![]() |
meidenvoetbal raar? wat vinden jullie
vaak als ik zit te chatten,
wordt er aan me gevraagd of ik aan sport doe, en zoja wat. ik zegd an ja, ik voetbal in een meidenteam. mestal krijg ik dan een reactie van, jij op voetbal, meiden weten amper hoe ze een bal moeten raken laat staan dat ze dan op voetbal gaan. ik vind het nergens op slaan, sommige jongens doen ook aan ballet. MAAR WAT VINDEN JULLIE, kan de combi meiden & op voetbal zitten? geef je mening:confused: |
Ik vind het eigenlijk best wel coolll al die wijven die 8er een bal aan hollen! Nix mis mee!
|
Citaat:
|
Mjah, ik heb weleens tegen meidenteams gevoetbald, maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat dat er goed uitziet (het voetbal dan ;) ) er wordt veel geschopt en weinig gevoetbald, maar dat zal wel aan mij liggen. Als ze het leuk vinden lijkt mij dat er niets op tegen is...
|
Citaat:
volgens mij geil jij er wel op of niet |
Citaat:
|
das hartstikke normaal
*voetbald*:rolleyes: |
Citaat:
Om je rot te lachen. Ik denk niet dat je dat kan vergelijken. Meisjes kunnen best op voetbal zitten, maar jongens in zo'n ballet pakje :eek: Hun vader zal ook wel denken, wat heb ik verkeert gedaan :confused: |
Citaat:
Speelde 3e klasse B-junioren |
hEEY! Meidenvoetbal ruled! In Amerika is voetbal de grootste sport voor meiden! Bijna elk meisje doet hier aan voetbal. Alleen in Nederland is voetbal nog echt de mannensport!Maar daar komt wel verandering in hoor!
|
Citaat:
|
Meidenvoetbal is niet raar het is hartstikke leuk! Je moet als meisje toch ook gewoon een sport kunnen doen die je leuk vindt? Ik krijg ook weleens domme reacties als mensen horen dat ik basketbal maar kvind het ontzettend leuk en wat anderen ervan vinden interesseert me eigenlijk niet zo!!
|
toen ik in de C-selectie elftal zat, gingen een keer tegen een meidenelftal voetballen, we speelden 3-3 en hadden nog bijna verloren ook :eek:
btw: spelen ze gewoon in korte broekjes of in rokjes? :p |
ik vind het niet raar, een vriendin van me zit ook op voetbal en die speelt mij er zo uit.
ok, ik kan dan ook totaal niet voetballen :p |
oke dan, ik weet wel dat het in amerika heel populiar is.
maar hier hopelijk ook nog. Gister speelde we tegen de b2 wij dachten natuurlijk meteen dat verliezen we, hogstens van de d1 winnen we, maar niet van de b3. vooral niet als de helft van je team 10/11/12 is, winnen we met 9-5 dus meiden voetbal is niet raar |
waarom niet? Ik ken enkele meisjes die voetballen of hebben gevoetbalt. En een jaar had ik een trainer en die was ook trainer van een vrouwenteam die in 2de nationale voetbalde (en dat jaar kampioen werden). En die vertelde wel eens over de trainingen :D
Vroeger toen ik nog heel klein was, toen hebben we ook wel eens verschillende malen tegen een ploeg moeten voetballen waar dan 1 meisje in mee speelde. En dat is irritant spelen tegen zo een meisje. :( En der zijn veel meiden die beter kunnen voetballen dan jongens ;) |
Citaat:
nu worden er heel veel mensen boos:) |
Meiden voetbal is leuk om te zien, vooral ook omdat er wienig meisjes zijn die dat doen. En als ik eerlijk moet zijn zou ik zelf ook wel eerst zeggen van: Echt waar als ze zeggen dat ze van voetbal houden kotm nou eenmaal omdat ikzelf het ook niet zo gewend bent, maar je ziet gelukkig wel steeds meer meidenvoetbal...
Er is zelf al een Wk en Ek, wordt alelen nog maar weinig uitgezonden en als het uitgezonden wordt is het op eurosport en niet op nederland 2 ofzo.. |
het SCHUD me wakker, wat een revolutie
|
ik zit dan wel niet op voetbal, maar ik doe het wel heel vaak (met allemaal jongens)en ik vind het hardstikke leuk!@
|
op een 1 of andere manier hebben vrouwen zo'n rare motoriek, ze schieten de bal zo raar. Alsof ze het net kunnen. Ik heb vrouwenvoetbal gezien (WK, een paar wedstrijden) en dat was best goed niveau.
|
Ik zat vorig jaar in een meiden team, wat een kut tijd waarom?
ant: mijn teamgenoten zijn vet slecht. (n) Dit jaar zat ik in een gemengd team, op de jongens (y) , nog een meisje (y) en ik na was de rest vet slecht. (n) Volgend jaar moet ik geloof ik weer dat pottenteam in: (n) die meisje komen alleen maar voetballen vanwege de sociale contacte. Ze kunnen geen bal aan nemen, geen rechte paas geven, geen voorzet geven, geen penalty nemen, niet keepen, geen slijding maken, niet hard rennen, hebben geen balcontrole kunnen dus niemand paseren sommige weten niet wat buitenspel is en hebben ook geen spelinzicht. (n) (n) (n) ik heb nog wel iets positiefs te melen: GELUKKIG IS DIE TIJD VAN PUNTERE VOORBIJ nou ja voorbij op marleen en emmeke na dan!!! :( :( :( |
Zolang we maar niet zoiets als een UWK (Utrecht Wijven Kern) krijgen vind ik alles best.....
|
Zolang het maar 22 lekkere dingen zijn vind ik het goed :D
|
ik heb paar jaar op voetbal gezeten en dat was super tof altijd...naja helaas was onze club niet echt super blij met ons ofzo...moesten altijd op het grasveldje trainen waar geen gras was.
nou wij hadden ook altijd ruzie met die tegenpartij enzo. maar bij gym bij mij speelt iedereen voetbal...wij willen zelfs graag altijd voetballen. ook de meisjes. en wij doen altijd goed mee.. |
Citaat:
|
Citaat:
ja best leuk, vooral het shirtje wisselen :D |
Ik vind het echt geweldig dat vrouwen ook gaan voetballen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En meer mensen kan alleen maar goed zijn voor het veotbal, want er worden sneller meer techtnieken ontdekt enzo.
Maarreh... Die truitjes mogen wel wat strakker hoor!! |
Als het nou wat populairder werd dan zou er 2 keer zo veel voetbal op tv zijn!!!!!! Dus ik heb er absoluut geen problemen mee...
|
ik doe ook aan meisjes voetbal.. en sommige lache me daar wel om uit.. vooral vann die kakkers..:S maarja.. ik geef er nie veel om.. ik erger me wel heel vaak aan jongens die bij de gym je raar aankijke omda je mee gaat voetballe en dan schoppen zze de bal nie naar je ofzow.. en als je hem da toevallig een keer krijgt.. da je dan ook nog eens scoort,... dan gaan ze pas de bal spelle.. jongens hebbe er tog nei egt vertrouwe in geloof ik.. ondanks da sommige jongens het wel leuk vinde: meide en voetballe hahah
Overigens: ik heb m'n arm pas gebroken met voetballe;) en je raad nooit hoe.. door een bal ertegen aan te krijge..:S hahahah dan snap ik ook wel da jongens mij nie vertrouwe;) |
nou ik zit dus al sinds me 8e op voetbal en sinds me 14e zelfs in een damesteam :o
en ik heb eigenlijk nooit last van vervelende opmerkingen ofzo...zeker niet als ik ze een keer gedold heb :D en wat dat niveau betreft, het niveau is gewoon nog niet zo hoog omdat er te weinig meiden op voetbal zitten en er dus een heleboel onondekt talent rondloopt.... :cool: |
Wat is daar nou mis mee?
|
nou niks maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het argument van "laag niveau" geen goed argument is.....
|
Citaat:
Ik denk dat vrouwen en voetbal heel goed samen gaan. Je hebt het dus mis, want dan kan je ook zeggen dat jongens ook niet gebouwd zijn om te balleten. En je kan mannen en vrouwen zoiezo niet vergelijken als het op sport aankomt. trouwens het amerikaans damesteam kan er wel wat |
Het is misschien een beetje generaliserend, maar meisjes die op voetbal zitten zijn vaak een beetje mannelijk, niet echt de types waar ik op val...
Kheb liever dat een meisje hockeyt of tennist ofzo. |
wat is er mis met meidevoetbal? ik vind het leuk... mn ex zat ook op voetbal en me huidige vriendin ook, zit vast iets aantrekkelijks aan voor mij :)
latzz btw, ik zit op turnen, is tog ook niet alleen voor meisjes... :rolleyes: |
Ik vind meidenvoetbal tof! Zelf vind ik het ook leuk om te voetballen. Vroeger deed ik het heel vaak op straat en was ik één van de weinig meiden die met al die jongens ging voetballen. Ik vind het gewoon heel leuk om te doen. Helaas heb ik het al een jaar ofzo geen bal meer aangeraakt...
|
gelukkgi dat het zo meevalt, maar er zijn mensen die vinden dat het niet hoor meiden op voetbal of jongens op ballet
onzin nu ik naar de dames 1 ga weet ik ook wij kunnen het |
Ik snap echt niet dat iemand dit raar vindt, mijn vriendin doet het ook (ze is erg goed trouwens) en ik vindt het nog leuk om naar te kijken ook ... He gaat er allemaal wat rustiger en aardiger aan toe, verder is er weinig verschil met de mannen ...
|
Citaat:
met groene dreadlocks tot op z'n kont is ook raar. Niet dat dat erg is, maar wel raar. |
Meidenvoetbal is niet raar.....
|
Meidenvoetbal is raar.....
|
Citaat:
Vrouwenvoetbal.. Ach.. Ik heb er geen behoefte aan, verpest voor mij het hele voetbalkijken. ;) |
Ik zit ook op voetbal :D Is hartstikke gezellig :) We waren bijna kampioen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |