![]() |
[geverfd] DANS-stijlen
Dit is het begin van wat een alfabetboekje moet worden, met elke letter van het alfabet moet ik een dans vormen.
Hebben jullie tips qua uitwerking, is het aantrekkelijk of wat zou er beter kunnen? Mijn inspiratie komt van dansfoto's, eerste aanzet met potlood, dan met soort wasko's en balpen en afwerking met acryl-verf. http://www.webdeveloping.nl/upload/?2737659052 |
:cool:
'k heb niet echt tips, maar volgens mij is het de chacha en niet de chachacha (tenminste, dat zei mijn dansleraar). |
mogen dingen als streetdance en linedance ook of vallen die onder modern dance?
T voor tango :) |
Ik vind het echt mooi gemaakt.
KLasse (y) |
Citaat:
Citaat:
Iemand enig idee? Citaat:
|
Het ziet er in ieder geval erg aantrekkelijk uit.. :)
leuk gemaakt.. (y) |
wow, nice, jezus :eek:
een opmerking, misschien kun je beter de tekst bij ballet in de tekening weghalen, want dat heb je bij de rest ook niet :) |
Citaat:
Op de illustraties heb ik geen op- of aanmerkingen. ;) Op wat Crystal Method zie na dan. :) |
De illustraties zijn echt heel kewl! :cool:
|
een aantal ijn goed. de houding van de mensen heb je goed weergegeven, zodat je ook ziet welke dansstyl er bedoelt word. 2 kloppen qua houding niet helemaal.
je hebt wel een grappig handschriftelijk stijltje. maar aan de lichaamsverhoudingen mag nog wel gewerkt worden |
Citaat:
Je moet eigenlijk denken dat ik het teken terwijl ze dansen, nogal snel een impressie op papier brengen en dan kàn het gewoon niet perfect zijn. Ik heb ook geen geduld genoeg om 2 uur aan een tekening bezig te zijn, perfecte en realistische weergave zijn totaal niet mijn ding. Bedankt voor je mening :) |
Heftig (y)
|
mooi :) wat ga je met de Q en X doen? :p
ik vind het heel koel dat de kleuren van de letters de belangrijkste kleuren zijn in elke tekening :) |
Citaat:
voor x en y no idea, misschien zoiets als 'de dans met x en y', twee onbekenden die met elkaar dansen :) |
Citaat:
ik vind het plaatje van ballet niet mooi, de benen zijn nogal vaag. en waarom heb je daar letters bij gezet en bij de andere niet? dat vind ik ook een beetje vaag... maar voor de rest wel grappig en een leuk idee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn complimenten |
Teken een paar mensen die aan het moshen zijn in een pit. :D
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk..ik weet weinig van dansen. :) |
Uhh ben ik de enige die et niet ziet :confused:
Kep de link gekopieerd en die in het adresbalkje geplaatst maar dan kreeg ik: geen afbeelding gevonden :s |
Citaat:
|
- cha cha cha
- rumba - Jive - paso doble - Samba - quickstep - engelse wals - Tango - Slow fox - weense wals beetjeh oud:P |
wat een kut up.
|
Citaat:
|
Snel de groetjes aan mn oma doen voordat het topic dichtgaat
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |