![]() |
Grootste fout van me leven!?
Ik heb echt iets heeel stoms gedaan, en ik kan mezelf wel iets aandoen! ik heb echt dringend advies nodig het zit namelijk zo:
Ik vond ongeveer 2 maanden een maand lang een jongen leuk, ik ken hem vaag, we praatten wel eens, maar meer niet. Hij zat namelijk bij me op school. Ik had het idee dat hij mij niet leuk vond op die manier, duz de verliefdheid is langzaam over gegaan, en ik dacht ook helemaal niet meer zo aan hem. Nu was ik een tijdje geleden op een feest, met een paar vrienden, en ik had wat gedanst, en was met een best wel leuke jongen geweest! Laat ik hem H noemen. Ik ging duz zo'n beetje de hele avond met hem. Na een tijdje ging ik wat rond lopen, en toen zag ik L (de jongen die ik van mijn school kende) staan! Ik wou wel ff een praatje met hem maken en vroeg hem of ie zin had om te dansen. Hij zei dat ie meer zin had in iets anders en keek me op zo'n manier aan... opeens zoenden we mekaar!! Echt vet leuk, maar ik dacht op dat moment ineens van waar ben ik mee bezig, ik ging al met H immers? Dus ik vertelde L dat ik ff verder zou gaan lopen (stom STOM!) Toen zag ik een goede vriendin van me staan en zij vertelde me dat H me had zien staan zoenen met L en dat ie het niet zo leuk vond. Ik vond het ook wel nbeetje lullig van mezelf en ben naar H gelopen en ging ff met hem praten, toen was alles weer goed, en ben ik wEEr met H geweest! Ik heb L ook niet meer gezien, en we hebben duz ook niet meer gepraat of iets die avond. De volgende ochtend werd ik wakker en dacht niet aan H, waar ik de hele avond mee had staan zoenen, maar aan L!! Ik snap niet dat ik gewoon ben weggelopen van L naar H, en dat ik uberhaupt weer met H geweest ben! Ik weet ook niet of L dat gezien heeft, maar ook al heeft hij het niet gezien, het is al stom dat ik alleen al weg ben gelopen nadat ik met em geweest ben! Okeej, ik vind L duz nu heel erg leuk, echt superleuk, en ik kwam hem een paar dagen na dit feest tegen en we zeiden wat koeltjes hoi tegen mekaar.. De volgende dag zag ik em met een meisje in de stad praten, en hij zag me wel aankomen, maar zei nix. Ik weet niet wat hij van me vindt/vond, en ik weet niet wat ik moet doen! Hij is echt zo'n knappe, zekere , absoluut niet verlegen jongen, en ik heb lekker achterlijk gedaan. Misschien kan ik hem vanavond op stap tegenkomen, maar wat moet ik doen? Hem aanspreken? Misschien heeft hij me ook wel niet met H zien gaan, en zag hij het zoenen gewoon als gewoon een keer zoenen, meer niet, en wil hij nix, maar ik vind hem zo leuk! duz alsjeblieft, hebben jullie advies? |
** edit: zo'n opmerking moet je nog een keer maken **
|
vergeet L
vergeet H ...teminste, neem geen relatie met 1 van hun... en verder?? voortaan niet zo de **** uithangen, das voor iedereen beter |
okeej ik WEET dat ik ongelooflijk STOM ben geweest, maar is het dan ECHT HELEMAAL verpest bij hem? shit shit shit, is er ook iemand die hoop heeft?
|
Hun allebei vergeten..
Ik zou ze allebei niet meer onder ogen durven te komen hihi.. Maarjah het is gebeurd en het zie het maar als een leuk avondje! Maar zoiets kun je beter nooit weer doen hihi maar dat weet je zelf ook wel nu denk ik.. En er zijn vast nog veel meer leuke jongens.. Veel liefs.. |
Citaat:
Verder sluit ik me bij de anderen aan: vergeet ze allebei. (Bied wel even je excuses aan...) |
Jezus en jij bent 20?! Dat je je zo belachelijk gedraagt als je een breezertje van 14 bent ok tot daar aan toe....
djeez waar gaat het heen met de mensheid... |
Als jij 20 bent, ruil ik mijn Pino pak in voor een Bigbird pak!
|
Citaat:
Verder sliut ik me aan bij de rest *zorrie* ;) |
Citaat:
|
vergeet ze allebei, en zorg dat je niet meer zo sletterig gaat doen, krijg je dit soort situaties niet meer.
|
en dan nog, je bent 20 (althans dat staat bij je naam, je gedraagt je als een breezertje van 14 ofzo),hou op met dingen als ' de grootste fout van je leven'. Volgende week ben je toch weer verliefd op een andere gozer.
|
waarom neem je ze niet allebei? als ze mekaar niet kennen moet dat lukken. en dan maar zorgen dat je niet te verstrikt raakt in leugens. meissie, wat maak je je druk om niks. als 1 van hun je echt wil dan hoor je wel van 'm. ga lekker door met je leventje zou ik zeggen en geniet ervan dat je 2 jongens op 1 avond kunt krijgen. aandacht is toch leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben zo te zien niet de enige! |
Citaat:
leuk trouwens dat je dat meisje aanzet tot monogamie :o |
haha sorry :D meer woorden heb ik niet
|
Mij fout in me leven is erger, nu zal ik namelijk nooit iemand beter vinden dat is gewoon zo!
|
Citaat:
ps. lief zijnn |
Citaat:
Even een diepe zucht rechtop zitten kijk zo arrogant mogelijk hou dit vast,heb je dit vast goed zo. Nou komt het, zeg deze zinnen hardop: Fuck it ik ben wie ik ben dus wat boeit het. Ik pak wie ik wil pakken dus fuck it Als jongens daar niet tegen kunnen fuck it. Was het maar weer weekend. Dr Esco heeft gesproken geloof mij nou maar dit help echt. |
Je hebt die L gewoon vet gedist en denk niet dat je dat zomaar nog goed kan maken. Want L heeft je heus wel met H zien zoenen, dat kan bijna niet anders. Nadat ie met jou heeft gezoend heeft ie heus nog wel naar je gekeken. Vervolgens heeft ie je met H de hele avond zien zoenen en was ie er heel boos en gefokt over. Toen hij van dat feestje naar huis ging heeft L een paar fietsen die hij zag staan weggesmeten uit woede van jou diss actie. L laat niet graag met zich dissen. Zeker nu L een nieuwe meisje heeft waar L gezellig mee winkelt, heeft L totaal geen behoefte meer aan jou.
(denk ik) |
Whaaah dit is echt leuk, ik was gisteren in de stad en heb heeeeel leuk met L gepraat! Duz, ik denk dat ie nix gezien heeft, is dit nu niet leuk? Haaa. Hey maar ff voor de mensen die zeggen dat ik me als een 'breezertje' heb gedragen, jullie hebben echt super gelijk, maarre, ik denk niet dat dit met LEEFTIJD te maken heeft, er zijn zooo enorm veel mensen waarvan het absoluut niet uitmaakt hoe oud enzo ze zijn, ze blijven domme dingen doen, ik vond dat duz ook nbeetje domme opmerkingen, maar goed, ik ben BLIJ! groetjes feroniva!
|
Citaat:
|
jaja, ik vond je 'gebed'echt een geweldige oplossing!
|
Citaat:
Denk eens na!! Gaat het er alleen bij jou om of hij het heeft gezien of niet? |
:nono: tja dat komt ervan als je gaat lopen sletten.
|
Citaat:
|
Citaat:
neuk L neuk H |
Citaat:
|
Citaat:
20... right... :rolleyes: |
Citaat:
En inderdaad, hoezeer ik ook met TS te doen heb, stupiditeit is niet leeftijdsgebonden :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |