![]() |
Peper/kruid-noten
Hoe maak je die?
Ik koop ze in de winkel, Maar wanneer ik ze zelf maak zijn ze vast lekkerder, en ik ga dan misschien eens een kraampje opzetten, hehehe.. nee, Maar hoe maak je die? |
geen idee, maar kan dit niet in dat andere topic?
|
hoezo, ik heb toch een nieuw topic geopend?
|
Citaat:
Ik vind kruidnoten uit de winkel veel lekkerder dan zelfgemaakte, maar goed. Wat moet er in...heb je al op google of in een kookboek gezocht/gekeken? Daar zal het ongetwijfeld te vinden zijn. |
http://www.google.nl/search?q=kruidn...TF-8&hl=nl&lr=
En dan bv. Citaat:
|
Pepernoten en Kruidnoten zijn toch niet hetzelfde?
|
Ik heb een keer kruid-noten gebakken. Ik vond ze minder lekker dan die uit de winkel. Dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze een beetje te lang in de oven hadden gestaan :o
Het recept weet ik niet meer, dus daar kan ik je nie mee helpe Suc6 |
Citaat:
en pepernoten zijn die taaie brok-dingen :) |
zelf gemaakte zijn lekker!
|
Citaat:
dus tja..waarom dan meoite doen om ze zelf te maken?? |
Citaat:
is dat geen taai-taai? |
neej das weer iets ander.
kruidnootjes zijn van die speculaasachtige haleverondjes, die meestal gestrooid worden. pepernoten zijn idd van die harde ranzige brokken. Maar knoem ze allebij pepernoten :o |
Citaat:
Couldn't agree more |
Pepernoten zijn veel lekkerder dan kruidnoten. Helemaal als ze net uit de oven van de bakker komen.
|
nou gefeliciteerd....
ga maar lekker kruidnoten of pepernoten maken, want et is al klaar. discussie over welke nu lekkerder zijn doelloos hoor.. Zelf vinnik die kleine ronde lekkerder die je altijd krijgt van de pieten bij de intocht :o |
Ga jij eerst maar even leren hoe je Nederlandse zinnen moet vormen!
|
wij mochten in de 2e met verzorging pepernoten bakken, wel lekker, alleen hadden wij iets te grote vond de lerares.
Maar uit de winkel (van Bolletje) zijn ook lekker |
Citaat:
't is geen discussie, 't is het geven van je mening en waarom zou dat doelloos zijn? (En als je het doelloos vindt, waarom doe je er dan aan mee?) Die grote vind in ranzig. De kleine vind ik ook niet erg bijzonder, maar met chocola er om heen vind ik ze wèl lekker. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |