ik keek het vroeger altijd met mijn mama :)
goeie oude tijd |
Citaat:
|
Erg leuke serie!! Leuk dat ie weer opnieuw is begonnen!!
|
ken ik niet, sorry...
|
Vroeger keek ik het altijd en vond ik het helemaal geweldig, maar als ik het nu zie vraag ik me echt af wat ik er toen leuk aan vond...
|
Ik keek t vroeger altijd :) ondanks dat mn moeder liever niet had dat ik naar EO keek :D
|
Mama kijkt/keek daar naar, en dus soms keek ik "verplicht" mee. Maar ik vind het echt niet zo heel veel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |