Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Mensen uit de kop van noord holland? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=634391)

ExPoDeRmUs 19-10-2003 09:42

Mensen uit de kop van noord holland?

waar gaan jullie uit, en wat voor muziek en sfeer is het daar?

rodina 19-10-2003 11:08

-Medemblik is wel leuk; Black&white, gezellige sfeer, muziek is wisselend per ding (bestaat uit discotheek, skihutachtigiets, rockcafé), wisselende mensen ook. Maar wel gezellig :)

-Hoorn is niet leuk. Sfeer niet, mensen niet, muziek niet.

Maar die 2 zijn niet echt in de kop van noordholland..

-Schagen; Vernes, mjah moet je van houden, tis niet mijn ding, r&b, 2step, en meer van die muziek. Sfeer vond ik niet geweldig. Zo'n enorm concurrentie idee; kijk mij ik heb een shirtje van boss aan, kijk mij mooi zijn..

En binnenkort nog een keer naar Bob's.. mjah eerst een auto regelen :)

Hydraul!C FunK 19-10-2003 14:04

Hmm, Vernes ga ik in de kop van Noord Holland het leifst naartoe.

Beste muziek verdeeld over de hele avond enz.

In Alkmaar ga ik wel es naar Storm, voorderest eigenlijk niet.

Amsterdam ga ik het meest naartoe.

BBEM 19-10-2003 15:17

Citaat:

Hydraul!C FunK schreef op 19-10-2003 @ 15:04:

In Alkmaar ga ik wel es naar Storm, voorderest eigenlijk niet.

storm is wel een van de ergste kroeg in alkmaar bah vervelende mensen, klote muziek tja je moet er maar van houden.

Hydraul!C FunK 19-10-2003 17:47

Waar ga jij dan naartoe?

rsieswerda 20-10-2003 16:21

de laatste tijd zoek ik maar wat uit.... Af en toe Vernes, soms Bobs, dan weer Marlene als er iets is, voor de rest meestal verder weg, soms R'dam, soms A'dam en anders naar de Time-Out of Starlight.. Ik kan nou niet zeggen dat ik in Kop van N-H iets speciaals echt t leukste vind.

Nostra 21-10-2003 22:30

Eerst ging ik altijd in Den Helder: Bumpers, citadel, poolcentrum en af en toe in Schagen naar de Vernes. Maar de laatste tijd ga ik alleen nog maar naar party's en a'dam. In de kop van N-H is echt geen fuck te doen.

PIE 22-10-2003 00:18

Citaat:

rodina schreef op 19-10-2003 @ 12:08:

-Schagen; Vernes, mjah moet je van houden, tis niet mijn ding, r&b, 2step, en meer van die muziek. Sfeer vond ik niet geweldig. Zo'n enorm concurrentie idee; kijk mij ik heb een shirtje van boss aan, kijk mij mooi zijn..

Ik woon in Schagen, maar kom vrijwel nooit in de Vernes. Echt zo'n tent vol patsers en tutjes. Ik kom meer in 't Geveltje of de Gouden Engel, eveneens in Schagen.

Oma 22-10-2003 12:46

ben ooit in black en white geweest, was wel bruut....maar woon zelf in zuid-holland duz...

Oma 22-10-2003 12:46

^wat post dan niks, als je het verband niet ziet

Fntx 27-10-2003 23:19

Vernes is uber lauw! :D
maarja idd je moet van die muziek houden gelukkig is R&B en 2step/UK Garage helemaal mijn stijl dus ik vindt et (y) daar.
Black & White is ook wel vet alleen de muziek is niet altijd lekker.. vaak hardstyle en dat soort shit :s niet echt mijn ding maarja ook daar moet je van houden.

luckyleo 28-10-2003 22:11

Citaat:

PIE schreef op 22-10-2003 @ 01:18:
Ik woon in Schagen, maar kom vrijwel nooit in de Vernes. Echt zo'n tent vol patsers en tutjes. Ik kom meer in 't Geveltje of de Gouden Engel, eveneens in Schagen.
dat zijn de tenten ja, alhoewel ik er de laatste tijd weinig kom. Vernes is helemaal niks, alleen soms met Paasvee wel aardig. Als ik naar Schagen ga zit ik in De Gevel.

Zelf ga ik bijna iedere zondag naar De Ruif in Tuitjenhorn. Verder een beetje naar wat er in de buurt te doen is, kermis of feestje.

Soms naar Castricum de Sam Sam of Buone Sera.

Paar keer naar Bob's geweest

Paar keer in Amsterdam ook geweest: Cocos en Escape.

Fantôme 06-11-2003 22:44

vijverhut, maar dies afgebrand :(

Thunder Child 09-11-2003 02:35

hmm

't Stamcafe in heerhugowaard lijk ik ongeveer elke zaterdag zowat wel terecht te komen om de 1 of andere vage reden
op zich kan het er best gezellig zijn, redelijk relaxte muziek ook

in hoorn ga ik weleens naar de gate, beetje het zelfde idee

in alkmaar is parkhof (punkhokje :) ) soms cool

verder is er in noord holland gewoon niks te beleven :p

ExPoDeRmUs 09-11-2003 15:18

Citaat:

Hydraul!C FunK schreef op 19-10-2003 @ 18:47:
Waar ga jij dan naartoe?
ik ga niet zo vaak uit, wel naar bios enzo... maar ik zou misschien wel uit gaan als ik een leuke tent wist, vind Hoorn nogal saai

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.