![]() |
Stel....
Er komt zon magisch konijntje langs en van hem moet je tussen drie dingen kiezen anders ga je dood:
1) In bad met Jamai 2) Vlinders vangen met Balkenende 3) Op de koffie met Koninigin beatrix Graag met argumenten waarom je voor iets kiest. Ik kies voor nummer 3. Ik vind de koningin een aardige en spontane vrouw :) |
Wat?
|
1. iig niet. Met Jamai in bad Gadverredamme.
2. ook niet, ik zou niet meer bij komen als ik met Balkenende door het weiland inclusief visnetje zou moeten huppelen. 3. Doe dat dan maar. Weinig gespreksstof (alhoewel :D), maar goed... |
Ik doe het alledrie. En van Jamai maak ik ook nog foto's daar valt geld mee te verdienen. En van Balkenende ook, dan wordt ie iig nooit meer verkozen. En de koningin is best een cool mens.
|
Citaat:
|
Vlinders vangen met Balkenende..
Lijkt me wel grappig om hem achter een vlinder aan te zien rennen.. :p |
Vlinders vangen met Balkenende. :cool: Mieters gewoon.
|
khad eigenlijk een poll moet maken, maar weet niet hoe dat moet :confused:
|
doe nr 3 maar
simpelweg omdat de andere 2 opties weerzinwekkend zijn :o |
Citaat:
|
doe maar nummerke 3, dan kan ik lekker ouwehoeren over het afschaffen van het koningshuis :)
|
2 of 3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Drie natuurlijk! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kies voor 3. lijkt me best leuk om met de koningin te kletsen :) |
Met JP vlinders zoeken... geloof dat ik niet meer bij zou komen van het lachen als ik hem daar serieus mee bezig zou zien :)
|
Optie 1, Jamai is een knappe knul, beetje mollig, maar dat geeft niet.
|
Ik wil ouwe Bea wel eens spreken. :cool:
|
Vlinders vangen met Balkenende natuurlijk, lijkt me humor :cool:
Alles behalve in bad met Jamai, bah |
2.
lekker babbelen en vlinders vangen in een netje :p :p :p :p |
jamai verzuipen (y)
|
Citaat:
|
1) In bad met Jamai => UITGESLOTEN, gedverrrr
2) Vlinders vangen met Balkenende => Eh....liever niet 3) Op de koffie met Koninigin beatrix => Nou die dus! Lijkt me nog wel leuk ook, ben wel benieuwd hoe zij nou in het "echt" is. |
Optie 3. Ik denk dat dat heel interresant is en leuk, Bea is iemand die over veel zaken dingen weet. En na de koffie natuurlijk een tocht over het landgoed te paard maken met haar :cool:
|
Ik ga voor een kopje koffie met Trixie!
Volgens mij is dat echt het meligste mens op aarde :D |
3, minste kans op ongelukjes. (overgeven in bad, perongeluk
Plus dat ze me best :cool: lijkt. ;) |
1) Jakkes.
2) Laat die beesten (de vlinders) lekker vliegen. 3) Ik lust geen koffie. Geen van drieën dus...tenzij bij Bea ook bv. thee of fris heeft, dan kies ik voor 3. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ennnn...up :o
2. En hem dan laten struikelen. |
Citaat:
|
doe maar twee. struikelen is idd goed idee (y) :)
|
drie lijkt me duidelijk
|
Met Balkenende vlinders vangen. Balkenende is toch te onhandig om een vlinder te kunnen vangen. Als ik het dan ook nog opneem met een klein cameratje, hebben de mensen thuis ook nog eens wat leuks op tv.
Eigenlijk zou ik ook wel bij Beatrix op de koffie willen. Verzin ik nog wat leuke vragen over Margarita en een aantal persoonlijke vragen voor de Prive. |
doe mij maar dood
|
Citaat:
|
ik zou vlinders gaan vangen met JP. lekker kinderlijk, even nergens aan denken. bij de koningin zou ik ook graag willen zijn, maar daar zou ik zó zenuwachtig zijn dat het een groot fisasco zal worden. en in bad met jamai, tsja, dan beslaat mn bril, en heb ik er nog niets aan.
|
vlinders vangen met balkenende, dan zie je hem achter vlinders aan rennen haha
|
de 2de, en dan vang ik balkenende er ook gelijk bij! :)
|
haha cool topic! (y)
Maar ik zou voor nr. 3 kiezen: Allemaal persoonlijke vragen gaan stellen lijkt me wel grappig. |
Nummer 2: vlinders vangen met Balkenende.
Lijkt me wel gezellig. |
3.
Niet omdat ik 1 of andere oranje-fan ben, maar ik heb ook geen hekel aan haar, aan de andere twee uit jouw keuze wel. Bovendien lijkt het me wel gaaf es een keer met haar te praten, ook al sluiten haar en mijn ideeen misschien niet zo goed bij elkaar aan. |
Laat de koningin en Jamai maar gezellig samen in bad een kop koffie drinken, dan ga ik vlinders vangen met Balkenende
|
Citaat:
|
1. in bad met jamai NOOIT
2. vlinders vangen met balkenende in de herfst?!? :s 3. thhedrinken met de koningin ook NOOIT ik ben tegen het koningshuis.... maar ja als ik dan moest kiezen doe maar 2... das gwoon niet mogelijk in de herfst dus daar ben je snel klaar mee |
Citaat:
nee joh mallerd hij is super mannelijk :) |
Citaat:
;) |
Citaat:
* Hoopt niet dat iemand denkt dat hij ook hitsig ervan word * |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |