![]() |
De winter die eraan komt
Vinden jullie de winter ook zo klote? Buiten in de vrieskou je blowtje draaien met verkleumde vingers. Vaak veel wind zodat je moet opletten dat het niet weg waait. Ook is het al heel vroeg donker, ook leuk. En als je dan naar huis moet fietsen lijkt ut door de kou wel 3 keer zo ver. En dan de volgende ochtend half verkouden wakker worden. Ik haat de winter. Ik wil gewoon lekker met warm weer een mooi blowtje buiten vouwen. In me T-shirtje en gewoon lekker genieten.
|
:( ja, ik haat het. kou, kou, kou en nog eens kou....
= alleen relaxed als je op jezelf woont draaien met koude vingers (n) |
ik haat het ook! :mad:
we zijn altijd buiten met een hele groep.. maarjah er zijn wel mensen die binnen mogen blowern en daar gaan we dan zitten, alleen we kunnen dan niet met z'n allen zitten..:| maarjahw shit happens. (ik verlang nu alweer naar de zomer) |
Ja vind ik ook. Wij gaan ook vaak naar buiten naar het bos of strand ofzo.. (meestal blowen we niet dan, maar goed) Nu is 't daar te koud voor 's avonds..
|
fuck de kou!
grmbl uberkoud weer je oren zijn rood en koud je vingers zijn koud en blauw je gezicht is al helemaal koud en de rest is ook koud! grbml! :mad: |
:D rustig footprint, slecht voor je hard man
thermo-ondergoed doet wonderen hahaha |
En als je geen thermo ondergoed hebt, ff je snikkel op prikdraad leggen. Helpt ook. ;)
|
Citaat:
|
ja ik ken het gevoel, gelukkig hadden een paar recalcitrante pubers hier een vrachtwagen in de fik gezet en heb ik me daar aan kunnen warmen voordat ik de brandweer belde (y)
|
Ja, heb ik nu ook elke avond. Helemaal te verkleumen. Nu meestal gewoon snel blowjte vouwen en oproken en meteen bij iemand binnen gaan zitten.
|
Citaat:
geen id wat het was maar het brande wel goed :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ergste vind ik eigelijk nog dat ik nu met alle psychadelica tot de zomer moet wachten, want ik space veel liever in een of ander bos, dan bij mij in mijn kleine kut kamertje...
Ik kan gelukkig wel relaxed binnen blowen :D |
ben ik hier dan de enige die niks tegen de winter heeft? http://smile.smilies.nl/568.gif
|
Citaat:
maaerhm fuck de kou |
Winter is heerlijk!
Behalve inderdaad jointjes draaien buiten. (n) |
Citaat:
wintersport <3 en buiten staan om te gaan blowen doe ik niet meer, dan ga ik wel in een café zitten |
Ik vind de winter opzich wel relaxt. Nouja ik kan op me kamer me blowtje draaien en ook binnen roken.
Maar ik hou er wel van dat het lekker vroeg donker is, weinig mensen op straat, en ik rook het liefst me joint buiten terwijl ik naar een vriend toe ga om dan weer ff lekker binnen te zitten. Nou nog hopen dat het gaat sneeuwen want dat is echt koel als je stoned bent ... :D :cool: |
herfst en winter vind ik echt veel fijner dan die hete zomer.
eerst buiten een blowtje roken, lachen om de mensen die moeite hebben met lopen door de ijsel (zelf ook maar dat maakt niet uit) en dan binnen in de albert heijn het bankje voor de bejaarden bezet houden en gratis koffie drinken (y) |
Citaat:
|
ik mag binnen blowen :D
maar verder is kou echt (n) |
kou is the best (y) je wordt lekker gaar en je weerstand wordt beter. het relaxte is egwoon als het met kerst aan sneeuwen is etrwijl met een dikke joint joint achter de verwarming zit en naar de kerstman zwaai
|
Citaat:
Ennuhm, dan rook je em in de tuin, waggel je naar binnen, zet je de verwarming op 30 Celsius en trek je een t-shirt aan... :p Het ultieme zomer gevoel :rolleyes: |
ja maar dan kunnen we em net zo goed binnen ook opsmoken, nee we gaan meestal gwoon naar buiten smoken ff chillen, en dan gewoon tv kijken bij iemand thuis met wat te eten/drinken :D
|
ik vind de winter wel kut, heb ook gewoon meer zin om te blowen als het lekker warm is en lang licht blijft... Maarja, kan binnen ook blowen, dus heb niet echt een probleem ;) :p
|
S'winters buiten blowen is idd niet alles. Gewapend met muts, handschoenen, 3 truien, winterjas en sjaal is het op zich wel redelijk te doen. En als je genoeg suckt wordt je vanzelf warm. Toast die longen!
:evil: |
het is 's ochtends vroeg wel erg koud, jah. Dan blow ik toch eerder niet dan wel, zodat ik me daarna niet eerst binnen sta te verknekelen van de kou. Hoewel warme chocolademelk wel aanlokkelijker is als je het koud hebt.
op de kou na, vind ik de winter gewoon roelen. |
Fokking mietsjes zijn jullie hier toch ook he!
Winter = fijn!!!!!!!!! Lekker sneeuw, lekker vroeg donker, kerst, sinterklaas, oud&nieuw, fijn toch? En blowen mag de persoon die deze topic heeft gestart nog helemaal niet, dus ook niet zeiken als het koud is dan hoor. En degene die 18 zijn al helemaal niet, want die mogen een coffeeshop binnen. DUS! |
Citaat:
|
achjoh, mij daarop serieus nemen slaat ook nergens op :D
Tuurlijk heb ik buiten geblowd, maar nooit echt last van gehad ofzo. Of je gaat ff ergens in een portiekje draaien ofzo |
ik ga dan naar frans. een oude eenzame punker die op zichzelf woont in een klein huisje in een achterstandswijk.
gisteren weer geweest, geweldig. |
Ik snap het niet. Heel veel van jullie gaan regelmatig buiten staan met een groep(je). En dan een beetje blowen...omdat dat nergens binnen kan?
Nah, ik woon dan ook op kamers, dus kan bijna overal waar gerookt wordt ook wel blowen... Ik (her)ken het probleem dat de topicstarter aandraagt dan eigenlijk ook niet. Winter is fijn. Net als de zomer. En die twee daar tussenin. Alleen moet alles niet te lang duren. Had het wel weer gehad met de zomer dit jaar, dus ben erg blij met het weer van de afgelopen dagen... |
Citaat:
ik haat binnenzitten, en kou |
Maar het lijkt wel of je buiten staat OM te blowen. Ik blow alleen als de situatie er naar is; als ik denk dat blowen in positieve zin iets toevoegd aan het plezier dat ik al heb. Maar niet blowen OM plezier te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en sja blowen valt daar ook onder dus als er mensen naar buiten gaan om een sjekkie oid te roken dan ga ik soms ook wel mee naar buiten OM te blowen |
Maar het sloeg ook niet op jou alleen, ging om de hele groep die als eersten reageerden op dit topic.
|
Ik blow gewoon binnen als mijn ouders er niet zijn. No prob. Roken ook.
Maar ik haat de winter wel, word er te depressief van. Langs de ene kant hou ik ervan met een boek in de zetel voor de kachel te kruipen, maar het weer en het donker maakt me gek. |
hehe wow dat was snel :eek:
edit: hehe op de post van shadow was dat |
In een leegstaand huis een vuurtje stoken en met zn allen er lekker omheen gaan zitten ;)
|
Citaat:
|
ik vind het wel wat hebben gezellig met z'n allen dicht bij elkaar met en vuurtje derbij (als dat mogelijk is) heerlijk :D
|
heb ik geen last van... ik houd een winterslaap :P
nee, maar het is wel kut... met -3 graden Celcius proberen te draaien. toch maar van de handwarmers meenemen naar school ;) |
Handschoenen aaan , dikke jas aan , muts op , sjaal om en draaien maar .... Ik vind de winter vaak zelfs nog wel wat hebben..
|
neh geef mij maar zomer....maarja proberen ergus binne te blowen of i.i.g binnen te draaien en soms is ut ook wel lollig zit je daar met 10 lagen kleren en 1 handschoen, de andere hand mot vrij zijn voor de joint :D
|
Citaat:
|
In de winter zeurt iedereen dat et te koud is en in de zomer zeurt iedereen dat et te warm is :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |