![]() |
Mensen uit de kop van noord holland?
waar gaan jullie uit, en wat voor muziek en sfeer is het daar?
|
-Medemblik is wel leuk; Black&white, gezellige sfeer, muziek is wisselend per ding (bestaat uit discotheek, skihutachtigiets, rockcafé), wisselende mensen ook. Maar wel gezellig :)
-Hoorn is niet leuk. Sfeer niet, mensen niet, muziek niet. Maar die 2 zijn niet echt in de kop van noordholland.. -Schagen; Vernes, mjah moet je van houden, tis niet mijn ding, r&b, 2step, en meer van die muziek. Sfeer vond ik niet geweldig. Zo'n enorm concurrentie idee; kijk mij ik heb een shirtje van boss aan, kijk mij mooi zijn.. En binnenkort nog een keer naar Bob's.. mjah eerst een auto regelen :) |
Hmm, Vernes ga ik in de kop van Noord Holland het leifst naartoe.
Beste muziek verdeeld over de hele avond enz. In Alkmaar ga ik wel es naar Storm, voorderest eigenlijk niet. Amsterdam ga ik het meest naartoe. |
Citaat:
storm is wel een van de ergste kroeg in alkmaar bah vervelende mensen, klote muziek tja je moet er maar van houden. |
Waar ga jij dan naartoe?
|
de laatste tijd zoek ik maar wat uit.... Af en toe Vernes, soms Bobs, dan weer Marlene als er iets is, voor de rest meestal verder weg, soms R'dam, soms A'dam en anders naar de Time-Out of Starlight.. Ik kan nou niet zeggen dat ik in Kop van N-H iets speciaals echt t leukste vind.
|
Eerst ging ik altijd in Den Helder: Bumpers, citadel, poolcentrum en af en toe in Schagen naar de Vernes. Maar de laatste tijd ga ik alleen nog maar naar party's en a'dam. In de kop van N-H is echt geen fuck te doen.
|
Citaat:
|
ben ooit in black en white geweest, was wel bruut....maar woon zelf in zuid-holland duz...
|
^wat post dan niks, als je het verband niet ziet
|
Vernes is uber lauw! :D
maarja idd je moet van die muziek houden gelukkig is R&B en 2step/UK Garage helemaal mijn stijl dus ik vindt et (y) daar. Black & White is ook wel vet alleen de muziek is niet altijd lekker.. vaak hardstyle en dat soort shit :s niet echt mijn ding maarja ook daar moet je van houden. |
Citaat:
Zelf ga ik bijna iedere zondag naar De Ruif in Tuitjenhorn. Verder een beetje naar wat er in de buurt te doen is, kermis of feestje. Soms naar Castricum de Sam Sam of Buone Sera. Paar keer naar Bob's geweest Paar keer in Amsterdam ook geweest: Cocos en Escape. |
vijverhut, maar dies afgebrand :(
|
hmm
't Stamcafe in heerhugowaard lijk ik ongeveer elke zaterdag zowat wel terecht te komen om de 1 of andere vage reden op zich kan het er best gezellig zijn, redelijk relaxte muziek ook in hoorn ga ik weleens naar de gate, beetje het zelfde idee in alkmaar is parkhof (punkhokje :) ) soms cool verder is er in noord holland gewoon niks te beleven :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |