![]() |
Van felle discussie tot ruzie: lucht het op?
Het valt me (meer en meer) op dat mensen hier op het forum vaak heftige discussies aangaan. Heftige discussies die op de grens liggen van onbeschoft. Persoonlijke aanvallen, netjes ingebed tussen goede argumenten, aannames van wat anderen dan wel zullen denken en veroordeling om bepaalde denkbeelden.
Is dat nou iets negatiefs? Hebben we het niet gewoon zo af en toe nodig om elkaar op subtiele wijze de huid vol te schelden? Ik geniet vaak van die topics. Het maakt een forum interessant. Ik krijg de neiging om naar het betreffende topic terug te gaan om te kijken hoe de discussie erbij ligt. Ik doe graag mee (zelfs als ik me ook op het randje begeef van felle argumenten en zwaar onbeleefd). Wat jij? :D |
ik vind het geweldig om te lezen, maar ik zal me er haast nooit in mengen. Op school mag ik wel erg graag een felle discussie beginnen en die winnen ook :)
|
Het is dat ik aan een werkstuk werk, anders had ik ook wel even meegedaan net :p
|
Jaaaa! Irl bestaat er ook felle discussie, en dat kan prima een keer uitlopen op ruzie. Is alleen maar beter. Al moet ik zeggen dat ik beter kan ruziemaken irl dan op het forum. Je ziet niet tegen wie je bekvecht namelijk.
|
ik ben persoonlijk gek op felle discussies, het houd je ogen open en maakt dat je erbij na moet denken...ruzie vind ik wat onorthodox maar alsnog kan het leuke reacties opleveren...Het is intressanter dan het gewone gehuppel...
|
Citaat:
|
Ja, ik vind het heerlijk maar net zo leuk om mee te lezen hoe anderen bezig zijn.
Achteraf ben ik wel een beetje gefrustreerd maarja, het si wel heerlijk om te doen, mits je gelijk heb, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd heerlijk, even flink je mening geven. Zolang het maar ergens over gaat en er goed geargumenteerd wordt, anders vind ik het ook weer geen zin hebben.
|
Jammer dat je hier niet met tafeltjes kan gooien.
Géén incoming dus.. |
zouden voedselgevechten al afgelast zijn?
|
Oh, die neppe oh-zo-melige voedselgevechten... kweenie, ligt eraan wat het geweldige beleid hier erover zegt.
|
sjah ik ben nieuw hier ennuhhh...ik weet nog van niks....
|
|
Ik vind het op het forum wel vaak leuk om te lezen, maar ik heb meestal geen zin om zelf mee te doen.
|
ik vind het wel lachen, vooral als je gewoon de discussie nog wint ook
het lucht verder niet op ofzo, maar daarbij komt dat sommige mensen zo uit hun nek zwammen dat ze gewoon even op hun plaats moeten worden gezet |
Citaat:
|
Ik vind het altijd heerlijk om te lezen... zelf heb ik volgens mij nooit echt ruzie gehad op het forum...
Deze ruzie die me het meeste bijstaat was tussen Jewel en Pressnesh (geen idee hoe je die nick schrijft)... Dat was echt openlijk in een (foto?)topic, was wel leuk te volgen toen. |
Citaat:
|
Ja, leuk om daaraan deel te nemen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|