![]() |
Your dreamlover...
Beschrijf je dream lover eens???
|
guttekes toch mensen, doe lief tegen mekaar.
mijn droomgeliefde is een hippie. ja, absoluut. compleet met een band in zijn lange haar en gebloemde kleren, en linkse idealistiese ideeën. met vriendelijke ogen en een zachte mond, een humorist, een optimist, een filosoof, een muzikant, een lezer, een schrijver, een dichter. die fietsbanden kan plakken en een rijbewijs heeft :D maar dat is mijn droombeeld, en de werkelijkheid is een beetje anders, maar het is waar wat ze zeggen: beter één vogel in de hand dan tien in de lucht. en mijn vriend is fantasties. |
Hij is
Nonchalant, Arrogant, Ruw, Bedachtzaam en meer dan een tikkeltje extra-ordinary. ;) Maar zo'n EASY RIDER type.. Is ook goed! :p |
De volgende keer kun je het er ook normaal neerzetten, ja :p
En even ontopic. Hij is een beetje mysterieus, lief, intelligent, tikkeltje eigenwijs, niet te gesloten, humoristisch, sociaal, attent en hij moet vooral niet teveel achter mijn kont aanlopen. Wel een beetje tegengas/eigen mening als het kan. :) En verder..ach, eigenlijk kan ik niet zomaar een "Dreamlover" samenstellen. Iedere jongen heeft zijn eigen leuke en minder leuke eigenschappen. Get to deal with it :) |
Hahaha... speciaal voor dit topic heb ik een lijstje opgezocht dat ik in de 2e geloof ik gemaakt had met een vriendin... Het is te ernstig gewoon :D
Het Eisenpakket (voor als HIJ jou ook leuk vind) : Hij moet zijn/hebben: -Lief, leuk, schattig, enz. -Goodlooking! -Betrouwbaar -Niet te groot ego, maar ook zeker geen minderwaardigheidscomplex -Niet (te) verlegen -Een eigen leven hebben, met eigen hobby's/vrienden enz. maar wel hij moet als hij druk is ook wel weer tijd voor je kunnen maken -Geen afgelebberde boterham -Leuke kleren enz. -Romantisch -Hij moet niet te slim zijn maar ook zeker niet dom -Een leuke vrienden groep, maar ook weer niet te leuk -Leuke sporten zijn: voetbal, basketbal, surfen, skaten, vechtsport, de rest is not done -Moet baantje hebben -Geen bindingsangst -Typje dat je mee naar huis kunt nemen -Woont in de buurt (of iig in Nederland dan) -Moet gevoelens kunnen uiten, en weten waar hij het over heeft. En de rest zijn we (gelukkig) nooit meer aan toe gekomen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik had het er laatst met een vriendin over en mijn dreamlover moet tenminste dit weten: - Hij moet de film Pulp Fiction kennen (en leuk vinden!) - Hij moet weten wat een 'wanker' is.. Rare eisen, maar daaraan kan je gewoon al een hoop van zijn persoonlijkheid te weten komen. :p ;) bijschrift: nee, dit is niet al te serieus... nou dat over de film eigenlijk wel.. :o En hij moet goed kunnen zoenen! |
Ik denk dat ik maar es een keer die hele waslijst aan eisen op ga schrijven... Ben echt TE kieskeurig :D
Maar, om aan uiterlijk een voorbeeldje te geven: tada Rrr. :p |
Citaat:
|
veel aandacht geven aan mij, geintereseerd zijn in mij, trots zijn op mij. veel voor me over hebben.
eigen mening, intelligent, niet te koppig, goed verzorgd en tikje ijdel, in zijn voor leuke dingen, samen kunnen praten en vrijen. hij moet betrouwbaar zijn en stevig in zijn schoenen staan. spontaan en grappig maar ook serieus. hij moet durven en willen zeggen wat hij voelt en wil en mij begrijpen. of dat in ieder geval te proberen. en ongeveer tegelijk met mij zin hebben in dezelfde dingen. verder moetie niet te veel zeuren en moet hij voetbal haten.. dit was een beschrijving van mn huidige vriend.. op dat voetbal na.. helaas :p |
Citaat:
|
Mijn ideale meisje is intelligent, ambitieus, knap, geil, zelfverzekerd, realistisch, lichtelijk rebels en tegendraads, fijnzinnig, heeft een grote algemene ontwikkeling en interesse, blijft zelfstandig en onafhankelijk en is bovendien ontzettend lief.
|
lief, slim en vrij
ik hoef haar echt niet elke dag te zien, gewoon een beetje met je vrienden om kunnen gaan zonder gezeik aan je harses is belangrijk gelukkig snappen veel dames dat.. toch? |
Citaat:
|
Och, ik kan allemaal dingen verzinnen die ik leuk zou vinden in een vriendje, maar dat zijn nauwelijks eisen. De perfecte minnaar zou natuurlijk waanzinnig aantrekkelijk zijn, intelligent, goed gevoel voor humor, geweldig goed in bed, leest veel/schrijft, houdt van ongeveer dezelfde dingen als mij, en is niet allergisch voor katten.
|
Heb ik gehad in frankrijk!
Oooo wat was ze mooi en lief. Klein met heel lief gezichtje zwart haar en zwarte wenkbrouwen, mooie ogen en een mooi lichaam! +zucht_ En dat ik stom deed is de grootste fout in me leven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn dreamlover?
die heeft me 2 maanden geleden gedumpt.... :( |
Mooie schoenen.. hihi
(daar kan ik nou heel erg op afknappen!) |
Citaat:
Mijn dreamlover is m'n vriend, hoe kan het ook anders. Iemand die te perfect is, is btw ook niet leuk, denk ik. |
Citaat:
;) |
van wie is dat nummer ook al weer "dreaaaamlovvah"
|
hm. mijn vriendje, behalve dan dat ik 3 uur moet reizen om hem te zien. :(
|
Citaat:
- intelligent, maar hij hoeft niet superslim te zijn, want dat ben ik ook niet. - geduldig - nuchter - verzorgd uiterlijk - naar goede muziek luisteren dat was het wel. |
Citaat:
En hoe kun je nou afknappen op iemand die mooie schoenen zegt? Dat geeft juist aan dat-ie niet meteen naar je tieten staart ;) |
Een stabiel persoon, onafhankelijk en zelfstandig.
Intelligent, open-minded, humoristisch, liefdevol, creatief en enige overeenkomsten qua interesses met mij (o.a muziek, films, kunst, uitgaan etc) En voor zichzelf gestelde doelen heeft die hij ook nastreeft. Eerlijk over wat hij denkt en voelt, en ook weet dat uit te drukken. en absoluut geen kluizenaar die de deur nooit uitkomt. qua uiterlijk zijn er dingen die me wel aantrekken, maar het slaat op zich nergens op. Want ik ben er laatst wel weer achterkomen dat ik op de meest uiteenlopende types val, als hij er maar verzorgd uitziet en karateristieke kop heeft. maar het belangrijkste is dat het gewoon mn maatje is. |
Ik ben al heel tevreden als het iemand is die geestelijk gewoon functioneert en mij niet stalkt/achtervolgt/lastigvalt of als zijn bezit ziet.
|
Ach, waarom zou je een heel lijstje met eisen opstellen voor je vriendin/vriend.
Voor mij is het gewoon belangrijk dat ik haar aantrekkelijk en aardig vind. Dat ze me een geweldig gevoel geeft, daarvoor moet ze niet aan een bepaald lijstje voldoen, ze moet me gewoon 'aanspreken'. |
tjsah..
vanalles:) ik weet t niet...moet gewoon goed voelen leuk koppie...leuk karakter leuk persoontje:) en t moet klikken met mij:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het nut er voor mezelf gewoon niet in om een relatie met iemand te beginnen op basis van 'wel aardig vinden' aangezien ik dat gevoel ook met mijn vrienden heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb iemand gevonden die redelijk in de buurt komt :o
Lang nochalant kapsel (eigenlijk in alles nochalant;)) mooi gezicht felblauwe oogjes mooi lichaam sportief humor geeft tegengas (heb ik ook wel nodig :p ) relativeert echt geinteresseerd in me uhm gewoon lief :confused: |
Citaat:
maar ik rook dan weer wel hippie-wiet. en ben een platenliefhebber *begint op een contact advertentie te lijken* |
- hij moet lief zijn (maar niet té)
- en schoon ;) - zelfkennis hebben - betrouwbaar zijn - interesse in mij kunnen tonen - ook zijn eigen leven hebben - en mooie ogen zijn een 'must' :o en verder moettie gewoon zichzelf kunnen zijn. gelukkig voldoet mijn vriendje aan alle 'eisen' :D |
uiterlijk: lang donker haar en een klein baardje, ongeveer 1,90, beetje gespierd mag best :o
karakter: niet te lief, maar wel een beetje op sommige momenten, niet te vol van zichzelf, optimistisch, vriendelijk, hij moet humor hebben, mag best een prater zijn want daar hou ik wel van interesses: muziek, lezen, films, gezelligheid (y) |
Uiterlijk:
- Verzorgd - Vrouwelijk (Makeup, mooie nagels, mooi haar) - Mooie handen (liefst met mooie nagels en ringen) - Redelijk slank (volslank kan ook mooi zijn) - Mooie uitstraling - Niet te groot/grof Innerlijk: - Serieus - Intelligent - Lief - Openminded over Alles - Gewoon over sex enzo kunnen praten - Sterke persoonlijkheid Verdere dingen: - Niet roken - Sex redelijk centraal in een relatie (ik ga er niet over liegen dat dat belangrijk voor me is :)) - Het liefst muzikaal/creatief Gelukkig voldoet mijn vriendin aan al deze eisen dus ik ben heel erg gelukkig :). |
Mmm mijn vriendje voldoet wel aan al mijn eisen...alleen rookt ie...en dat is jukkie
|
humor,
lief, zorgzaam, lang, bruine ogen, donker haar, mooi buikje, van die lijntjes zo naar beneden aan de zijkant, ach, gewoon mijn jochie :D ;) |
Hmm mijn ideale vriend is bijna hetzelfde als mijn huidige alleen wat meer begripvol in sommige situaties en met dingen.
Maar hij is moet dus zijn ( en is iegelijk) lief, zorgzaam, knap, beetje jaloers, leuke uitstraling, heeft humor, mooi lichaam, staat voor me klaar, behandeld me als een princesje, goed in bed.. Zucht ik wil nu vriendje bij me hebben.. :( |
uiterlijk:
lang/halflang haar groene ogen dun langer dan 1.70 innerlijk: rustig onvoorspelbaar lief, maar niet overdreven weet wat ie moet zeggen als ik me kut voel dromerig ja. |
-uitstraling
-verzorgd -goed gekleed -humor -lief -goed mee kunnen praten ehm tsja, verder moet het gewoon 'het totale plaatje' kloppen, dat is het allerbelangrijkste. |
*lief
*knap *leuke kleren *grappig *kuiltjes in z'n wangen *dreads *puppy-eyes :o *goeie muzieksmaak *niet dom *eigenwijs *gezellig *spontaan *knuffelig *niet te dun *moet van achtbanen en pretparken houden mijn vriendje (hoe cliché, maar wel waar :) ) |
Mijn ideale vriendin heb ik al gevonden... :o :bloos: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |