![]() |
De raarste plek waar jij ooit gekotst hebt?
ik heb in groep 3 in mn jurk gekotst. (wow dat ik ooit een jurk áán heb gehad... :s) we zaten in een kring en k voelde me al de hele ochtend niet zo lekker, en toen k voelde dat k moest kotsen deed ik mn jurk omhoog en kotste daar maar in. :D
jullie? :o |
prullenbak die toevallig het dichts bij stond :cool:
|
Nooit echt op een rare plek, tenzij jij een kotsbak een vreemde plek vind.
|
voor de wc. in me bed toen ik lag te slapen, ik was nog mini mini alles onder :p lekker hoor
|
op me schoot, naast me bed (precies naast de kotsbak:D), in de wastafel (bij iemand anders hahaha), om de hoek van toen mijn nieuwe school waar ik een intake gesprek had..
en ja het niet halen van de wc :D |
uhhh wasbak?
|
Op de basisschool in groep 8 geloof ik, zat ik normaal in de klas. En ik werd misselijker en misselijker. Ik stak m'n hand op maar de leraar zag het niet omdat die druk bezig was dingen op het bord te schrijven. En ik werd misselijker en misselijker. Toen ik het voelde komen, ben ik opgestaan en een snoekduik gemaakt naar de wasbak voorin het lokaal en daarin gekotst.
.. Nu ik eraan terug denk vraag ik me af wat die leraar wel niet gedacht moet hebben. Ik mocht naar huis en de hele klas zat in de stank van kots. :D .. . Verder heb ik toen ik 18 of 19 was op rotterdam centraal nog gekotst gewoon overdag terwijl er mensen waren. Teveel gedronken vantevoren. |
Eigenlijk alleen in een emmertje die naast m'n bed stond of gewoon in de wc.
|
In de auto :) Lekker, zo'n stoel helemaal onder :o
|
In groep 5. We zaten in groepjes wat te werken en ik voelde me niet lekker. Ik heb toen m'n hele tafeltje en de tafeltjes van de klasgenootjes ondergekotst.
|
Citaat:
|
In de wasbak bij een goede vriend van mij.
|
In de auto heel vaak, óók met gat in de zak.
In de trein. |
uhh, in de auto, maar wel gewoon in een zakje (meerdere keren wel geloof ik).
Naast een kermisattractie (die toevallig voor het stadhuis stond, dus voor het stadhuis gekotst :s ) In de wasbak, ik redde het niet meer voor de wc, dus ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb op de basisschool ook wel es midden in de klas gekotst, over me tafeltje heen enzo.. en verder buiten een keer, over mn eigen broek heen enzo :s (teveel gedronken)
|
Een Maisveld :p
|
In een heel chique restaurant over de schoenen van mijn tante :bloos:
|
toen ik klein was slaapwandelde ik nogal veel,ben toen een keer naar beneden gegaan,heb in de huiskamer gekotst en ben weer naar boven gegaan :D
|
op een avond een wasbak vol.. gras vol.. 5 bij 5 tegeltjes vol en een kotsbak : /
Niet raar.. wel veel. En dat was dus 2 week geleden :bloos: Nooit meer.... |
Op school, paar weken geleden, maar wel (bijna :o ) in de wc...
En ergens vlakbij in 't gras, maar dat weet ik niet meer precies.. :| |
bij de tandarts... vieze fluor.
|
een emmer die naast mn bed stond. Dat was het wel :D
|
het kind dat voor me zat op school :o groep 4 ergens. en op een kast van m'n kamer en nog een aantal keren gewoon in een emmer
|
In de kerk :bloos: toen ik een klein meisje was, en in dronken toestand uit nood in een plastic HEMA-tasje (met gaatjes...) :bloos: :bloos:
Ik span echt de kroon wat dit betreft. |
ik eigenlijk nergens gewoon waar het "hoort" maar mijn neef toen ie bezopen was ging ie naar de wc, stapt alleen de verkeerde kamer in :D dus lag alles bij zijn zus hehe
|
Ehm...volgens mij nog nooit echt op heel exotische plaatsen, wel eens in vreemde studentenhuizen in toiletten gekotst, maar zo vreemd is dat niet. Iig nog nooit ergens buiten ofzo.
|
één keer van teveel cola te drinken (:o) achter aanplakborden voor de verkiezingen :D
|
Op straat (ik stapte net uit de bus).
|
in de auto, in een schoenendoos, netjes aan de rand van de weg, in de w.c. en midden in mn kamer.
|
Uit mijn hoogslaper naar beneden over mijn moeder. :o :D
|
Met 130 km/u uit het raampje van de auto van m'n vriend. Het waaide nogal hard, dus *flats*, hele portier onder, plus mijn haar en het raam.
|
Citaat:
Ik in de auto van onze conciërge van school :cool: (zonder zakje :cool: ) In de wasbak in de keuken en ik was zo zat dat ik daarna de kraan vergat aan te zetten (m'n moeder was ook weer blij de volgende ochtend) Op m'n broer z'n kamer op de vloerbedekking (nog steeds een mooie vlek! (y)) In een wok :cool: (want ik neem wel vaker 'n teiltje o.i.d. mee na het stappen, maar ik zag zo snel alleen 'n wok staan :o) Jaja, ik maak toch wat mee he :cool: :p |
midden in de klas op de basisschool (bijna over de juf heen :bloos: ) en ongeveer een half jaar geleden in het vliegtuig, wilde een kostzakje uit de wc halen, maar de wc was bezet en diegene bleef er veel te lang opzitten. Het duurde zo lang tot ik een zakje had dat ik half in het gangpad voor de wc moest overgeven :o
|
Ik heb nog maar 2 keer in me leven gekosts (y)
en 1 keer door pepernoten die te oud waren :confused: en een keer door een slechte slagroom :( en allebei in de wc. Voedselvergiftiging is niet leuk :( |
Heb al echt lang niet meer gekotst, kan me de laatste keer niet meer herinneren. Wel heb ik een keer de hele auto onder gekotst, ik was denk ik een jaar of 5 en ik riep al de hele tijd dat ik misselijk was maar mijn vader reed door en dacht dat het wel meeviel. En ik heb regelmatig mijn moeders bed [daar lag ik altijd als ik ziek was] ondergekotst, mijn haar zat ook altijd lekker onder.
|
Vlak voor de wc.
|
in een bloembak
|
op de grond meerdere malen (ik haalde het neit naar de wc)
over mn eigen jas heen verder weet ik het eigenlijk niet ik heb al jaren niet gekosts |
In het vliegtuig
Op een boot In de auto *heeft last van motionsickness :( |
in de st. pieter in rome :cool:
|
bij mijn oom op het tapijt, die kerel had hele smerige koffie
|
Bij de opticien. :o
|
Citaat:
|
In het scheikundelokaal in zo'n spoelbak.
|
bij de bushalte bij de tunnel :o
|
in het bed van mn vriendin en 1 keer op de schooltrap :D :s
|
tijdens paardrijden
:o |
Citaat:
boink splash boink splash heel je gezicht onder mjammie :D :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |