![]() |
Life for Rent
Wat vinden jullie van de nieuwe cd van Dido, Life for Rent?
Ik heb hem pas zelf gekocht en vind hem erg mooi, vooral het liedje White Flag. |
oh, ik heb die eerste cd van haar nog ergens liggen
daar had ik voor gevraagd met de kerst ofzo, alleen toen ik hem had vond ik hem helemaal niet leuk :confused: |
ik heb de 1e cd life for rent moet ik nog kopen...
|
ik heb hem nog niet gehoord, de single ervan wel. en dat vind ik een heel mooi nummer.
die andere cd heeft mijn zusje, die had ik vandaag toevallig in mn discman. leuke cd (y) (die nieuwe ligt trouwens voor 10 euro bij de mediamarkt) |
Ik had hem eigenlijk ook vooral gekocht vanwege White Flag, maar de rest van de liedjes vind ik ook erg mooi, vooral ook Life for Rent en het laatste liedje (weet ff niet meer hoe het heet).
|
ik heb dido echt nooit goed gevonden, al vanaf dat liedje met eninem niet. ze komt nogal fake op me over en die muziek vind ik sowieso slecht.
|
iik vind 'm prachtig (y)
vooral Life For Rent en Don't Leave Home Dido <3 :) |
White Flag is toch niet een nieuw nummer?
|
Citaat:
|
Ik hem hen niet gehoord.
10 euro is niet veel maar denk niet dat ik hem ga kopen. |
Citaat:
|
dido is echt heel goed :)
|
Die stem van dido is echt een hele vervelende, alsof ze moet poepen, en het wil er niet uit.
|
stel je niet aan
|
Ik ken de nieuwe cd niet, behalve White Flag. Das wel een mooi nummer, maar ik ga niet de cd kopen :)
|
Citaat:
|
Erg mooie CD! (Y)
Mist alleen een paar iets meer up-tempo nummers, zoals die op haar vorige cd wel waren te vinden in de vorm van Hunter. |
ik krijg altijd spontaan jeuk als ik Dido hoor.
|
bah, hou erover op.
mn verlanglijstje van alle cd's die ik nog wil kopen word maar langer en langer en ik heb bijna nooit geld om em in te korten. bedankt. de lijst is wederom langer. |
Citaat:
|
Het lijkt wel of de vrouwen deze muziek over het algemeen mooier vinden dan de mannen. :D
Klopt dat? Of lijkt dat maar zo? |
Citaat:
|
het is idd echt een girlie cd
|
Citaat:
nouja, sorry dan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |