![]() |
dragen colbert naar school
Wat vinden jullie van het dragen van colbert naar school kunnen? Ik heb dus een zwart krijtstreep colbert van Esprit gekocht. Ik vind het zelf heel leuk.... maar als je dan in je zwarte broek en met je jasje op school komt, kijkt iedereen je toch zo aan van 'wat heb jij nou aan?'
Zijn er meer mensen die zoiets naar school dragen? En wat vind je ervan? |
nee gewoon aandoen als je het leuk vind en het staat moet je het gewoon aantrekken
|
Een spijkerbroek er onder is zeker weer te alto :rolleyes:
|
En een zwartkrijtstreep jasje met een zwartezonderkrijtstreepbroek ziet er echt niet uit.
|
En ja ik ga rustig in pak, colbertje, galaachtige rokken/jurken naar school.
|
Lekker boeiend wat anderen ervan vinden...als jij het leuk vindt draag je het toch lekker. Ik geloof trouwens niet dat je de enige zult zijn op je school, colbertjes zijn nu namelijk heel erg "in" :o
O ja, nog even, ik zou er geen nette zwarte broek onder doen, maar een spijkerbroek, dat staat net iets nonchalanter (y) |
Citaat:
Die zwarte broek gaf ik als voorbeeld. Het ging me even om het colbertje |
Dolletjes voorbeeld.
Maar een zwarte broek er onder kan écht niet. |
Citaat:
Ik heb chocola (y) |
Citaat:
Ik wil ijs. :p |
Ja doe ik ook wel eens. Ik vind die dingen gewoon leuk en verder trek ik me niet zo veel aan wat andere er van vinden, maar de mensen waarmee ik omga vindne het best, het gaat ze om mij, niet om de verpakking.
Ik heb een zwarte, beige, roestkleur en een leger groene. Meestal draag ik ze boven een spijkerbroek, een enkele keer boven een zwarte broek. |
maakt toch niet uit wat anderen er van vinden. als jij het mooi vind moet je het gewoon aan doen :)
|
Ik vind het wel leuk. Ik draag ze ook weleens op een spijkerbroek. Iemand vroeg een keer of ik jarig was dat ik zo netjes naar school kwam... :rolleyes:
|
Citaat:
|
je zou toch alles aan moeten kunnen naar school het hangt er alleen af of jij je iets gaat aantrekken van andermans mening, als jij daar niet warm of koud van zal worden kun je alles aan naar school
|
moet jij weten..
colbertjes met spijkerbroeken en puntlaarsjes, leuk toch |
Als je het een beetje speels combineert kan het best. Voor meisjes vind ik het eerder leuk staan dan voor jongens. Een jasje kan natuurlijk wel, mits het een beetje vlot blijft staan: niets triester dan die gasten die compleet in 3D naar college komen omdat ze nu toevallig in hun doctoraal zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zullen ze de eerste dag even opkijken, maar t went wel. Gewoon vol vertrouwen naar school gaan, je zult allemaal positieve reacties krijgen. :) |
Citaat:
Ach waarom niet, kan best leuk zijn.. |
ow gewoon schijt, is juist tres fashionable.. ik heb paar ribcolbertjes uiteenlopend van ubercheap tot uberteuer. maakt allemaal niet uit.. maar wel een stoere spijkerbroek eronder, kewl shirt of hemd, brede riem, kewle schoentjes.. lekkol lekkol. refer/kraag wel omhoog
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal draag ik de zwarte met een pali sjaal (y) |
Citaat:
|
tja... dat je al aan het twijfelen kunt komen door enkel en alleen een colbertje... :eek:
Heb heel af en toe nog wel eens een driedelig zwart pak aan, das wel chill... helemaal met mooi zwarte hoed en lange jas... verrassen hoe vrouwelijk dat nog kan staan!!! |
jep. Ik heb er ook 1.
Of het dan 'kan' is weer een tweede |
heb wel een paar oude jasjes van me pa gekregen en soms trek ik die aan. geen idee of het "kan" maar het hangt er van af hoe je het draagt. Als je het serieus draagt vin ik het niet kunnen maar als een fuck you naar pak dragers kan het prima!
|
koop gewoon meteen een volledig pak.heel mooi (y)
maar als je voor de shabby look gaat moet je het idd maar met van alles en nog wat combineren (y) |
colberts zijn (y) ..maar vind het voor school niet leuk als het veel te formeel word, .. colbert doe k dan ook alleen met een jeans, maar zeker wel stijlvol //
|
af en toe best leuk/netjes...maar niet te vaak en zeker geen akte tas mee combineren hoor...
|
hmmm vind ik dan weer niet, ik vind dat ALS je dan al een pakachtig iets aantrekt, je helemaal over the top moet gaan.... Van gewoon een saai colbertje houd ik dan weer niet......
|
Citaat:
|
Of je gaat (maar das wel HEEEEEEEL eng) naar een chill tweedehands winkeltje, en gaat zelf iets aan een oud pak doen!?
Er leiden meerdere wegen naar het land van pak! |
Het ligt er natuurlijk heeeel erg aan op wat voor een school je zit. (kak, aso, ..)En wat bij jullie normaal is. En natuurlijk wat je zelf wilt.
Ik wou het gewoon doen als ik jou was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk wel. Mits het je iets interesseert hoe anderen over je denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dat naar school aan zou doen zou ik juist meer punten krijgen van m'n profs voor professionalisme :D
Het ligt er aan hoe je het bekijkt... :) Als jij het mooit vind doe je het toch lekker aan, als het dan ook nog superleuk staat... heb je het helemaal voor elkaar. :) Helemaal in driedelig pak naar school, middelbare school, is wat te vind ik... theeft geen nut en wor dook niet van je verwacht. Op universiteit vind ik dat het moet kunnen, of gewoon een leuke colbert combineren met de juiste broek en schoenen kan gewoon heel leuk staan. |
alsjeblieft zeg, waar moet dt heen als meijses in ee 3delig pak naar school gaan?? doe toch liever een strak truitje aan (of trui nu t kouder is :rolleyes: ) en een strakke broek (Y) hebben de jongens ook wat om over te praten
en op de uni is idd meer verschillende klederdracht geaccpteerd, maar wil dat dan volgens jou zeggen dat je daar je figuur moet verdoezelen?? daar zitten ook jongens die meisjes leuk vinden hoor! ikzelf zou absoluut niet op zo'n meijses vallen, vind er niks meisjesachtigs aan als ze zich op dusdanige wijze kleden dat je niet ziet dat je met een meisje te maken hebt ik weet niet op wie dit een reactie is, laten we t maar houden op algemeen :) |
Voor meisjes is het wel leuk. Mits het ten minste een beetje 'normaal' model is en niet uit de middeleeuwen. Voor jongens is het bijna altijd fout. Heel af en toe zie ik nog wel iemand lopen waarbij het wel staat...
|
wat betreft het zelf dragen van "pakken":
geen moeit mee, zolang er maar geen stropdassen etc. aan te pas komen, en ik moet mijn kisten kunnen blijven dragen :p maar ik draag praktisch nooit zoiets, alleen bij bijzondere gelegenheden, en dan nog vaan zonder jasje, ik hou niet van dat "strakke". |
colbert :nono:
stropdas :nono: kisten :nono: Jasje (y) Das (y) normale schoenen (y) verder kan het wel leuk staan hoor USC (y) |
Citaat:
die zien er niet zo lomp uit. |
Michel draagt ook vaak een colbert :bloos:
Een donkerbruin, rib-achtige stof :) |
een colbert :eek:
nee zie ik niet op school, maaruh ieder zun ding he.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |