![]() |
Alto-meisjes
Ik heb het fotoboek bekeken en het valt me op, dat de alto-meisjes (veel) lelijker zijn dan de gemiddelde vrouwelijke bezoeker van scholieren.com.
Waarom is dat? Zou het zo kunnen zijn, dat ze in het dagelijks leven niet kunnen concurreren met de 'gewone' meisjes en daarom voor het alto-bestaan kiezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een trieste stelling zeg
Zelfs als ze lelijker zijn (wat ik overigens niet vind). Laat ze toch lekker in hun waarde zeg. En sinds wanneer heb je uiterlijk nodig om te kunnen concurreren met anderen? |
Citaat:
Kijk maar eens in de meisjes-/vrouwenbladen. Viva, Fancy, Yes, et cetera. |
Citaat:
|
*zucht*
Weer een zielige poging om mensen die net ietsje anders zijn belachelijk te maken. Slotje? |
Citaat:
Ik vraag het mij serieus af. |
Citaat:
Dus? Moeten we allemaal maar anorexia krijgen alleen omdat de modellen in de bladen zo dun zijn? |
Citaat:
Die bladen gaan veel over kleding, make-up, et cetera. Vrouwen houden zich graag bezig met alles wat met hun uiterlijk te maken heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze niet lelijker dan anderen. En wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet
|
Citaat:
maar mij zie je er geen zinloze toppic over openen :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie dit gewoon als een serieus topic. :( |
Citaat:
Mooi = symmetrie, goede afmetingen (lichaam, gezicht). |
Wat een kortzichtigheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het mooie een mensen is dat iedereen zo verschillend is. Wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden, en ik ken echt een heleboel knappe alto meisjes.
Dat de stijl je niet aanspreekt kan, maar make up maakt iemand niet perse mooi, en schoonheid zit ook niet in kleding verborgen. Ik vind het onzin om te zetten dat "normale meisjes" knapper zijn...ze zien er anders uit maar dat maakt ze niet meteen knapper.. En overigens geloof me lang niet iedere tut hola leest de fancy en de viva en dergelijke....en zelfs niet iedere vrouw maakt zichzelf druk over haar uiterlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
a) een undercover forummer om De kantine even op te fokken b) een poging van een ander iemand om ons op de fokkken c) een zeer kortzichtig iemand die werkelijk nogsteeds gelooft dat iedereen net zoals haar denkt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee geen uitzondering...lees de rest van mijn verhaal ook maar eens...Overigens het zou natuurlijk ook kunnen komen dat er minder alto's rondlopen dan mensne die zich normaal kleden, zo blijven knappe en lelijke alto's zo en zo in de minderheid he :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl als iemand met mooie vormen en dergelijke kleding en make up draagt die jij niet mooi vind is ze opeens een lelijk wijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede zijn foto's simpelweg niet representatief, ook vanwege bovenstaande reden. En ten derde kom jij met 'onderzoeksresultaten' (van slechte bronnen, zie boven) zonder fatsoenlijke onderbouwing, die wij, als forum, maar voor juist en geldend moeten accepteren. En dan heb ik ook mijn twijfels of dat wel het goede is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij beoordeelt mensen op basis van foto;s hoor, niet ik |
Citaat:
Je deponeerd een stelling die jou mening is. En vervolgens vraag je waarom dat is. Je kan beter een topic maken waarin je probeert een discussie los te maken waarin het gaat om het feit welke mensen lelijker worden bevonden. Eventueel kan je voorbeelden geven. Maar pas op, want dit soort toppics zijn heel gevaarlijk omdat je mensen persoonlijk kan beledigen, als het zo wordt opgevat. Ik pleit iig voor een slotje op dit toppic. |
Citaat:
jij bent ook niet echt een lezer he? |
Citaat:
|
Eerlijk gezegd ken ik enorm veel hele mooie alto-meisjes. Nee, ik vind het niet opgaan. In elke subcultuur zitten mooie en minder mooie mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eens naar "The human face". |
Citaat:
|
wel geef dan eens voorbeelden van wat mooi is, waarmee iedereen het wel eens MOET zijn?
|
Citaat:
Maar zijn lelijke meisjes niet sneller geneigd om voor de altocultuur te kiezen? Ik zie dat op school ook gebeuren. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |